Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

7.4.2005 16:48

J__R kirjoitti:Onko kellään kokemuksia/mielipiteitä roofin Ro10 kypärästä ite oon tollasta suunnitellu?onko toi hintasa veronen?????

Olen koittanut liikkeessä. Mielestäni hintaansa nähden aivan paska...
Ei ainakaan omaan päähän sopinut ollenkaan niin hyvin kuin nykyinen arai.
Kannattaa melkeen suuntautua seuraavien merkkien pariin shoei, arai, hjc, agv ja suomy. Noista pitäis löytyä kukkarolle ja päälle sopiva vaihtoehto jokaiselle ;-)

7.4.2005 16:58

Juu nii on kyllä vähä kuullu, taidan kallistua ton hjc fg-14(catch me mc-8) tai jtn tohon suuntaan. mielestäni ihan siistin näkönen potta ja kävi päähäki viel hyvin ku kokeilin

Re: edellee kypärät...

7.4.2005 18:06

Antti A. kirjoitti:Kertokaas mistä saan halvan ja hyvän näkösen kypärän ??


Taikka tilaten netistä...vaihtoehtoja niin perusteellisen paljon, google auttaa...

9.4.2005 1:02

hemmetti, duellilla ei ollut niitä vr 2:kkosia enää varastossa.

mutta tuli sitten ostettua joku vemarin potta, hintalapusta päätellen on hyvä. tupla D lukistus, ja sopii hyvin päähän.

se on hyvä kun tänään tuli tili ja kaikki melkein sileenä :D

laitan kuvan kypärästä kun kerkeen.

9.4.2005 9:01

honda_ns_r kirjoitti:Kyllä se tupla-deen kanssa oppii elämään. Pikalukitukset on jokseenkin arvaamattomia. Kerran pamahti pikalukko auki kesken ajon, en ehkä ollut kiinnittänyt sitä kunnolla. Mutta silti.


Mulla on ollut Arai ja dd-lukko viisvuotiaasta lähtien, ja joka saatanan kerta kun käyn kelkkailemassa ja joudun käyttämään lainakypärää niin joku joutuu napsauttamaan sen PIKAlukon mulle kiinni.

DD:n saa kiinni yhdellä kädellä vaikka hanskanki kanssa. Ja saa säädettyä aina sopivan kireelle, varsinkin näin lauantaiaamuisin kun tuppaa olemaan pää jostain syystä vähän turvoksissa. :)

10.4.2005 14:54

Eilen tuli sitten uusi kypärä ostettua. n. 300-350e:n kypäriä (AGV stealth vs. HJC AC11) katselin,mutta eilen tuli eteen AGV airtech ja sen ostaa päräytin.
OVH-hinta oli 218e ja oli tarjouksessa 159e ja vielä ulkonäöstä tykkään todella paljon. :)
Huomenna sitten kyselemään hopeaa peilivisiiriä, kypärän väri siis "musta/hopea/harmaa".

Kokemuksia kypärästä? (Itse en ole vielä päässyt testaamaan)

10.4.2005 15:34

onkos täällä kellään kokemusta bieffen avattavista kypäristä kuinka paljon humisee yms. yms. hintaa oli 225¤ npm:ssä ja ajattelin tuon käydä hakemassa pois pölyttymästä

10.4.2005 16:12

henkka cr kirjoitti:hemmetti, duellilla ei ollut niitä vr 2:kkosia enää varastossa.

mutta tuli sitten ostettua joku vemarin potta, hintalapusta päätellen on hyvä. tupla D lukistus, ja sopii hyvin päähän.

se on hyvä kun tänään tuli tili ja kaikki melkein sileenä :D

laitan kuvan kypärästä kun kerkeen.


noniiin. nyt on kuvia!

21.4.2005 11:12

kertokaa tietämättömälle että kumpi on kestävämpi kuorivaihtoehto polykarbonaatti(ixs hx 240) vai hir.th resin (thermoplastinen hartsiyhdistelmä) <--- (agv gp1).

21.4.2005 11:44

Kummatkin huonoja! Älä sekaannu muoviämpäreihin ;-), kannattaa ostaa saman tien esim. HJC zf-9 joka pyörii samassa hintaluokassa mutta on kuitukypärä.

23.4.2005 17:36

meneekö kypärästä pintajännite jos se tippuu noin 110cm korkeudelta asfaltille???

23.4.2005 18:01

Tuohonkin taitaa vaikuttaa onko kyseessä kuitu vaiko muovipotta. Itse en kuitenkaan osaa vastata, mutta jos omani tiputtaisin, niin en mä kyllä tuon jälkeen kauppaankaan lähtis.

23.4.2005 18:40

juu no täytyyne tuota pottaa liikkeessä näyttämässä kummiskin ku se tuntuu vähän turhan löysältä 3- päivää vanhaksi potaksi

23.4.2005 19:56

Hyvin sä vedät ku heität 3päivää vanhan kypärän maahan

24.4.2005 11:48

nii kyllä muaki vituttaa et pitääki olla niin saakelinmoinen rähmäkäpälä saatana, enkä mä sitä pottaa heittäny vaan se tippui....