Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

12.2.2007 2:04

Esim. www.emc24.fi

12.2.2007 2:05

Saimon kirjoitti:Esim. www.emc24.fi

Kiitos todella paljon!

14.2.2007 19:08

Meneekö tämä linssi Scott 87 OTG laseihin?
Lasit:
http://sparewheel.net/?p=p_info&i=1555
Linssi:
http://www.motosport.com/offroad/produc ... av=1&sMMY=
Viimeksi muokannut derbisry päivämäärä 15.2.2007 23:56, muokattu yhteensä 2 kertaa

14.2.2007 19:17

Pwee kirjoitti:Mitkä lasit näistä kannattais ostaa, siis Smith top fuel vaiko progrip 3200 vai progrip 3400? Kellään kokemuksia näistä?

Tässä vielä linkit kaikkiin:
3200
3400
Smith


Voisiko joku tietävä vastata?

14.2.2007 19:44

Pwee kirjoitti:
Pwee kirjoitti:Mitkä lasit näistä kannattais ostaa, siis Smith top fuel vaiko progrip 3200 vai progrip 3400? Kellään kokemuksia näistä?

Tässä vielä linkit kaikkiin:
3200
3400
Smith


Voisiko joku tietävä vastata?

Itse ostaisin Progrip 3200 ulkonäön perusteella ;).
Todella tyylikkäät:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... ilver.html
Viimeksi muokannut derbisry päivämäärä 15.2.2007 16:44, muokattu yhteensä 1 kerran

15.2.2007 0:51

RandomNevari kirjoitti:
Saimon kirjoitti:Esim. www.emc24.fi

Kiitos todella paljon!

Itseasiassa ei löytynyt 80-sarjan peilaavia linssejä.
Viimeksi muokannut derbisry päivämäärä 15.2.2007 23:59, muokattu yhteensä 1 kerran

15.2.2007 19:12

RandomNevari kirjoitti:
Pwee kirjoitti:
Pwee kirjoitti:Mitkä lasit näistä kannattais ostaa, siis Smith top fuel vaiko progrip 3200 vai progrip 3400? Kellään kokemuksia näistä?

Tässä vielä linkit kaikkiin:
3200
3400
Smith


Voisiko joku tietävä vastata?

Itse ostaisin Progrip 3200 ulkonäön perusteella ;).
Todella tyylikkäät:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... ilver.html


Vielä se, että onko kellään noita progripin laseja tolla lightsensitive-linssillä, kun se näyttää olevan vakiona noissa 3400-laseissa. Kuinka hyvin se reagoi siihen valoon?

18.2.2007 20:48

Pwee kirjoitti:
RandomNevari kirjoitti:
Pwee kirjoitti:
Pwee kirjoitti:Mitkä lasit näistä kannattais ostaa, siis Smith top fuel vaiko progrip 3200 vai progrip 3400? Kellään kokemuksia näistä?

Tässä vielä linkit kaikkiin:
3200
3400
Smith


Voisiko joku tietävä vastata?

Itse ostaisin Progrip 3200 ulkonäön perusteella ;).
Todella tyylikkäät:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... ilver.html


Vielä se, että onko kellään noita progripin laseja tolla lightsensitive-linssillä, kun se näyttää olevan vakiona noissa 3400-laseissa. Kuinka hyvin se reagoi siihen valoon?

Mun mielesta aika hyvin. Valoisissa olosuhteissa linssi muuttuu tummemmaksi. Esim talvella se linssi on tummansininen.

19.2.2007 18:00

Nonii hetken tutkailtua noita juttuja mietin ihan samaa ku moni muukin... Eli pitäis saada halvat ja hyvät... ja + ois peililinssi.. oisko kellää mitään hajua kuka jälleenmyy halvimmat ??

19.2.2007 18:40

Mistä sais Scottin laseihin peili "linssejä"?

19.2.2007 19:12

MustaMetalli kirjoitti:Mistä sais Scottin laseihin peili "linssejä"?


Just edellisellä sivulla sanottiin. Mut laitetaan nyt tähänkin

www.emc24.fi

Tai sitten katsot www.duell.fi ja sieltä mx-kuvaston PDF-versiosta jälleenmyyjät.

ajolasien valinta

25.2.2007 0:23

noniin sanokaapa mikä olis paras valinta. hinta ois hyvä olla alle 80e ja pitäs olla huurtumattomat mulla on jo jonkinlaiset kesä lasit että voi myös olla pelkkään talvi käyttöön tai ympärivuotiseen käyttöön se on nyt melkein ihan sama. itse olen katsonut noita scott enduro 89xi. onko kokemuksia meneekö huuruun? kun se olisi se pää asia ja ehkä toinen aika tärkee on tää tummennus vaikka tietenkin voihan jälkeen päin ostaa paremmat linssit...

Silmälasit ja ajolasit: Sopiiko yhteen??

25.2.2007 19:53

Joo elikkäs tullu tässä ajatuksiin homata itelle tollanen supermoto-kemmu. Sittenhän sitä pitäs hommata itelleen tollanen rossikypärä ja ajolasit tietysti. Ongelmaksi(?) on noussut se, että käytän silmälaseja. Tiedän että esim. Scottilla on OTG mallit ja Progripillä 3400 jotka sopivat(ko) silmälasien kanssa. Onko kenellään henkilökohtaista kokemusta silmälasien käytöstä ajolasien kanssa? Haittaako lasit? Hankaako kehykset linssit naarmuille? Onko näkökenttä pienempi? Onko lasien pehmusteita muotoiltu? Saako OTG laseihin peililinssejä, jotta lasit eivät näkyisi läpi? Huurtuuko silmälasit pahasti ajon aikana? Onko muilta valmistajilta silmälasien käyttäjille suunniteltuja ajolaseja? Kiitän vastauksista jo etukäten!

25.2.2007 20:02

Ite ajoin koko viime kesän silmälasit ajolasien alla. Eikä minkäänlaisia ongelmia ollu. Mulla siis ihan normi ajolasit, ei mitkään silmälaseja käyttäville tarkotetut(Smith Piston). Lasit ei painanut/puristanut yhtään eikä silmälasit huurtunut.

Kannattaa käydä jossain liikkeessä kokeilemassa eri malleja.

crossilasit

5.3.2007 20:30

njääh.. mitään smithei... THOR MX GOGGLE HERO, lasit peililinsseillä on parhaat, mitä mun eteen on tullu... ja tyylii löytyyy...