Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

12.6.2007 19:58

mikko_s92 kirjoitti:onko kokemusta onko tavallinen crossi kypärä hankala käyttää silmälasien kanssa???
siihenhän pitäis olla myös sellaset ajolasit joihin sopii lasit sisälle....
onko kyseiset ajolasit toimivat???
onko paljon värkkäämistä jos käyttää tuollaista kypärää silmälasien kanssa...
tarvitseeko ajolaseja käyttää kesällä???


No itsellä on kokemusta näin silmälasien käyttäjänä noista asioista joten vastailemaan.

Ei ole,paitsi että lasit pitää ottaa aina pois kun laittaa kypärää päähän ja ottaa pois.

Kannattaa ostaa sellaset isommalla rungolla olevat ajolasit niin mahtuu lasit sinne mutta joutuu kyllä aina vähäsen sovittelemaan.


No ei kesällä tarvi käyttää ajolaseja (ellet ite haluu) ainakaan noissa moponopeuksissa, mutta keväisin sekä talvisin ja jos ajaa kuivalla hiekkatiellä kun se pölisee ihan v****ti niin kannataa käyttää ajolaseja, koska se on inhottavaa kun menee hiekkaa silmiin.

12.6.2007 20:08

Nyt ollaan kuitenki vähäsen väärässä topikissa ja mopovarusteista voi vallan hyvin pysyä keskustelemassa ja ihmettelemässä siellä mopopuolella, foorumin pääsivulla hieman alempana.

hei

12.6.2007 21:06

onko kellään kokemusta kun on tilannut eurobiker:stä (helsingissä) ja kypärä on ollut väärän kokoinen.. niin että voiko sinne palauttaa väärän kokoisen kyprärän? kysyin täältä koska siellä vastaaminen olisi kestänyt kumminkin.

hei

12.6.2007 21:06

onko kellään kokemusta kun on tilannut eurobiker:stä (helsingissä) ja kypärä on ollut väärän kokoinen.. niin että voiko sinne palauttaa väärän kokoisen kyprärän? kysyin täältä koska siellä vastaaminen olisi kestänyt kumminkin.

Re: hei

12.6.2007 22:18

samppa_10 kirjoitti:kysyin täältä koska siellä vastaaminen olisi kestänyt kumminkin.

Nyt poika poika. Oma-aloitteisuutta peliin. Ota luuri käteen, etsi
täältä heidän puhelinnumeronsa, ja soita sinne. Saat varmasti nopeiten tietää, että onnistuuko vaihto. Itse en tiedä onnistuuko, ja vaikka tietäisinkin, en kertoisi. ;)

15.6.2007 19:38

kysyisin että mistä saa Nolan N52 crossi-kypäriä ja kuinka paljon ne maksavat? onko kenelläkään kokemusta kypärästä?

19.6.2007 13:36

Voiko visiiriä maalata(Sillain että näkyy läpi)? Tai voiko sitä mitenkään tummentaa?
Viimeksi muokannut ast3_88 päivämäärä 19.6.2007 14:25, muokattu yhteensä 1 kerran

19.6.2007 13:43

ast3_88 kirjoitti:Kysyisin että voisiko visiiriä maalata(Sillain että näkyy läpi)? Tai voiko sitä mitenkään tummentaa?
Muistan lukeneeni että visiireihin on saatavilla värikalvoja. Sen tiedän että auton ikkunaan tarkoitettu tummennuskalvo ei tartu visiiriin.

19.6.2007 13:49

Ainakin mun visiiriin tarttu tollanen autonikkunantummenuskalvo joskus ku kokeilin. On olemassa sellaisia maaleja, jotka on tarkoitettu autontakavalon tummenukseen, semmosella vois kokeilla maalata, ite maalasin pyörän etupleksin sellasella.

19.6.2007 14:28

peksi^ kirjoitti:Ainakin mun visiiriin tarttu tollanen autonikkunantummenuskalvo joskus ku kokeilin. On olemassa sellaisia maaleja, jotka on tarkoitettu autontakavalon tummenukseen, semmosella vois kokeilla maalata, ite maalasin pyörän etupleksin sellasella.

Mistä tuollaisia saisi? Koitin googlea, löysin ainakin yhden sivun jossa myytiin auton tummennuskalvoja, oliko n. 35¤ rulla. Mutta nuita maaleja ei löytynyt.

19.6.2007 14:42

ast3_88 kirjoitti:Mistä tuollaisia saisi? Koitin googlea, löysin ainakin yhden sivun jossa myytiin auton tummennuskalvoja, oliko n. 35¤ rulla. Mutta nuita maaleja ei löytynyt.
Käy kysymässä jostain mainostoimistosta. Itse olen sellaisessa kesätöissä ja tuli kysyttyä tuosta kalvon pysymisestä visiirissä. Sanoivat että kokeiltu on eikä pysy. Mut kai niitä kalvojakin on erilaisia että peksi^llä voi olla sellaista kalvoa joka pysyy visiirissäkin.

19.6.2007 15:26

Tietäskö joku mistä sais x-lite x-801 r kypärän käyttöohjeen/manuaalin (mieluiten netistä). Vai tietääkö joku miten sisustan saa irti pesua varten?

19.6.2007 16:08

ast3_88 kirjoitti:Voiko visiiriä maalata(Sillain että näkyy läpi)? Tai voiko sitä mitenkään tummentaa?

En suosittele maalaamaan. Häviää näkyvyys melkein kokonaan. Osta vaan suosiolla joku tummennuskalvo tai peilikalvo. Peilikalvoja saa mp-varusteliikkeistä, mm. 4mc:ltä.

20.6.2007 12:26

Käykö nuo 4mc:n peilikalvot tälläseen?
Kuva[/url]
Tää on kai vähän eri mallinen ku nuo "normi"kypärät, isompi visiiri.

20.6.2007 15:54

ast3_88 kirjoitti:
peksi^ kirjoitti:Ainakin mun visiiriin tarttu tollanen autonikkunantummenuskalvo joskus ku kokeilin. On olemassa sellaisia maaleja, jotka on tarkoitettu autontakavalon tummenukseen, semmosella vois kokeilla maalata, ite maalasin pyörän etupleksin sellasella.

Mistä tuollaisia saisi? Koitin googlea, löysin ainakin yhden sivun jossa myytiin auton tummennuskalvoja, oliko n. 35¤ rulla. Mutta nuita maaleja ei löytynyt.


Noita maaleja saa iha autotarvikeliikkeistä, itse ostin Fixukselta, mutta sillä saa kyllä helposti pilattua sen visiiri, nimittäin valumia tulee montakertaa helpommin kuin tavan spray maaleilla.