Tänään tuollainen 100km tuli mittariin.
Mahtava peli varsinkin 70-90kmh ajossa.
Kaupungissakin miellyttävä ajaa, ainoastaan tyhjäkynnin puute häiritsee, eli sammuu, kun ei kaasua anna.
Vakioputsari siis palaa paikalleen mahdollisimman nopeasti.
40 kolmosella on melko rasittavaa ajaa, hiukan nykii, eli pakko välillä kaasuttaa ja päästää vuorotellen. Mutta tämä lienee 2t ominaisuus.
Seosruuvi oli 5 kierrosta auki! Mutta eipä tuo tuntunut juurikaan muuttuvan, kun hiukan pistin kiinnipäin.
Jalkakytkin on kyllä todella mahtava keksintö, ainoa vaan, että vapaa ei löydy koneen pyöriessä jostain syystä.
Laatikossa on mineraaliöljyt, kannattaisiko kokeilla synteettistä?
Ajovalo jo alkoi temppuilemaan, onneksi oli vain polttimon kannat hiukan päässeet liikkumaan, jolloin ei kunnolla saanut kosketusta.
Voipi tulla H4 umpio kun löytyy edullinen...
Alusta on jämäkkä, takapää hiukan jää pomppimaan, mutta kai tuohon tottuu. Pistin esijännityksen tiukimmalle.
90kmh monttuisella tiellä mutkaan oli mielenkiintoista, kun perä tahtoo mennä omia polkujaan, mutta ei kuitenkaan karkaa käsistä.
Alamäkeen tuppi nurin 120, jammulla pääsi 130, joten ei tämä niin laiska ole.
Jarrutkin pitää, mutkan takaa kotilo päätti lähteä eteen, vauhti tippui 90-->30 todella äkäisesti, eipä levyjarrua ole ikävä.
Kyllä Jawalla voisin lähteä pidempäänkin reissuun milloin vain. Iso tankki, pieni kulutus ja luotettava tekniikka.
Jammulla en kovin kauaksi olisi uskaltautunut.
Ja ne tärinät, eipä tuo häiritsevää ole. Helposti voisin kuvitella muutaman tunnin putkeen ajelevani. Eka koeajolla kai tuntui enemmän, kun jammun sarvista hyppäsin.