Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

3.1.2003 12:48

jaa onkohan kellään tätä kypärää:

http://www.motomania.no/html/apendix/pi ... _black.jpg

millainen se on jne?
ja kypärähän on airoh mathisse
Toi on ainakin halpa...

5.1.2003 18:40

mistäs ostit ton agv gp1 peilivisiirin?? täälläpäin maksaa 58 euroa :o :eek: jos joku muu tietää niin saa kertoa...

10.1.2003 13:17

Huomenna lähtee Arai NR-5 kaupasta hintaan 330e. AGV vuosimallia 90 saa lähteä helvettiin...

10.1.2003 19:16

mulla on tuo shoein z-one ja kyllä on hintansa veroinen!!!loistava kypärä! ajan sillä myös kartingia :D

11.1.2003 5:04

Vinkkinä voin sanoa että Nolanin N70-90 sarjan pottia ei kannata ostaa.

Itse kypärää ostaessa kävin tuon N82:n koeajamassa ja pyöri kuin puolukka pillussa ja vinkui TODELLA ilkeästi.

Ja tuohon Samin kommenttiin "Ajokamat puolet pyörän hinnasta" sanoisin että eikös kunnon ajokamat ole kuitenkin kaiken a ja o? Siinä olen täysin samaa mieltä että 2000mk saa varmasti hyvän potan eikä siihen tarvitse 5000mk sijoittaa.

Mitä olen kommenttia kuullut & kokeillut niin kiitosta ovat saaneet AGV, Shoei ja Arai.

11.1.2003 14:45

Käytin bayardin normalia halppiskypärää erittäin pitkään ja kyllä sekin oli hemmetin hyvä kypärä, nyt ajokauden lopussa ostin Arai - Protain Black - Maverick kypärän jota en voi kyllä muuta kuin kehua, vaikka yksi heikkous kyseisestä ja luultavasti muissakin Arai kypärissä on. Kylmälläilmalla kypärän alaostasta leuan kohdalta pääsee kylmäilma helposti kiertämään naaman alueelle, vaikka maverickissä on vedettävä läppä siihen eteen niin ei se estä tarpeeksi, esim: bayardissa oli kangas leukaan asti joka esti ilmavirran alhaalta. Eli arai kesäksi ja jokin muu viileämmälle :lol:

------>

11.1.2003 16:30

Mullakin musta bayard , 200e kait makso. Hyvä kypärä, varsinkin se kylmän ilman pääsyn naamaan estävä kangas on hyvä ominaisuus.

11.1.2003 20:03

TwinSpark kirjoitti:Onko muuten kellään tiedossa että saako tuohon Arai NR5:een peilivisiiriä? Tai kyllähän siihen varmasti saa mutta mistä?


Vantaan bike worldistä saattas saada

14.1.2003 16:30

Berketi, onko Arai lopettanu NR-5:sen tekemisen? Vai lopettiko Brandt sen maahantuonnin? Kunpa ei löytyny enää Brandt:in sivuilta siitä...

16.1.2003 21:59

Huomenna varmaan meen ostaan uuden shoei raidin, sininen sinisellä peilivisiirillä. 8) Paska vaan kun niissä uusissa malleissa ei ole enää leukahihnassa pikalukitusta. :| Joku saakelin direktiivi sekin. :-? Muuten, kun se tuntu aika helkkarin tiukalta tänään päässä, niin väljistyykö se kovin nopeasti? Siis ei sen nyt ihan väljä tarviis olla päässä, vaan sellanen vähän mukavampi. :wink:

16.1.2003 22:26

Tiukkahan sen pitääkin olla. Kyllä se viruu jonkin verran käytössä, nuku eka yö se päässä niin jo on kumma jos ei ala muotoutumaan sopivaksi :lol:

16.1.2003 22:38

Juu, kun on vaan tottunu tohon entiseen kiwin paskaan niin tuntu niin saakelin tiukalle. :-?

16.1.2003 22:42

Pikalukitukset on pahasta, jos ei ole aikaa pistää sitä 2s enemmän remmin kiinnilaittoon ni eipä paljoa hengestään välitä, ovat "hieman" heikompia noi pikaviritykset mitä d-rengaslukot.

Jos kypärä ei purista se on liian iso, mukavalta tuntuva kypärä tarkottaa sitä että se pyörii päässä ja repii minne sattuu, ei se ole mukava kuin liikkeessä sovittaessa.

16.1.2003 22:52

Hyvä on, hyvä on... :lol:

17.1.2003 17:33

Siis eihän tossa D-rengaslukossa mene oikeestaan yhtään kauemmin, kun siihen tottuu.... mulla oli mopokypäräkin jo tollasella kiinnityksellä ja saan tolla systeemillä helpomminkin auki/kiinni hihnan, kuin "pikalukolla" :) Ei mulla kauaa ainakaan mennyt ku mun kypärä muotuoutu pään muotoseksi... Tarvii pitää muuten sitten huolta siitä ettei anna kavereden edes kokeilla kypärää päähän....se muotoutuu melkein heti sille toiselle sopivaksi ja sitten ei ehkä ole sulle enää niin hyvä....