Eli tuli hommattu pitkän tauon jälkeen tuommoinen punakilpinen gassu. 2-tahti oli ainut vaihtoehto pyörää ostaessa sen silmät kiinni kasattavan tekniikan, äänien ja TUOKSUN ansiosta . Pyörä tosiaan siis punakilpinen. Valkokilpeä yritän hommata, jos tuo maahantuoja saa tehtyä sen COC-todistuksen. Kaikki muut tavittavat laput jo kourassa
Osto kunto oli suhkot hyvä tuommoiseksi 4.vuotta metsää nähneelle ja enskaa ajetulle pyörälle. Kaikki oli ehjää, mutta maalit kuluneet ja likainen joka puolelta, jopa runkokin säilynyt ilman isompia lommoja. Työtähän tämmöisessä on jos priimaa haluaa
Päivän kerkisin ajella, mutta eihän se mukavaa ollut nappula renkailla tuolla lumessa ja ylhäältä pätkimisen johdosta.
Tuota pätkimistä sitten rupesin tutkimaan heti ja syyksi selvisi väljä tulpanhattu ja siitä kipinä karkas ja oli heikko. Tuosta ropaamisesta taas tuttuun tapaan innostuin ja homma lähti sitten käsistä. Pyörä meni sitten kokonaan palasiksi ja runkoon pulverilla uusi maalipinta ja kaikkien osien pesu mitä vain irtos.
Runko tuli haettua eilen maalamosta ja jälkeen taas tyytyväinen. Kasausta aloitin tänään ja ihan hyvin sain tehtyä. Homma vaan tyssäs siihen kun takaiskarin alapään kierre korkas. Huomenna koneistamaan alapäähän uusi kierrepala.
Pyörä tullaan rakentamaan vastaamaan täysin cervantes replicaa.
Muutama kuva vielä aiheesta.
Viimeksi muokannut Ricede päivämäärä 15.2.2014 22:31, muokattu yhteensä 1 kerran