Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

17.10.2002 19:54

mulla on agv demon ja se makso 1680 mk.. suhisee jonkun
verran isommilla nopeuksilla ajettaessa,mut se kai kuuluu asiaan!
muuten tosi hyvä ja asiallisen näkönen kypärä...muista hankkia tumma
visiiri ens´kesäks...kypärän ulkonäkö kohenee rutkasti!

18.10.2002 21:24

Elikkäs sitten onko noi shoei kypärät sit niinku laatua ku en ole vielä kerenny perehtyä asiaan ja sit semmosta että kannataako kypärää ostaa käytettynä ku ois yx shoei myynnissä tutulla.


Kyllä Shoei laatua on. Yks laadukkaimmista merkeistä moottoripyöräkypärissä. Ja statusta ainakin Shoeilla riittää. Ei sen kypärät halpoja kyllä olekkaan. Ja jos hyvän käytetyn löydät ni osta ihmeessä pois, kuhan vaan varmistat ettei sillä ole kaaduttu ja että se istuu päähän, saat laatutavaraa sopivalla hinnalla.

22.10.2002 16:18

Mitä muita kypäriä on kuin kuitukypäriä. Kertokaa myös hyvät ja huonot puolet

22.10.2002 17:50

Älkää ihmeessä laittako tummennettuu visiiriä, se on pimeellä tosi häijy ajella. jos häikäisee ni käyttäkää laseja.

22.10.2002 19:18

[quote="JES"]Älkää ihmeessä laittako tummennettuu visiiriä, se on pimeellä tosi häijy ajella[quote]

Sillon voi vaihtaa sen kirkkaan visiirin tilalle niin alkaa taas nähdä jotain. Mulla visiirin vaihto kestää n. 1min... :wink: 8)

29.10.2002 18:44

itellä on toi suomyn gun wind "bad crab" ja on kyll hyvä,mukava ja kevyt hiilikuitupotta(istuu todella hyvin päähän ja ilmastoinnit toimii moitteettomasti).huureteenestokalvo seuraa ostaessa mukana.ulkonäkö on kyl silmiinpistävä. :D

30.10.2002 14:44

Agvn ghost on todella hyvä, käytin sitä yhdessä vaiheessa kun kyllästyin mun boeriin. Se boeri vasta kovaa ääntä pitääkin ja vinkuu...älä osta :P

30.10.2002 23:14

JES kirjoitti:Älkää ihmeessä laittako tummennettuu visiiriä, se on pimeellä tosi häijy ajella. jos häikäisee ni käyttäkää laseja.


no varmaa tuliski käytettyy laseja mut sattu häviimää 60 euron scottin lasit juhannuksena..varmaa joku napannu päästä..ei pysty muistaa.. :roll: joo, mut kyl mä ainaki koko viime kesän käytin sinistä peilivisiiriä ja olin todella tyytyväinen..ennemmin tumma ku kirkas..

31.10.2002 14:30

Rs 2000 kirjoitti:
JES kirjoitti:Älkää ihmeessä laittako tummennettuu visiiriä, se on pimeellä tosi häijy ajella

Sillon voi vaihtaa sen kirkkaan visiirin tilalle niin alkaa taas nähdä jotain. Mulla visiirin vaihto kestää n. 1min... :wink: 8)


No mulla kestää n. 10 sekunttia kun laitan lasit päähä, ja onhan ne paljon kätevämmät kuljettaa. Mutta kyllähän sen tummennetun visiirin ymmärtää jos ei omaa pärstäänsä kehtaa näyttää :wink:

31.10.2002 18:11

JES kirjoitti:
Rs 2000 kirjoitti:
JES kirjoitti:Älkää ihmeessä laittako tummennettuu visiiriä, se on pimeellä tosi häijy ajella

Sillon voi vaihtaa sen kirkkaan visiirin tilalle niin alkaa taas nähdä jotain. Mulla visiirin vaihto kestää n. 1min... :wink: 8)


No mulla kestää n. 10 sekunttia kun laitan lasit päähä, ja onhan ne paljon kätevämmät kuljettaa. Mutta kyllähän sen tummennetun visiirin ymmärtää jos ei omaa pärstäänsä kehtaa näyttää :wink:


en mä kyllä naamaa tuolla kadulla viitti näyttää ku olis eukkoja hirmu jonot kadulla tulossa kyytiin sen jälkeen...toiseks, mulla ainakin toi kuuluisuus häikäsee aika paljon niin sen takia tummavisiiri. :roll:
vitsi, vitsi... :wink:

2.11.2002 15:27

Nolan on kanssa tosi jees. Mulla on se avattava malli ja on rillien kanssa tosi hyvä, eikä nappaa ilmavirtaa. :wink:

2.11.2002 22:06

Tummennettu visiiri on paljon mukavampi kuin kirkas, mulla ainakin painaa jos on kypärän alla lasit.
Mutta onhan toi kirkas ymmärrettävästi järkevämpi jos visiirin vaihto kypärään kestää enemmän kuin sen parikyt sekkaa.

3.11.2002 19:59

Onhan tumma visiiri vähän huono pimeellä,mut päivällä auringon paisteessa sit sitäkin parempi ja paljon paremman näkönen.

6.11.2002 16:50

mulla on kans lasit käytösä ja kyllähän ne aluks painaa kypärän alla(riippu tosin laseista).sit ku on pitäny laseja parin viikon ajan niin kypärän toppaukset on muovautunu sangoille sopivaks...ja kappas ei ennän paina.tummasta visiiristä mulla ei oo ku huonoja kokemuksia. :wink:

6.11.2002 22:15

No mä ostan talvella mun HJC:hen jenkeistä hopeisen iridium visiirin ni ei häikäse niin hirveästi...ja vaihto kestää sen alle minuutin..