Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

13.1.2009 19:51

turhake kirjoitti:Tarkoitatko normaalia umpikypärää? Itse 4v (mopo,piikki ym) ajanut umpikypärällä lasit päässä eikä ole vaivannut ollenkaan. Tosin kaverin kypärää kun lainasin ei meinannut tulla mitään. Oli potassa pehmusteet sen malliset että tulivat paljon pidemmälle ohimolle, kuin omassani ja lasit painoivat päähän jos ne sinne väliin lykkäsi.

crossi-kypärästä puhuin, unohtui mainita. Umpikypärästä en osaa sanoa kun sellaista en koskaan ole silmälasien kanssa käyttänyt.

17.1.2009 17:41

mitä tehdä kun ajolasit huurtuu? onko jotain ainetta millä sen voin estää? jostain luin että fairylla sais jotenkin ehkäistyä huurtumisen?

17.1.2009 17:55

Fairy toimii ainakin visiiriin. En tiä onko lasien lasiosat jotain erilaist materiaalia tai jotain

31.1.2009 1:52

Mulla on aika ikävästi miinusta molemmissa silmissä ja varmaan tulee korttiin merkintä. Oon hommaamassa enskaa ja tietty crossikypärä sopis siihen kaveriks. Mutta kun silmälaseja tosiaan joutuu pitämään ajaessa, mietin että millainen kypärä pitäis hommata, vai jaksaisko niitä piilareita taas alkaa käyttää ja hommais vaan normi crossikypärän ja lasit. :nörtti:

Oon kattonu vähän noita Scottin OTG-malleja laseiks siinä toivossa että sinne alle menis lasit sitte. Tulee kylläkin kalliiks(80€ ajolaseista..) Tietty ihan normi visiirikypärä menettelee kanssa, jos vaan silmälasit sopii sinne paremmin, kuin OTG-lasien alle.

Rillipäiltä kaivataan vinkkejä :)

31.1.2009 12:49

näsär1 kirjoitti:Mulla on aika ikävästi miinusta molemmissa silmissä ja varmaan tulee korttiin merkintä. Oon hommaamassa enskaa ja tietty crossikypärä sopis siihen kaveriks. Mutta kun silmälaseja tosiaan joutuu pitämään ajaessa, mietin että millainen kypärä pitäis hommata, vai jaksaisko niitä piilareita taas alkaa käyttää ja hommais vaan normi crossikypärän ja lasit. :nörtti:

Oon kattonu vähän noita Scottin OTG-malleja laseiks siinä toivossa että sinne alle menis lasit sitte. Tulee kylläkin kalliiks(80€ ajolaseista..) Tietty ihan normi visiirikypärä menettelee kanssa, jos vaan silmälasit sopii sinne paremmin, kuin OTG-lasien alle.

Rillipäiltä kaivataan vinkkejä :)



Mun kaveri ainaki pystyy käyttää crossilaseja vaikka sillä on silmälasit. Ja ne crossilasit näyttää ihan tavallisilta.Kannattaa vaikka käydä testaamassa jossain liikkeessä, että miten ne kypärä ja crossilasit istuu silmälasien päälle. ;)

8.3.2009 0:27

Tietäiskö joku mistä saisi Progripin laseihin kultaista peililinssiä?

14.3.2009 13:14

Abaa kirjoitti:Tietäiskö joku mistä saisi Progripin laseihin kultaista peililinssiä?
jälleenmyyjiltä tai maahantuojalta.

19.3.2009 17:06

näsär1 kirjoitti:Mulla on aika ikävästi miinusta molemmissa silmissä ja varmaan tulee korttiin merkintä. Oon hommaamassa enskaa ja tietty crossikypärä sopis siihen kaveriks. Mutta kun silmälaseja tosiaan joutuu pitämään ajaessa, mietin että millainen kypärä pitäis hommata, vai jaksaisko niitä piilareita taas alkaa käyttää ja hommais vaan normi crossikypärän ja lasit. :nörtti:


Itellä toimii Lazer MX6 ja Smithin intaket loistavasti rillien kans. :nörtti:

23.3.2009 19:14

Tietääköhän joku onko nuo http://www.smithoptics.com/Fuel-Sweat-X_16_699.html red mirror peilit ihan kunnon peilit, ettei näe ulkoa sisälle vai sellaiset melko haaleat että sisälle näkee melko hyvin?

26.3.2009 10:02

On ihan kunnon peili ettei nää silmiä tai mitää ulkoopäi.

6.4.2009 21:59

Mistä saisin scottin 89 sarjan ajolaseihin Peililinssejä? Mc Scatterilta katselin mutta en ole varma ovatko täysin peilaavia .

6.4.2009 22:40

Soita ja kysy et onko peilaavia. Kyl ne osaa siel sanoa

9.4.2009 22:52

F4t4l1ty kirjoitti:Mistä saisin scottin 89 sarjan ajolaseihin Peililinssejä? Mc Scatterilta katselin mutta en ole varma ovatko täysin peilaavia .


Ootko saanu selville, että mistä saa peililinssejä toho 89 sarjaa? Muaki kiinnostais tietää :)

10.4.2009 17:05

En, scatterilla ei ainakaan ole peilaavia linssejä, ja muualta en ole löytänyt edes linssejä 89 sarjan laseihin

15.4.2009 17:27

Mitä toi ''anti-stick'' tarkottaa? http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=14405

Tai tää kirkas AFC? http://www.mc-scatter.com/catalog/produ ... s_id=14406