Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

20.7.2005 10:41

Mulla jäi tänään kypärän hihna takarattaan väliin ja meni poikki, Kypärä oli taka jalkatapilla ja lähdin siirtämään pyörää ajamalla, ja kuului rusahdus. Hihan oli pyörähtänyt takarattaan ympärille ja mennyt poikki. Onko kellekkään käynnyt samalla, tavalla, ja pystyykö hihnan vaihtamaan, Merkki on hjc fg 14.

20.7.2005 13:04

Niin ja vielä, että mistä löytyisi uusia hihnoja?

24.7.2005 12:05

millä kannattaa pyyhkiä ja pestä peilivisiiriä?

24.7.2005 12:31

Silversport kirjoitti:millä kannattaa pyyhkiä ja pestä peilivisiiriä?
Jollain miedolla pesuaineella, vaikka fairilla. Ja pyyhkiä kannattaa pehmeällä ja nukkaamattomalla rätillä, ei paperilla koska siinä on kalkkia, joka ei tee hyvää visiirille.

24.7.2005 14:39

Fixxer kirjoitti:Mulla jäi tänään kypärän hihna takarattaan väliin ja meni poikki, Kypärä oli taka jalkatapilla ja lähdin siirtämään pyörää ajamalla, ja kuului rusahdus. Hihan oli pyörähtänyt takarattaan ympärille ja mennyt poikki. Onko kellekkään käynnyt samalla, tavalla, ja pystyykö hihnan vaihtamaan, Merkki on hjc fg 14.

Mä vahvasti epäilen että sitä remmiä ei saa vaihdettua. Sun täytyy käydä näyttämässä jossain liikkeessä, kyllä siellä tietävät ja varmasti kauppaavat sulle uudenkin jos oikeen kiltisti pyydät ;-)

25.7.2005 20:06

tietääks joku täällä et saaks SHIRO kypäriin peili visiireitä (ei mitään kalvo ehdotuksia)

X-lite

29.7.2005 1:08

X-Lite X-801 champion???

Minkälaisia kokemuksia on kyseisestä kypärästä?

Näkyy olevan bike-lehden testivoittaja, eli ei varmaan kovin huono valinta vai???

Hinta näkyy pyörivän n.370 egee

31.7.2005 2:43

Fixxer kirjoitti:Mulla jäi tänään kypärän hihna takarattaan väliin ja meni poikki, Kypärä oli taka jalkatapilla ja lähdin siirtämään pyörää ajamalla, ja kuului rusahdus. Hihan oli pyörähtänyt takarattaan ympärille ja mennyt poikki. Onko kellekkään käynnyt samalla, tavalla, ja pystyykö hihnan vaihtamaan, Merkki on hjc fg 14.


Mun HJC kypärissä (3kpl) on hihna ihan ruuvilla kiinni, eli on vaihdettava. Kysäseppä vaikka http://www.allright.fi . Aika harvoin kyllä varmaan pelkkiä hihnoja ostetaan...

3.8.2005 16:51

mulla ainaskin on 120 e maksanut bieffen kypärä ja hyvin se on pelannut.ei suhise eikä oo muutakaan ongelmaa ja ilmanvaihto pelaa.

3.8.2005 17:57

laz kirjoitti:mulla ainaskin on 120 e maksanut bieffen kypärä ja hyvin se on pelannut.ei suhise eikä oo muutakaan ongelmaa ja ilmanvaihto pelaa.
Ongelmia saattaa tulla siinävaiheessa, kun kaadut ja lyöt pääsi asfalttiin...

3.8.2005 18:18

J.P kirjoitti:
laz kirjoitti:mulla ainaskin on 120 e maksanut bieffen kypärä ja hyvin se on pelannut.ei suhise eikä oo muutakaan ongelmaa ja ilmanvaihto pelaa.
Ongelmia saattaa tulla siinävaiheessa, kun kaadut ja lyöt pääsi asfalttiin...
Pyörä on kyseisellä jannulla pv, joten todennäköisesti kypärä on toimiva mopovauhdeissa.

3.8.2005 18:53

AJMK kirjoitti:
J.P kirjoitti:
laz kirjoitti:mulla ainaskin on 120 e maksanut bieffen kypärä ja hyvin se on pelannut.ei suhise eikä oo muutakaan ongelmaa ja ilmanvaihto pelaa.
Ongelmia saattaa tulla siinävaiheessa, kun kaadut ja lyöt pääsi asfalttiin...
Pyörä on kyseisellä jannulla pv, joten todennäköisesti kypärä on toimiva mopovauhdeissa.

Mullakin oli tollainen n.120e maksava bieffe mopokäytössä. Niissä vauhdeissa kyllä ihan hyvä. Kevarilla ajaessa en tuosta oikeen pitänyt. Piti aika kovaa vinkunaa ja huminaa jo 100km/h vauhdissa. Ostin sitten Shoei Raid kakkosen. Huomattavasti hiljaisempi, mutta myös hintavampi.

4.8.2005 17:10

Mikä on Halpa ja hyvä kypärä piikki käyttöön. Budjetti on vähän heikko mutta mikäs olisi semmonen kypärä joka ei hirveästi suhisisi ja olisi tyylikäs ja HALPA

4.8.2005 17:36

Pepetus kirjoitti:Mikä on Halpa ja hyvä kypärä piikki käyttöön. Budjetti on vähän heikko mutta mikäs olisi semmonen kypärä joka ei hirveästi suhisisi ja olisi tyylikäs ja HALPA

Määrittele halpa? Mielestäni ei kauheasti alle 200¤ kannata maksaa, koska silloin on suuri riski että kypärä on huono. Tietenkin alella jos saat vaikkapa 250¤ potan, 150¤ niin kannattaa hommata. HJC tekee mielestäni parhaat "edulliset" kypärät.
Kannattaisi melkeinpä saksasta tilata jokin viimevuoden malli niin saa halvalla hyvää...

6.8.2005 1:23

mistäs sais airoh mathissen peilivisiirejä ??