Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

30.9.2007 18:40

Onko kellään kokemusta HJC HQ-1 ? Sitä mustaa oon kattellu. Miten pärjää vrt. Arai ja Shoei? Täys kisamallihan tuo on ainakin mainosten mukaan, ajaako tolla kukaan sbk/motogp? Vaihtoehdot ois Arai RX-7, Shoei X-spirit tai toi, toi vaan sattus olemaan puolet halvempi ku noi muut ja kevyempi.

30.9.2007 22:47

kypärän vaakapaino ei ole se pointti, vaan painopiste.

6.10.2007 13:07

Mulla on tommone schuberthin r1 kypärä. tosi hyvä päässä ja aurinkovisiiri on ollut erittäin käytännöllinen. Huono puoli on sen saatavuus; Itse tilasin heti mp-messujen jälkeen ja kypärän sain joskus heinäkuussa, ja tämän jälkeen liike josta sen tilasin lopetti kyseisen mallin maahan tuonnin juuri tämän ongelman vuoksi.

6.10.2007 13:33

Tobla kirjoitti:http://www.lazerhelmets.com/site/en/motorcycling/detail.asp?type=0&cid=640&cat=3&item=1

saako tohon kypärään suomesta peilivisiirejä? en oikein itse ole löytänyt


Linkki ei toimi, mutta jos kyse on Lazerin kypärästä, sitä tuo maahan Gearzone ja http://www.gearzone.fi/dealer.php tuolta löytyy jälleenmyyjät, joilta voi kysyä. Jos et kypärää löydä Gearzonen sivuilta, ei siihen todennäköisesti saa varaosiakaan.

4.3.2008 17:00

Onko kenelläkään kokemuksia KBC force rr:stä?

5.3.2008 2:42

onkos kellään kokemuksia Schubertin S1 ja R1 malleista?

5.3.2008 10:56

Omistaako kukaan Reevua? Kypärä jossa sisällä peilisysteemi :)

5.3.2008 16:58

Oisko kellään tietoa mistä sais tilattua noita viimmevuotisia esim arai/shoei huippu malleja ku luulis että näin talvella olis hyviä alennuksia mutta ku ei oikeen taho löytää.Lähinnä euroopan nettikaupat kiinnostaa mutta miksei nyös jenkiläiset jos halvalla saa.

5.3.2008 20:13

Meka kirjoitti:Oisko kellään tietoa mistä sais tilattua noita viimmevuotisia esim arai/shoei huippu malleja ku luulis että näin talvella olis hyviä alennuksia mutta ku ei oikeen taho löytää.Lähinnä euroopan nettikaupat kiinnostaa mutta miksei nyös jenkiläiset jos halvalla saa.


Kato vaikkapa FC-Motosta, sieltä saattaa löytyä koviakin tarjouksia.

5.3.2008 22:14

Joo oon katsonu sieltä ja lähetelly sähköpostejaki mutta nillä ei kai kiinnosta myydä mulle mitään ku eivät vastaile.Oisko mitään muita paikkoja?

6.3.2008 14:11

Meka kirjoitti:Joo oon katsonu sieltä ja lähetelly sähköpostejaki mutta nillä ei kai kiinnosta myydä mulle mitään ku eivät vastaile.
Aika huonosti kieltämättä ehtivät FC-Motosta vastailemaan viesteihin. Jos kuitenkin laitat tilauksen vetämään, toimii homma liukkaasti ja varmasti.

6.3.2008 16:34

Joo aika huonosti vastailevat.Pitää varmaan alkaa jenkkilän päästä katteleen kypärää ku tuo dollarin kurssiki on niin heikko verrattuna euroon ja muutenki näyttää olevan siellä tosi hyvä tarjonta.

7.3.2008 14:08

http://www.bandithelmets.com/street/index.htm

Onko tuo hyväkin kypärä, ulkonäkö ainakin miellyttää. Jos joku ei linkkiä avannut niin kypärä on Bandit helmetsin street malli.

7.3.2008 15:30

Captain-Jake kirjoitti:Onko tuo hyväkin kypärä, ulkonäkö ainakin miellyttää. Jos joku ei linkkiä avannut niin kypärä on Bandit helmetsin street malli.

Jos haluat oikeasti hyvän kypärän, unohda noi bomberihärpäkkeet.

7.3.2008 15:48

Sami kirjoitti:
Captain-Jake kirjoitti:Onko tuo hyväkin kypärä, ulkonäkö ainakin miellyttää. Jos joku ei linkkiä avannut niin kypärä on Bandit helmetsin street malli.

Jos haluat oikeasti hyvän kypärän, unohda noi bomberihärpäkkeet.


Mutta, onko tuo sen 200e arvoinen? Ja ajan itse piikillä, mutta piikkipuolella kukaan ei tuntunut tietävän kypärästä, siksi kirjoitin tänne.