5.1.2010 17:24
5.1.2010 17:54
5.1.2010 22:30
6.1.2010 13:38
6.1.2010 18:13
7.1.2010 0:04
11.1.2010 12:47
11.1.2010 18:16
11.1.2010 22:36
11.1.2010 23:33
12.1.2010 0:18
12.1.2010 0:23
Mikes kirjoitti:Taitaa noihin paikkoihin löytyy ihan orkkis tiivisteet niin ei tarvii tuon tasotiivisteen kanssa leikkiä ollenkaan. Ite oon lohkoja liimaillu yhteen ei silikoni pitosilla tasotiivisteillä eli vähän juoksevammilla aineilla esim. hondabond-merkkinen on oikeen pro kamaa. Viimeks ostin jotain loctiten valmistamaa, mut ei nyt voi tyyppiä muistaa.
12.1.2010 1:26
12.1.2010 9:13
JP_89 kirjoitti:Mistä noihin husbergeihin muuten löytys osia? Itellä olis tarvista 501 koneen hilppeille
12.1.2010 23:42
Zeri- kirjoitti:Meikäläisen vanha bergi, parin omistajan kautta tullu ilmeisesti, mulla piti kyllä öljyt hyvin sisällä :o ylämerkkihän on öljyssä bergissä sen silmän alarajassa ku pyörä on pystyssä. Näissä vanhoissa poksuu noita virtapäitä, mut tähän on laitettu espanjassa paremmilla kupareilla uudellenkäämitetty. Iteltä ku lähti ni ei ollu kyllä muuta vikaa kun kaasarin uupuvat säädöt Muutenki jos on jotain kysyttävää ni mielelläni vastailen, aikapitkälti tunnen historian ainaki omalta osaltani, tiiä sitten mitä on myöhemmät omistajat tehny. Osat kannattaa melkeinpä englannista tilata, mulle ainakin tuli taffmeister-nimisen jannun kautta kaikki. Siltä löytyy googlettamalla ihan nettikauppaki.
Nii ja tuosta kannesta kuuluis lähteä noin metrin pitunen letku suoraan ylöspäin noin 10cm, jonka jälkeen se pitäis kääntyä sinne eturattaan tienoille. vakiona menee sinne rungon sisään, mikä onki tulpattu tossa ja vetää keuloissa öljyä putsarin ohi suoraan kaasariin. Suunnitteluvirhe
Suosittelen kirjautumaan husaberg.orgiin. Sieltä löytää lähes kaiken tarvittavan tiedon koko pyörän räjäytykseen. Yläkerrasta on automaattinen puolipuristin myös päivitetty, et siihen ei mee edes enään se vanha mikä kuluu nopeesti.