Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

6.8.2005 2:44

kenkka kirjoitti:mistäs sais airoh mathissen peilivisiirejä ??


Sieltä mistä saa airoh mathisseja.

6.8.2005 13:52

VasenEtuJalka kirjoitti:
kenkka kirjoitti:mistäs sais airoh mathissen peilivisiirejä ??


Sieltä mistä saa airoh mathisseja.

Taitaa poijjaat olla sen peilin valmistus lopetettu.
Kaveri koitti tossa vuosi takaperin simmosta hommata, mutta eipä saanut ainakaan turusta mistään.
Ulkomailta voisi viellä saada.

12.8.2005 17:04

sake^ kirjoitti:
VasenEtuJalka kirjoitti:
kenkka kirjoitti:mistäs sais airoh mathissen peilivisiirejä ??


Sieltä mistä saa airoh mathisseja.

Taitaa poijjaat olla sen peilin valmistus lopetettu.
Kaveri koitti tossa vuosi takaperin simmosta hommata, mutta eipä saanut ainakaan turusta mistään.
Ulkomailta voisi viellä saada.
jaa

14.8.2005 10:03

Menee ehkä vähän oftopiciks, mutta mulla olisi tuossa vieressä tommonen sininen kypärä jossa lukee otsassa hopeisen rinkulan sisällä MAX. Tarvisi tietää mikä on kypärän merkki ja malli kun en ole niitä saanut selvitettyä.

14.8.2005 12:16

Admiral kirjoitti:Menee ehkä vähän oftopiciks, mutta mulla olisi tuossa vieressä tommonen sininen kypärä jossa lukee otsassa hopeisen rinkulan sisällä MAX. Tarvisi tietää mikä on kypärän merkki ja malli kun en ole niitä saanut selvitettyä.
MAX on kypärämerkki. Meillä on sellanen avopotta jostain 70 luvulta

14.8.2005 13:24

-
Viimeksi muokannut sake^ päivämäärä 18.12.2017 19:36, muokattu yhteensä 1 kerran

14.8.2005 17:33

Kyllä minä pidin MAX:ia hinta/laatusuhteeltaan parempana kuin Zeusta, joka on kuitenkin hinnaltaan yli kaksikertaa kalliimpi, mutta esimerkiksi tuulen kohina noin 100km/h vauhdissa oli MAX:issa paljon vähäisempi.

18.8.2005 18:31

Miten onnistuu kypärän maalaus kynäruiskulla? Onko kellään kokemuksia? Mitä maaleja pitää käyttää yms.? , ku aattelin maalata vanhan potan ajan kuluksi ja se saattaa joskus olla myös jonkun kyytiläisen päässä...

18.8.2005 21:52

RSRACING kirjoitti:Miten onnistuu kypärän maalaus kynäruiskulla? Onko kellään kokemuksia? Mitä maaleja pitää käyttää yms.? , ku aattelin maalata vanhan potan ajan kuluksi ja se saattaa joskus olla myös jonkun kyytiläisen päässä...

Kypärästä taitaa kadota suojaava pintajännitys ku sen maalaa.
Kynäruiskuun saat maaleja, kumeet maalikaupasta kysyyn kynäruiskulle sopivii maaleja.

18.8.2005 22:00

Jerekar kirjoitti:
RSRACING kirjoitti:Miten onnistuu kypärän maalaus kynäruiskulla? Onko kellään kokemuksia? Mitä maaleja pitää käyttää yms.? , ku aattelin maalata vanhan potan ajan kuluksi ja se saattaa joskus olla myös jonkun kyytiläisen päässä...

Kypärästä taitaa kadota suojaava pintajännitys ku sen maalaa.
Kynäruiskuun saat maaleja, kumeet maalikaupasta kysyyn kynäruiskulle sopivii maaleja.
Jotkut kypärät saa maalata, jotkut ei. Ainakin mun araissa on ohjeet että saa maalata itse. Kai se menee sitten niin että kuitukypärät saa maalata ja muovisia ei saa.

22.8.2005 18:16

AJMK kirjoitti:
Jerekar kirjoitti:
RSRACING kirjoitti:Miten onnistuu kypärän maalaus kynäruiskulla? Onko kellään kokemuksia? Mitä maaleja pitää käyttää yms.? , ku aattelin maalata vanhan potan ajan kuluksi ja se saattaa joskus olla myös jonkun kyytiläisen päässä...

Kypärästä taitaa kadota suojaava pintajännitys ku sen maalaa.
Kynäruiskuun saat maaleja, kumeet maalikaupasta kysyyn kynäruiskulle sopivii maaleja.
Jotkut kypärät saa maalata, jotkut ei. Ainakin mun araissa on ohjeet että saa maalata itse. Kai se menee sitten niin että kuitukypärät saa maalata ja muovisia ei saa.

No kumpi hjc zf-8 on?

22.8.2005 18:37

RSRACING kirjoitti:No kumpi hjc zf-8 on?

Motopalsta.com kirjoitti: HUIPPUTARJOUS!
HJC ZF-8 KUITUKYPÄRÄ
VAIN 99¤

Elikkä kai se kuitukypärä on.

22.8.2005 20:56

Sanokaahan muutama hyvä perusumpipotta, minkä sais n. 200 ekellä. Vai onko noi ton hintaset niin huonoja et kannattaa kytätä joku poistomalli.

Oon aatellu myös saksasta tilaamista, esim. louis.de, mut postikulut ja toimitusaika vähän arveluttaa.

23.8.2005 11:28

Motopalsta.com kirjoitti: HUIPPUTARJOUS!
HJC ZF-8 KUITUKYPÄRÄ
VAIN 99¤

Elikkä kai se kuitukypärä on.[/quote]

Joo kuitukypärä on, se lukee potan kyljessäkin...

Mutta kyllä on tosiaan huipputarjous tuo yllä oleva, yksiväriset maksavat normaalisti n. 190 e ja moniväriset 219 - 229 e luokkaa...

28.8.2005 22:22

Olisiko tietoa mikä malli on kyseinen kypärä? http://www.motot.net/talli/10045