Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

Ajolasit

27.5.2004 21:33

Ajattelin uudet ajolasit ostaa kun nuo vanhat on niin naarmuilla jo. Siis ihan "crossilaseja" ajattelin. Jos joku voisi ystävällisesti neuvoa millaiset lasit olis hinta/laatu-suhteeltaan hyvät j.n.e. Minulla on ihan normaali näkö mutta melko kapea pärstä. Onhan niitä eri kokoja tietenkin mutta eihän kaikki silti sovi.

27.5.2004 23:36

Mikset vain vaihda uutta linssiä ko. laseihin? Mutta jos uudet haluat, niin scottin ja smithin lasit ovat aika kivoja. Tosin jos pröystäillä haluaa, eikä rahasta ole puutetta, niin sit jotkut oakleyt tai spy:n kakkulat.

27.5.2004 23:40

no en haluu pitää noita vanhoja smithin "moottorikelkkalaseja" jossa remmissä lukee polaris.

Re: Ajolasit

3.7.2004 21:08

osta smithin warp starit maksaa noin 80egee itellä on top fuelit onhan ne ihan hyvät mut parempiakin löytyy ite ostaisin noi warp starit

3.7.2004 21:24

mää ostin scotin crossi lasit hintaa 39? iha hyvin sopii naamalle eikä huurru. remmissä on silikooni viiva jotenka lasit pysyvät kypärässä

3.7.2004 21:54

smitit on hyvii ja lisä varusteita löytyy ihan kivasti :)

Mistä Scotteja??

23.7.2004 2:20

Tietääkö kukaan mistä saisi Scott Motocross laseja?? Jostain Turun lähistöltä tai joku nettisivu?? Ku en oikee tiiä mistä lähtis hakee :S .. mut hei auttakaa hädässä

31.7.2004 1:07

duellilta... tiätääks kukaa scotin laseihin peili linssien hintaa??

6.8.2004 10:21

mää kyselin täältä yhestä liikkeestä noita peilejä niin ei ainakaan niitä hopeen värisiä oo viel tänä kesänä suomeen tulos mut vaikka tommoset tavalliset tummat linssit oli tääl jonkun 8? et kai ne on peilit siihen vähän lisää.

6.8.2004 12:39

Itse voin suositelle Spy Alloy MX laseja. Hintana 65e ja puutteita en ole vielä ainakaan löytänyt. Istuu hyvin jne...

http://www.richafinland.com/spy.asp

6.8.2004 14:09

osta smithin fuel titaniumit vitun siistit ja hinta laausuhde on kohallaan 79euroo

6.8.2004 17:39

No kertokaa kuka jälleenmyy Oakley vois seku ostaa sellaset tai Spyit on kyllä kans vitun siistit!

6.8.2004 17:42

Heh, mulla on crossipotassa Bollen laskettelulasit. Pitäs varmaan ostaa kunnon ajolasit. Kunhan taas saa rahaa jostain. Mutta kun pitäs ostaa uudempi crossi, uusia varusteita jne. :S

26.8.2004 21:21

No niin nyt on tullu noi Spy Optic Mx Alloy vittu että ne on siistit ja hyvät päässä verrattuna Smithiin!

29.8.2004 12:40

Nii elikkä tuoko Duell Smithitki maahan? Ku mä käväisin Yhes Erkka Korpiaho racing kaupas nii sielt ei voinu tilata Scottin laseja (Ultimate Voltage , iha vitun hienot , kattokaa) ku niit ei ollu maahantuojal.. Ja nyt yritän saada niit Mx laseja.. Niitäkään ei tunnu löytyvän. Mistä niitä saa ostettua varmasti?

www.scottusa.com