Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

1.10.2004 12:29

AGV Demon top vent tommosen ostin jokiniemestä seinäjoelta,139€
Onko hyvä vai paras :)

1.10.2004 12:38

Tosta X-litestä niin se voitti viimeisimmässä Bikessa olleen kypärätestin.
Tossa teksti siitä: http://koti.mbnet.fi/rizgard/muut_kuvat/x-lite.jpg

1.10.2004 15:50

kiitoksia vastauksista, ja jos vaan on mitenkään mahdollista niin jaksaisiko joku laittaa nuo muutkin kypärien textit kun minulla ei tuota kyseistä lehteä ole, tai on kyllä mutta se on valitettavasti ruotsiksi jota en kauheasti ymmärrä :s

1.10.2004 21:19

HJC:n ZF-8 istui napakasti ainakin tähän päähän, hintakin oli edullinen. Katsotaan sitten miten ajossa suhisee. Tuskin kovin paljoa, näillä nopeuksilla :)

1.10.2004 21:46

nuoska kirjoitti:HJC:n ZF-8 istui napakasti ainakin tähän päähän, hintakin oli edullinen. Katsotaan sitten miten ajossa suhisee. Tuskin kovin paljoa, näillä nopeuksilla :)


Joo ittel on tollane, kyllä se piikkikäytös ainaki välttää. Yli 120km/h vauheis alkaa kyl suhisee mut eipä tuo häiritte ainakaan mua.

3.11.2004 20:59

Juu mulla on toi vanhempi 7 malli ja ainakin mp:n kyydissä istuessa meni korvat lukkoon joka kerta jos ajettiin yli satasta.. se ei ainakaan oo kypärä hiljasemmasta päästä :D

9.11.2004 10:01

joo zf 8 on ihan mukava kunnes vauhtia on paljon
visiiri tuppaa muös huurtumaan helposti ainakin minulla
pitäisi varmaan ostaa pinlock

25.11.2004 22:08

Tänään tuli sitten ostettua tollanen arain condor kypärä.. tuntu ainakin helvetin hyvältä päähän ja sukulaismies sano että se on kans pirun hiljanen.. täytyy ny odottaa vaan sitä et pääsee itte kokeileen sitä "kunnon ajonopeuksissa" xD

29.11.2004 15:40

Tommosen AGV Daystar kypärän omistan, hyvin sopii päähän ja ei huurru visiiri kovin helposti tuuletus pelaa ja on vielä hieno kaupan päälle, mutta oli hintakin aika kova 300e.

14.1.2005 21:23

Itse ostin Hjc:n clx4 fuel kypärän ja huomasin että eihän siinä perkele ole mitään luokituksia vasta kotona kun eräs tuttu kysy niitä. voiko joku kertoa että mitkä luokitukset kypärissä vaaditaan endurokisoissa, eli ne jotkut e3 tai jotkiin muut sellaiset

14.1.2005 23:01

Onko kellään kokemusta nzi eurus 600, jota saa ainakin emc:ltä...Onko hyvä vai onko ihan mopo kypärä? Hinta ei ainakaan ole paha...

17.1.2005 21:31

Saakos tohon shoei raidiin sellasta hengityksen ohjainta? Nii ja mistä mahtaa saada?

22.1.2005 16:46

Multa on lähtenyt crossi kypärästä pikku pala irti niin onko siitä pinta jännitys lähtenyt?

22.1.2005 16:50

ROBI89 kirjoitti:Multa on lähtenyt crossi kypärästä pikku pala irti niin onko siitä pinta jännitys lähtenyt?


On.

22.1.2005 16:58

pepi88 kirjoitti:Saakos tohon shoei raidiin sellasta hengityksen ohjainta? Nii ja mistä mahtaa saada?

Saa, ja luonnollisesti niistä liikkeistä, jotka myy Shoeita. Itsellä on Raidissa Z-Onen hengityksenohjain.

ROBI89 kirjoitti:Multa on lähtenyt crossi kypärästä pikku pala irti niin onko siitä pinta jännitys lähtenyt?

    Crossikypärä on yhdyssana
    Pikkupala on yhdyssana (pieni pala taas ei)
    Pintajännitys on yhdyssana


Sain kuitenkin jonkinlaisen käsityksen tuosta mongerruksesta ja totean, että KYLLÄ ON, koska tuo kypäräsi on luultavasti pesuvatimuovia. Kuitukypärät eivät ole lähellekään niin herkkiä käsittelyn suhteen ja niitä voikin jopa korjata ja maalata. Paljoa pipoa parempaa suojaa ei muovikypärät tarjoa silti ehjänäkään.