Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

15.6.2004 13:25

Joo kyllähä se näin on... Mun mielestä toi Maverick on just räyhän näkönen, sen ottasin ehkä ulkonäön puolesta. :)

15.6.2004 15:01

Onhan siinä Raidin ja Z-onen välissä vielä toi XR-1000, joka sopi ainakin mun päähän paremmin, ku toi Z-one. Ja hienon näköinenkin on, ku siinä on oikeen takaspoikka!!! :P

17.6.2004 5:24

Mä ostin eilen ton Shoei Raidin, tuntuu päässä erittäin mukavalta ja ergonomiselta, todella hiljainenki kun vertaa vanhaan mopopottaan :) tuuletus on kohdillaan ja näkyvyys hyvä, suosittelen. Maksoi Allrightista ostettuna 350e :)

18.6.2004 23:22

Ostin eilen Allrightista sitten HJC FG-14 -kypärän. Muuten olisin ottanu jonkun Shoein mutta ne ei millää sopinu mun päähä. Ku pistin ton HJC:n päähä ekaa kertaa ni sillon kyllä tiesin minkä kypärän otan. Se makso 250e, ja on ihan luksusta verrattuna vanhaan mopokypärään.

Visiiri kyllä huurtuu (muttei kovin helposti) vaikka siinä pitäs olla antifog-kalvo tai jotain. Kypärä myös viheltää jos kääntää päätä, mutta ei se niin haittaa.

Ja mielestäni se on perkeleen hieno, kts. http://koti.mbnet.fi/ollis87/img/ajokamat/ak%20008.jpg sekä http://koti.mbnet.fi/ollis87/img/ajokamat/ak%20008.jpg

Vielä kun sais sen mopon ja kortin...

edit: Ainiin, tossa tuli semmonen hengityksenohjain mukana, mikä on muuten hyvä mutta hieman haittaa näkyvyyttä itselläni. Jos siitä sais hieman lyhkäsemman mallin ni olis parempi.

19.6.2004 21:56

onko teillä tietoa onko agv gp-1 hyvä piikki käyttöön?

2.7.2004 10:16

Suositelkaas jotain kypärää, kun pitäis saada uusi vanhan tilalle. Väriltään ihan tavallinen musta (joko matta tai kiiltävä), ja hintaa saisi olla n. 250e. Löytyykö esim. Arailta tai Shoeilta tuohon hintaan mitään hyvää peruskypärää? tarkoitus olisi lähteä etsiskelemään tollasta, mutta kertokaa nyt vähän mielipiteitänne. :)
Sitten, toinen kysymys. Paljonkohan maksaa jos ostaa tuohon kypärään tumman visiirin? esim. Arain kypärään?

2.7.2004 10:52

Kysäse liikkeestä suoraan, että mikä on hyvä kypärä. Kokeilemalla saa selville yllättävän paljon. Sisustan materiaali ja mukavuus on ainakin omalla kohdalla yksi ratkaisevista tekijöistä, eli en kelpuuta mitään halpaa kypärää. Itse pistäisin 2x tuon summan kypärään, koska halvalla ei saa hyvää. Ja paskalla kypärällä suoraansanottuna vituttaa ajaa. Joskus ostin shoein, eikä paluuta halvempaan merkkiin ole. Veljellä on hjc:n kypärä, eikä se tunnu läheskään yhtä hyvältä, kuin oma shoei.

2.7.2004 15:03

Kyllä Shoei pehmeä on päässä, ja kevyempi kun HJC. Mutta kyllä ainakin mulle kelpaa tällänen peruspottakin, oma ainakin istuu pollaan tosi hyvin.

3.7.2004 15:51

Kävin sitten hakemassa tollasen mustan Shoei Raidin. Hinta oli 250e, norm. 350e. Joku synttäritarjous kai. :roll:

3.7.2004 16:02

Osaisko joku kertoa paljonko maksaa Nolanin N100E tai N101? Entä kokemuksia?

3.7.2004 16:11

Minkälaisia kokemuksia tosta Arain Tour-X: stä on, olis meinaan tähtäimessä semmonen ilman sitä lippaa ja tummalla tai öljyvisiirillä, kun isompaa tulee alle. Hinnan puolesta (650€/750€) luulis olevan aikalailla huippu kypärä.
Viimeksi muokannut JuhoLauri päivämäärä 3.7.2004 16:43, muokattu yhteensä 3 kertaa

3.7.2004 16:39

Paljonkohan mahtaa maksaa Shoei Raidiin tumma visiiri?

3.7.2004 19:39

-MXracing- kirjoitti:Paljonkohan mahtaa maksaa Shoei Raidiin tumma visiiri?

Katsopa tuo visiireihin liittyvä infotopic. Maahantuojan www-osoite on www.allright.fi

3.7.2004 23:19

Tumma visiiri Shoei Raidiin maksaa Allrightin kuvaston mukaan 51e.

8.7.2004 16:53

Kaveri päätti sit äsken tipauttaa kypäräni ja siihen tuli pienet naarmut... et mitenkäs ne naarmut sais parhaiten piiloon tai edes sillain ettei niitä saman tien huomaa? Kypärä on musta, joten ne valkoset tipautus jäljet näkyy hyvin vaikka aika pienet jäljet tulikin!