Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

26.7.2007 17:51

Onko kellään oikeita kokemuksia Sharkin kypäristä, ku ite vaan kuullu pelkkiä risuja niistä.
Miten on asian laita oikeasti?

Ixs:n Kypäristä...

29.7.2007 22:17

Elikkä tarvisin tietoa IXS:n kypäristä, lähinnä ajomukavuuden ja turvallisuuden osalta. Itte olisin hankkimassa IXS HX 392- mallia hyvän hinta ja toivottavasti laatusuhteenkin perusteella, mutta netistä en ainakaan vielä oo löytäny ainuttakaan vertailu- ja testitulosta kyseisestä mallista... Et jos vain mahdollista niin vois laitta materiaalia aiheesta

30.7.2007 1:59

Ite olen aatellut tässä joskus hommata uuden umpikypärän ja olen noita sharkejakatellut niin missähän niitä myytäisiin suomessa?

30.7.2007 16:42

www.hanx.fi
www.biketown.fi

30.7.2007 17:11

jermu_ kirjoitti:Onko kellään oikeita kokemuksia Sharkin kypäristä, ku ite vaan kuullu pelkkiä risuja niistä.
Miten on asian laita oikeasti?


Mulla on jäällä käytössä Sharkin RSR ja crossissa MXR eikä oo mitään pahaa sanottavaa. Väittäsin et hinta/laatu suhde noissa kypärissä on kohdallaan.

6.8.2007 4:20

Kyselen nyt täällä vaikka piikkiväkeä olenkin, ei taida piikki-ikäisillä paljon noita kypäräpuhelimia olla...

Eli kenelläkään kokemuksia Nolanin N84 Targetista? Hiljainen, mukavuus, yms. Maksaa Stormilla 240e. Ajattelin siihen myös tuota peruspakettia musiikin kuunteluun.
Myös puhelimeen puhuminen oisi hyvä olla, kännykkäni on Sony Ericsson W850i.

6.8.2007 14:45

Ostin tänää uuden IXS:n potan. HX 245. Tosi miellyttävän tuntuinen päässä. Entinen oliki HX 243.

14.8.2007 21:29

Pertsa90 kirjoitti:Semmosta tässä kysäsen et mitens tollasilla kovemmilla n.80km/h nopeuksilla pystyy ajaa crossipotta päässä? Tempaseeko tuuli herkästi kypärän lipasta ja kipeytyykö siinä niskat kuinka helposti? Vai olisko järkevintä ostaa normi umpikypärä?

kyllä siinä niskat kipeytyy. tai ainakin mulla kipeyty. ite hommaisin umpikypärän

18.8.2007 22:34

ostakaa HYVÄ krossipotta HALVALLA:
http://www.motot.net/talli/nayta.php?id=48923

19.8.2007 23:16

Itse en IKINÄ ostaisi käytettyä kypärää, se kumminkin on se ainut henkivakuutus, käytetty on kumminkin voinut pyöriä ihan missä vaan. Jos haluaa hyvän kypärän niin kannattaa katsoa merkkiä nimeltä Schuberth. Itellä on Schuberthin avattava, ja täytyy sanoa että on kyllä hintansa arvoinen, ei tempoile tuulessa, pysyy päässä ajossa, ja on hiljainen kuin kuiskaus. Lisäksi tuo kypärän sisällä oleva aurinkovisiiri on kätevä kuin kalsarit :P Ja jos haluaa integraalikypärän(nimenomaan katu-uskottavana) niin kannattaa katsastaa tuo Schubertin S2-malli ;)

20.8.2007 11:58

Gleb kirjoitti:...jos haluaa integraalikypärän(nimenomaan katu-uskottavana) niin kannattaa katsastaa tuo Schubertin S2-malli ;)


Tarkennan vain hieman pientä detaljia, integraalimalli on joko S1 taikka sportimpi R1...C2 on taasen sitten se avattavan uusin versio...

20.8.2007 15:44

Tarkennan vain hieman pientä detaljia, integraalimalli on joko S1 taikka sportimpi R1...C2 on taasen sitten se avattavan uusin versio...[/quote]

Ohhoh, lipsahti näköjään :D Tarkotin nimenomaan S1:stä. Ja uusin avattava on nimeltään Concept. (Mainostavat muuten S1:stä maailman hiljaisimpana, 85dB / 100km/h)

20.8.2007 17:00

Gleb kirjoitti:Ja uusin avattava on nimeltään Concept.


Tarkennetaan nyt taas, Concept on se vanhempi avattava, uusi malli on C2. Sitten on vielä J1, mutta se on hieman eri luku taas...

20.8.2007 18:53

Kaj kirjoitti:
Gleb kirjoitti:Ja uusin avattava on nimeltään Concept.


Tarkennetaan nyt taas, Concept on se vanhempi avattava, uusi malli on C2. Sitten on vielä J1, mutta se on hieman eri luku taas...


Ja Conceptin tuotanto loppuu tämän vuoden lopulla. Visiiri kuitenkin on sama kuin C2:ssa, että vaikka ostaiskin nyt sen vanhemmanmallisen avattavan, niin visiirit ei heti lopu kesken tästä maailmasta.

Juu, toi J1 on sitten avokypärä, mut siihen saa sen leuan turvakaarenkin. Astetta fiksumpi avokypärä, mutta niin on hintavakin.

20.8.2007 22:58

Ohoh, saatto olla ehkä jopa väärää tietoa. Itse olen ymmärtänyt että C2 on se hiukan vanhempi malli ja Concept jotain vuoden tai kaksi vanha. Ainakin Schuberthin sivuilla on C2:sta kaikki mahdolliset faktat, kun taas Conceptista on vaan lyhyitä pätkiä tietoa. Kai se selviäisi jostain historiikki osuudesta, emt.