Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

28.8.2005 22:27

Joku perus markettikypärä, ei välttämättä edes ole mitään mallia, tai vaikka oliskin niin lienee aika merkityksetön tieto. Saattais tulla vastaan jossain hong kongissa, halpa-hallissa, lidlissä, citymarketissa/prismassa tms, ja luultavasti halvemmalla kuin tuo pyyntihinta. :)

28.8.2005 22:30

Admiral kirjoitti:Olisiko tietoa mikä malli on kyseinen kypärä? http://www.motot.net/talli/10045

Mulla on tollanen. Se on MAX Racing- merkkinen halppiskypärä. Täysin perseestä, älä vaan sekaannu tollasiin, kypärä pitää uskomattoman kovaa ääntä, sisällä tuulee enemmän kuin ulkona, painava kuin mikä, eikä ainakaan mun päässä yhtään mukava. Maksaa uutena hongkongissa 39,90 tjsp, elikkä tossa ilmotuksessa ainakin on hinta kohdallaan :D.
Viimeksi muokannut Sieni päivämäärä 28.8.2005 22:30, muokattu yhteensä 1 kerran

28.8.2005 22:30

Sami kirjoitti:Joku perus markettikypärä, ei välttämättä edes ole mitään mallia, tai vaikka oliskin niin lienee aika merkityksetön tieto. Saattais tulla vastaan jossain hong kongissa, halpa-hallissa, lidlissä, citymarketissa/prismassa tms, ja luultavasti halvemmalla kuin tuo pyyntihinta. :)
Kehtaako tuosta pyytää edes 50¤?

28.8.2005 22:31

Sieni kirjoitti:
Admiral kirjoitti:Olisiko tietoa mikä malli on kyseinen kypärä? http://www.motot.net/talli/10045

Mulla on tollanen. Se on MAX Racing- merkkinen halppiskypärä. Täysin perseestä, älä vaan sekaannu tollasiin, kypärä pitää uskomattoman kovaa ääntä, sisällä tuulee enemmän kuin ulkona, painava kuin mikä, eikä ainakaan mun päässä yhtään mukava. Maksaa uutena hongkongissa 39,90 tjsp, elikkä tossa ilmotuksessa ainakin on hinta kohdallaan :D.
ÖÖ kyseinen kypärä on minulla myynnissä ja heitin vain jonkun hinnan kun en tiennyt mallia.:)

28.8.2005 22:36

Admiral kirjoitti:ÖÖ kyseinen kypärä on minulla myynnissä ja heitin vain jonkun hinnan kun en tiennyt mallia.:)
Ai se olikin sulla myynnissä :). No silti ala-arvoinen kypärä jopa mopovaudeissa, itellä on tollasesta puolvuotta kokemusta (mopolla), ja nykyiseen nolaniin verrattuna aivan hirveä kapistus. Saahan sitä pyytää mitä vaan, mutta tuskin kukaan ostaa kalliimmalla, kuin mitä uusi kaupassa maksaa. Toki riippuu myös ostajan tietämyksestä.

29.8.2005 17:54

Mullakin oli tollanen, pitää hirveetä meteliä, ja aika painava. Ostin nyt sitten uudemman mallisen tollasen, se on jo reilusti parempi, kun vertaa tohon vanhaan.

Eihän tuo uudempikaan malli mikään hyvä kypärä silleen ole, mutta mopokäytössä ajaa hintaansa nähden asiansa vallan mainiosti.

7.9.2005 16:27

Sattuskohan kukaan tietämään missä hintaluokissa liikkuu hjc:n vaihtovisiirit?
kun pitäs talveksi varmaa hommaa tuplalinssillä oleva ni ei huurtuis kun kelkalla ajelee.

4.10.2005 17:54

Mitäs mieltä olette kypärästä nimelta
Uvex Wing RS?

Onko hyvä ja tosiaankin kevari/piikki ajoon.
Kestävää, hyvää ja halvahkoa kypärää haetaan.
Tällä hetkellä Minimanin kypärä mopoajossa jotai ei oikeen viitti käyttää kun suhisee jo mopo vauhdeissa :D
Mitä mielipiteitä?

20.10.2005 13:25

Tietääkö kukaan mikä firma tuo bellin crossikypäriä suomeen?

20.10.2005 16:18

taisi olla muutama bellin kypärä npm:ssä

21.10.2005 10:46

oon tossa ostamassa uutta kypärää. Jonkin sortin krossi kypärä kiinnostais ton nykysen zeuksen tilalle. Oisko hjc pahaa ostos?

21.10.2005 12:16

MiniMe kirjoitti:oon tossa ostamassa uutta kypärää. Jonkin sortin krossi kypärä kiinnostais ton nykysen zeuksen tilalle. Oisko hjc pahaa ostos?

Mopovarusteista voi keskustella mopopuolella, siellä tiedetään myöskin paremmin mikä kypärä siihen käyttöön soveltuu hinta/laatu suhteeltaan hyvin. Moottoripyörillä kun tärkeäksi nousee hieman erilaisia ominaisuuksia joilla mopoillessa ei välttämättä juurikaan ole väliä.

6.11.2005 19:50

no ite ostin alku kesästä arain RX-7 CORSAIR merkkisen kypärän ja olen ollut ihan vitun tyytyväinen sihen!!

6.11.2005 22:25

Juskili kirjoitti:no ite ostin alku kesästä arain RX-7 CORSAIR merkkisen kypärän ja olen ollut ihan vitun tyytyväinen sihen!!

Tuossa hintaluokassa alkavat kypärät olemaan lähes poikkeuksetta todella hyviä ;-)

8.11.2005 22:28

sekin saattaa olla kysessä:D