Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

2.5.2007 16:39

GreenGas
Kysyin, mutta ei saa enää tilattua.

2.5.2007 16:40

GreenGas: Allrightilta ostin ainakin omani, että siellä kannattaa käydä katsomassa.

Ei sieltä saa enää tilattua..

2.5.2007 19:20

Mitkä olis hyvt halvat ajolasit? Onko nuo scott 83 x hyvät? Haittaako se paljonki ku niissä ei ole sitä silikooni pintaa hihnassa? Oisko jotku vastaavat smithit paremmat?

11.5.2007 16:49

Mulla on Smithin Evo:t ja niissä on silikoni raitoja hihnassa, osta sellatteet...Nyt tarttis viä tietää mistä voi ostaa niit peilikalvoja tai niit värikalvoja noihin smithin laseihin tietääkö kukaan ???

11.5.2007 17:22

KangasalanPv kirjoitti:Nyt tarttis viä tietää mistä voi ostaa niit peilikalvoja tai niit värikalvoja noihin smithin laseihin tietääkö kukaan ???



Gooooogleeee, tosin tuo on sen verran crossikauppa että peililinssit on jätetty pois. ;) Mutta tummempia ja värillisiä löytyy.

Yhtenä vaihtoehtona pitäisin, että ostaa peilikalvon mikä on tarkotettu umpikypärään ja siitä leikkaa sopivan palan laseihin.

11.5.2007 21:21

Richa' kirjoitti:
KangasalanPv kirjoitti:Nyt tarttis viä tietää mistä voi ostaa niit peilikalvoja tai niit värikalvoja noihin smithin laseihin tietääkö kukaan ???



Gooooogleeee, tosin tuo on sen verran crossikauppa että peililinssit on jätetty pois. ;) Mutta tummempia ja värillisiä löytyy.

Yhtenä vaihtoehtona pitäisin, että ostaa peilikalvon mikä on tarkotettu umpikypärään ja siitä leikkaa sopivan palan laseihin.


Eiköhän se peilikalvo ole aika huono vaihtoehto? Kuitenkin tulee aika ryppyinen siitä pinnasta, jos tekee huolella. Ei se näkyvyyttä haittaa, mutta mielummin peililinssi..

12.5.2007 0:57

Joo, mä olen nähnyt skull-laseja ihan mopotarvike liikkeessä.

24.5.2007 16:58

pöpö kirjoitti:Eiköhän se peilikalvo ole aika huono vaihtoehto? Kuitenkin tulee aika ryppyinen siitä pinnasta, jos tekee huolella. Ei se näkyvyyttä haittaa, mutta mielummin peililinssi..


Oli pakko kokeilla mielenkiinnosta, huolella kun teki niin ei tullu rypyn ryppyä. Mulla on siis alkuperäsissä linsseissä semmoset repäsykalvojen paikat, niihin kun istutti niin meni aivan loistavasti.

Ja tottakai mieluummin peililinssi, mutta jos ks. malliin ei niitä saa tai rahatilanne on heikko, on kalvo mielestäni hyvä vaihtoehto. Ja mitäs huonoa niissä sitten on jos ei näkyvyyttä haittaa? ;)

Oli hyvä kokeilu, pidän noita nyt kiinni laseissa. Pimeellä ne saa helposti pois, tuo kalvo kun tummentaa jonkin verran. Mulla ei ollu edes harkinnassa peililinssit, mutta noi osoittautu toimivaks tekeleeks niin mikäs siinä.

Peililinssit

25.5.2007 18:19

mistä saa niitä peililinssejä ajolaseihin??

Ajolasit rillien kanssa

25.5.2007 19:07

Osaisitteko sanoa mitkä ajolasit(crossi) olisivat parhaat silmälasien kanssa? Itse olen katellut pro gripin 3400 joitten pitäisi sopia silmälasien kanssa onko kokemuksia kyseisestä tuotteesta? kertokaa omasta mielestä parhaat lasit!!

Re: Ajolasit rillien kanssa

26.5.2007 10:51

Kips kirjoitti:Osaisitteko sanoa mitkä ajolasit(crossi) olisivat parhaat silmälasien kanssa? Itse olen katellut pro gripin 3400 joitten pitäisi sopia silmälasien kanssa onko kokemuksia kyseisestä tuotteesta? kertokaa omasta mielestä parhaat lasit!!


Joissakin Smithin kelkkalaseissa on tilaa silmälaseille paljon. Itselläni on sellaiset lasit, mutta en muista merkkiä, kun heitin orginaali boxin pois.

Re: Ajolasit rillien kanssa

27.5.2007 19:01

Kips kirjoitti:Osaisitteko sanoa mitkä ajolasit(crossi) olisivat parhaat silmälasien kanssa? Itse olen katellut pro gripin 3400 joitten pitäisi sopia silmälasien kanssa onko kokemuksia kyseisestä tuotteesta? kertokaa omasta mielestä parhaat lasit!!

Itselläni on ihan perus Smith Fuel:t kirkkaalla linssillä ja ihan hyvin mahtuu silmälasien kanssa. Eli itse voin suositella kyseisiä laseja. Löytyy esim Allrigth:lta

29.6.2007 16:00

ette satu tietämään että meneekö Scotin 89Xi lasit hyvin Nolanin N52-kypärään?

30.6.2007 0:37

olliN kirjoitti:ette satu tietämään että meneekö Scotin 89Xi lasit hyvin Nolanin N52-kypärään?

kaverilla on kyseinen yhdistelmä ja hyvin toimii :D

5.7.2007 23:48

http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... idium.html <-- onko kellään kokemusta tuommoisista laseista? näyttää ainakin todella hienoilta eikä hintakaan ole paha. Eli onko tilaamisen arvoiset lasit? Jos tilaan jotain sieltä easypartsista nii vois samalla tuommoiset tilata. Kertokaas ihmeessä jos jollain on kokemusta nuista laseista