Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

28.2.2006 4:56

Latexdude kirjoitti:Mistäs löytyisi kokonaan ns. "kromin" värinen kypärä+visiiri? Suomesta ei taida löytyä mutta mistäs päin saksaa tai ulkomaita?

Kiitos jo etukäteen.

Tuossa on kuva siitä minkälaista haen.

Kuva

Kuva lainattu ilman lupaa "syizä":n galleriasta, sry syizä oli ainoa jonka löysin. :S


Kaverilla on kyseinen kypärä ja vielä tollasena täys kromisena ja duellilta se sen hommas. Mut on katunu sitä et osti ton ku se on aikalailla mopokypärä ja toi pinnote nyt ei oo mikää paras mahdollinen ku tulee pieniki kolhu tai naarmu nii musta tulee esii ja sit hirvee homma kiillotella sitä kokoajan.

2.3.2006 3:02

Voisiko joku suositella hyvää kypärää vaikka Shoeilta,Arailta tai AGV:ltä?Tarvitsisi hyvän kypärän mopoiluun!Niin siis umpikypärä ja mieluiten suht halpa.
Viimeksi muokannut Mopedi39 päivämäärä 2.3.2006 15:00, muokattu yhteensä 1 kerran

2.3.2006 11:07

Mopedi39 kirjoitti:Voisiko joku suositella hyvää kypärää vaikka Shoeilta,Arailta tai AGV:ltä?Tarvitsisi hyvän kypärän mopoiluun!

Eli kysyt sitä mopopuolelle. Shoein ja Arain kypärät ovat varmoja valintoja vaikka valitsisi sen halvimman mallin.

2.3.2006 23:21

Ribla kirjoitti:
Mopedi39 kirjoitti:Voisiko joku suositella hyvää kypärää vaikka Shoeilta,Arailta tai AGV:ltä?Tarvitsisi hyvän kypärän mopoiluun!Niin siis umpikypärä ja mieluiten suht halpa.


Mene sinne Motobikeen, ja pyydä myyjä neuvomaan. Ei mopokypärissä ole hirveästi eroja. Itselläni on HJC:n CL-14 Kast, joka on ollu erinomainen kypärä mopoiltaessa. Hiljainen on, ainakin mopo vauheissa. Hintaa oli 189e viime vuonna, tiedä sitten onko jotain alennuksia -05 tuotteista! Kannattaa myös poiketa Menokoneessa, ja juuri siellä myydään HJC:n kypäriä. Kuusaalla on Koskikone, mutta siellä on erittäin laiha valikoima kypäriä.

Enkös juuri todennut, että foorumilla on oma paikka mopoilijoiden ajovarustejutuille.

4.3.2006 23:17

mul on samallainen kypärä paitsi siin on hopee toi kypärä

5.3.2006 10:43

pessala kirjoitti:mul on samallainen kypärä paitsi siin on hopee toi kypärä


VOI ONNEE SULLE...

5.3.2006 21:56

2fast 4you kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/showphoto.php/photo/48849

tein ite avo-kypärän, onkohan laillinen?



Älkää ihan oikeasti tehkö tommosia... Mitä sun päässä liikku sillon ku ton teit?

9.3.2006 23:49

Oon aloitteleva motoristi ja kaikki varusteet pitäs hommata. Kypärä tietty ensisijaisesti hankitalistalla ja oon miettiny noita Shoein pottia, ku merkistä on erittäin hyviä kokemuksia crossikypärien puolelelta.

Oon miettiny Shoei:n Xr-1000 tai Raid II:sta. Onko noiden kypärien välillä suurta eroa, muutenku hinnassa? Raid II on ehkä se vahvempi ehdokas mulle, ku siinä mainostetaan olevan jotku silmälaseille tehdyt kanavat, että laseja ois helmpompi käyttää.
Mites nuo silmälasit käytännössä toimii kypärän kanssa? Meneekö huuruun yms?

14.3.2006 15:20

miten kypärän voi pestä?

14.3.2006 17:54

Joissain kypärissä on irroitettava ja pestävä sisus,mutta enpä keksi miten muuten.Itse olen aina käyttänyt kypärähuppua,joka on helppo survoa pesukoneeseen sukkien kanssa pyörimään.Päälipinnan raadot olen yleensä pyyhkinyt lasinpesusprayllä.

14.3.2006 18:17

Latexdude kirjoitti:http://www.motot.net/galleria/data/3389 ... 000636.JPG

Kuva lainattu ilman lupaa "syizä":n galleriasta, sry syizä oli ainoa jonka löysin. :S
Juu eipä mitää siinäs lainailet :P

Juu ei tosiaan saa tota kypärää enään ton värisenä , pelkästään mustana ja mattamustana. Mutta taisin jossain nähä vähän kalliimman kromikypärän (~350e? tms) mut eise noi kiiltävä ollu :D

Muistathan aina lainata isoja kuvia!
X-Race

15.3.2006 10:18

ei oo irrotettavaa sisusta eikä kypärähuppua. voiko sen vaan upottaa saippuaveteen?

15.3.2006 12:16

Anonymous kirjoitti:ei oo irrotettavaa sisusta eikä kypärähuppua. voiko sen vaan upottaa saippuaveteen?

Sillai mua neuvottiin pesemää kypärää.

16.3.2006 23:18

1.)mä oon mopoilija. mut älkää häätäkö pois koska
2.)asia koskee Bandit XX kypärää jota tuskin kauheen monella mopoilijalla on.
3.)Onko äänekäs? mites ilmanvaihto? huurtuuko visiiri helposti? rasittaako niskaa? näitä yleisimpiä kysymyksiä vaa :D

22.3.2006 9:58

neuvottiiks sua upottamaan se saippuaveteen?