8.10.2014 20:37
8.10.2014 21:53
8.10.2014 22:09
8.10.2014 22:46
8.10.2014 23:36
-JeSu- kirjoitti:Mukava nähdä vanhoja naamoja ja harvinaisia pyöriä täällä mototissa Minkälainen toimintasäde tossa on ja minkälainen tollanen sähköpyörä on ajaa? Kotarin freeride E-versiota tekisi niin pirusti mieli päästä koeajamaan, muttakun ei ole oikein mahiksia.
8.10.2014 23:44
jonicc kirjoitti:Tuleekos tässä kaikki teho kerralla ulos, eikä niinkuin polttomoottoreissa että käyrät nousevat tiettyyn kierroslukuun asti. Joskus Top Gearia katsoessa mainittiin sähköautoista ainakin sitä että teho tulee heti kerralla ulos.
Mielenkiintonen pyörä on kyllä ja varmasti hauska ajaa. Ehkä muutaman vuoden päästä a2 kortillisetkin tämmösillä päästelee
8.10.2014 23:49
Ledinauha kirjoitti:Vippipuolella näinkin jo nuo kuvat, hieno pyörä.
Sulla on ilmeisesti enemmänkin tietoa näistä sähköpyöristä? Kysyisin samaa kuin Jonicc, eli mitenkäs tehot tulee ulos verrattuna perinteiseen polttomoottoriin?
Freeride E:n olenkin livenä nähnyt ihan luonnollisessa elinympäristössä, kun joku jannu sellaisella rälläsi jossain hiekkakasoilla keskellä kaupunkia yhtenä iltana. Näyttihän se kieltämättä jännältä, kuin äänetön SX/EXC olisi ollut alla.
9.10.2014 7:29
9.10.2014 10:08
takanakki15 kirjoitti:On kyllä hienoa lukea uudesta tekniikasta, ei nää kakspyöräsetkää tule entisinään pysymään tekniikan kehittyessä... Paljonkas tämmösellä laitteella pääsee ihan täyteen ladatuilla akuilla ? Ja onko nuille akuille luvattu jonkunlaista käyttöikää, jonka aikana ne eivät varmasti huononnu, eli siis alkaisi tyhjentämään latausta tarpeettoman nopeasti tms. Onko ylläpitokulut olleet matalemmat kuin mitä polttomoottoripyörällä ? Voisi joskus jopa kiinnostaa tämmöinen laite, kunhan vain ikää riittäisi (sekä rahaa), voisi olla kiinnostavaa saada laite joka ei ääntä pidä mutta kulkee pirullisesti
9.10.2014 10:39
9.10.2014 11:35
9.10.2014 11:47
9.10.2014 13:33
Maekine kirjoitti:Hmmm..
En oikeen tiedä mitä tästä sanoisi.
Toki mielenkiintoista sinänsä, kun tämä on niin uusi juttu, mutta moottoripyörään ja moottoripyöräilyyn kuuluu oikeat äänet, eikä Nikko-auton vinkuna.
Äänet ovat merkittävä osa koko touhua. Lisäksi tästä puuttuu jotain muutakin, mitä en nyt oikein pysty selittämään/käsittämään täysin.
Kyllä polttomoottoripuolellakin on vielä annettavaa. Turboja on parissa pyörässä ollut ihan tehtaan puolesta, mutta eiköhän niitä tulevaisuudessa tulla näkemään yleisimpinä/toimivimpinakin ratkaisuina.
On tässä pyörässä toki hyviäkin puolia, kuten ekologisuus.
9.10.2014 13:52
9.10.2014 19:12