Esittele nykyiset ja entiset yli 125cc pyöräsi täällä! Kokemuksia, kuvia, projektijuttuja tms...
Alueen säännöt
Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja yli 125 kuutioisten moottoripyörien esittelemiseen. Mopo- ja kevytmoottoripyöräalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.
5.10.2008 17:41
Tänään tuli pyörittyä vähän vajaa kolme sataa kilsaa
kyllä oli sitten mukavaa! Kerrankin kun oli kuiva päivä niin oli pakko ottaa siitä ilo irti. Perse siinä tuli kipeäksi kun viimeksi ajanut maanantaina ja sekin oli vaan pikku pyöräytys
11.10.2008 21:07
Tänään ähersin powercommanderin pyörään kiinni, tietysti tosi motoristin tyyliin vesisateessa ulkona
koeajolle en kyllä lähtenyt, mutta kuulosti että pyörä kävi paremmin tyhjää. Aiemmin on tuntunut siltä että röpöttäisi ja eikö se ole merkki ehkä laihasta seoksesta?
11.10.2008 21:38
laatite kirjoitti:Tänään ähersin powercommanderin pyörään kiinni, tietysti tosi motoristin tyyliin vesisateessa ulkona
koeajolle en kyllä lähtenyt, mutta kuulosti että pyörä kävi paremmin tyhjää. Aiemmin on tuntunut siltä että röpöttäisi ja eikö se ole merkki ehkä laihasta seoksesta?
Päinvastoin. Röpöttäminen kertoo liian rikkaasta seoksesta
Tosin automaattiryypyn ollessa päällä melkein heti ajoon lähdettäessä voi toki röpöttää hieman, muttei koneen pitäisi kuitenkaan pätkiä.
12.10.2008 6:05
jarez kirjoitti:Tosin automaattiryypyn ollessa päällä melkein heti ajoon lähdettäessä voi toki röpöttää hieman, muttei koneen pitäisi kuitenkaan pätkiä.
Toki Monkeyn kanssa voi tolta tuntua.
Eihän tuon ikäisissä laitteissa ole edes ryyppyä, vaan se vipu mitä voi kiskoa säätää kaasun tiettyyn asentoon tyhjäkäynnillä. Eli ryypystä ei voi puhua tässä tapauksessa.
12.10.2008 18:07
No niimpä tietysti, arvasin että se oli just toisin päin
mutta tänää kävin ajelemassa niin kyllä huomaa eron ajettavuudessa, vaikka kyseessä onkin vasta netistä ladattu valmis kartta.
12.10.2008 20:04
Ajeliko äjjä tänää klaukkalas päi?
17.10.2008 8:42
Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?
17.10.2008 16:41
Latasin netistä valmiin kartan. Se on väliaikainen ratkaisu. Vien pyörän talven aikana 24 tonnin huoltoon jossa samalla säädetään pc
18.10.2008 22:11
DriveFast kirjoitti:Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?
Jos kuski itse osaa sanoa missä alueilla puutteita on niin ei siinä mitää dynoja tarvita. Kaikki vaan puhuu et DYNODYNO pakko viesä sinne.
19.10.2008 1:52
|uusos kirjoitti:DriveFast kirjoitti:Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?
Jos kuski itse osaa sanoa missä alueilla puutteita on niin ei siinä mitää dynoja tarvita. Kaikki vaan puhuu et DYNODYNO pakko viesä sinne.
No kyllä tuo penkitys ammattilaisella on aika hyvä lisä. Silloin on VARMASTI pyörä säädöissä jos on vaa osaava penkittäjä. Kukin tekee miten tykkää, ite en lähtis noitten kaa leikkii...
19.10.2008 15:02
|uusos kirjoitti:DriveFast kirjoitti:Älä vaan sano, et säädit seokset korvakuulolla/itse?
Jos kuski itse osaa sanoa missä alueilla puutteita on niin ei siinä mitää dynoja tarvita. Kaikki vaan puhuu et DYNODYNO pakko viesä sinne.
On se hienoa, kun joillakin on kokemusta, tietoa ja taitoa näistä asioista!
Eikä peliverkkareita tarvitse repiä.
7.11.2008 19:30
On se kumma kun ei tänään tullut ketään mopolla vastaan
oli siellä vaan perkelee kylmä. Kotona kun sormissa alkoi veri kiertää, kipu oli samanlaista kuin olis jättänyt ne oven väliin
Harrastus on siis siirtynyt masokismin puolelle
7.11.2008 19:47
ei muuta kuin biltemasta tankomuhvit niin tarkenee taas.
19.11.2008 19:06
Tänään tuli taas ajeltua muutama kymppi, vein pyörän huollosta talvisäilöön. Jumaliste kun muuttui ajettavuus kun sitä vähän huollettiin
24 tonnin huolto kyseessä ja samalla säädettiin pc. Viaberin dyno antoi teho lukemiksi 101,1hv /10820 ja 72,3nm/7980. Mielestäni ihan hyvät lukemat
24.11.2008 9:37
öö.. miten helvetissä? Itelle tuli 109heppaa ja ~82Nyyttonia takapyörältä.. Vireinä tosiaan Devil/PCIII ja kisakireet teipit..