Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

2.12.2003 16:39

mp-asu ajotakki 250e
yokon gore_hanskat 40e
grexin kypärä 100e

2.12.2003 17:55

Mp-asun endurotakki = 169e
Mp-asun endurohousut = 179e
MPT:n endurohousut = 50e kerran käytettyinä
Heldin kesätakki = ~200e
8 paria hanskoja = ~350e
Sinisalon tech housut = 137e
Alpinestarsin paita = 50e
2x Yokon housut+paita = ~350e
Shoei FX-4E kypärä = ~400e
Muutamat ajolasit = ~200e
Alpinestars tech 6 saappaat = 335e
Sinisalo SRX hartiasuoja = 140e
Sinisalo TECH tukivyö = 36e
Polvisuojat = 20e
Kyynärsuojat = 30e
Sadetakki+housut = ~100e

Vielä pitäisi hommata uusi kypärä, nahkapuku ja -hanskat, selkäsuoja ja uudet saappaat. Niihin uppaakin sitten n. 2000e. On tämä jumalattoman kallista :)

2.12.2003 21:22

Kypärä HJC CL-14 = 145e
Yoko:n takki ja housut = 775e
Saappaat = ~180e
Hanskat = 60e
+ jotain pientä

Eli yli tonni menny jo, ja lisää menee..

12.12.2003 1:10

Sami kirjoitti:Onhan se hienoa kun omistaa kalliita tavaroita, mutta tuossa vaan ei ole mitään järkeä leveillä maahantuojan ovh-hinnoilla. Kyllä kaikki ne saa helposti selville jos ne sattuisi kiinnostamaan. Jotta tästä topicista olisi jotain apuakin, kirjoittakaa hinnat sen mukaan mitä olette maksaneet (ja mielellään kauppapaikkakin) ja ihmiset näkevät vaihtoehtoisia hintoja (eivätkä välttämättä osta sokkona heti ensimmäisestä paikasta).


Itse en ainakaan lähtisi täällä huutelemaan mihin hintaan mitäkin saan. Lyhyelläkin matematiikan oppimäärällä pitäisi pystyä laskemaan "normaali" alennus. Tosin saksalaisista nettikaupoista lienee turha tinkiä alennuksia joten ne erikseen. Toinen saa halvemmalla esim suhteiden ansiosta kuin toinen. Ja niistä ollaan yleensä hyvin hiljaa varsinkin näin julkisesti. Mitä varten ovh hinnat edes ovat jos niitä ei käytetä? Henkilökohtaisesti lasken leventelyksi ennemmin sen, että kailottaa kuinka halvalla mitäkin on saanut(yleiset tarjoukset taas poislukien).

Eiköhän jokainen tiedä mitä on taustalla, kun alkaa syyttämään muita leventelystä. Varsinkin ovh-hinnoista. Vai olenko täysin väärässä?

12.12.2003 11:04

jerry125cc: Tarkennetaanpa vielä jos edellisestä ei pointti tullut tarpeeksi esille. Suhteilla saadut tuotteet on eri asia, mutta tarkoitinkin että kerrottaisiin yleisiä tarjoushintoja joista muillekin voisi olla apua. Nykyään kun suuri trendi on ostaa kaikki saksasta, niin täällä saisi hyvin tuntumaa saksahintojen tasoon ja saisi tietoonsa eri kauppapaikkoja. Runnerin tapauksessakin hinnat olivat todennäköisesti ihan tasapuolisesti kaikkien ulottuvilla. Topic jäänee melko merkityksettömäksi jos täällä vain maahantuojien hinnastoja luetellaan.

Mutta koitetaanpa taas jatkaa topicin aiheesta...

12.12.2003 18:48

Arai NR-5 kypärä 235e, (käytetty kaverilta)
Sweepracing Hanskat 50e, (moto-sjoki)
Alpinestars Effex Popot 200e, (moto-sjoki)
MP-asu jokasään takki mc-sport/housut street 249e, (moto-sjoki)
Monta 'kauluria' 100e, (jokapaikasta)
Jotain muuta tilpehööriä lisäksi.
Yhteensä noin 900e on menny.

6.1.2004 11:22

Sami kirjoitti:Runnerin tapauksessakin hinnat olivat todennäköisesti ihan tasapuolisesti kaikkien ulottuvilla. Topic jäänee melko merkityksettömäksi jos täällä vain maahantuojien hinnastoja luetellaan
No, mun tapauksessa hinnoista ei ole mitään hyötyä muille.Nahkatakin ostin muutaman kerran käytettynä todella halvalla verrattuna ovh hintaan, mutta sen myinkin jo pois.Yokon tekstiilikamat ostin käytettynä kohtuulliseen hintaan, siitäkään muille hyötyä.No, sanotaan sen verran nyt vaikka että Z-one maksoi 399euroa saksasta, ja siihen visiiri päälle.

Nyt tilasin hieman lisää kamoja:

Alpinestars GPU 2-osainen nahkapuku
Alpinestars Tech Road gore-tex nahkahanskat
Alpinestars SMX3 ajosaappaat

Rahaa taas meni, mutta ei se mitään.Sen takia sitä on kerätty että sitä voi tunkea johonkin mistä on hyötyä.

6.1.2004 13:56

mulla on ollut/on:
-sylman goretex ajotakki
-yoko goretex housut
-Toinen sylman goretex takki
-sylman goretex housut
-yoko nahkaiset goretex hanskat
-agv strada-kypärä
-agv Demon top vent kypärä

hintoja noille en voi laittaa,koska niitä en tarkkaan tiedä. kaikki sylmannin ajo-asut on ostettu nimittäin reippaalla kaveri-alennuksella,joten en tiedä mitä isä niistä maksoi,ja ovh :takaan ei tiedossa. mutta hyvin on kamat pelanneet,ei ole ollut mitää ongelmia. ja tuskinpa nuokaan mitää ilmaisia ovat? :wink:

15.1.2004 16:27

mul on menny sillee, että
HELDin takki ja housut 390€ (alennus)
potta,kengät ja hanskat uupuu
potan ostan itte ~200€ ja kengät mitä oon kattonu ni maksaa 99€ näin talvialennuksessa ja hanskat ~60€

21.1.2004 16:50

Juu nyt sitten tuli uusi nahkatakki: Dainese T-Age ~300€ (en enää muista tarkkaan) ja uudet hanskat: Alpinestars SP-2 75€. Vielä kun joku myis mulle 6Ninjan johonki kymppitonniin ja lumet sulais ni kaikki ois hyvin. :retee:

21.1.2004 17:35

Kun kaikki vaan totee: "on se niin kallista."- Niin jospa meikä vähän suhteuttaisi tätä:
Yokon enduropuku 500 mk ( 5 vuotta sitten ostettu käytettynä )
Sievin Turbo turvasaappaat teräskärjellä.( työkäyttöön, kelkkailuun ) neljä vuotta sitten 400 mk
Hanskat ( rukkaset ) 35€ kelkkailijan mallit vuoden vanhat.
Kypärä Arai avopotta 3 vuotta vanha 500 mk
Kaulasuoja 3 vuotta sitten 90 mk.
Maiharit helle käyttöön 8 vuotta vanhat 350 mk

Elis eihän tuo tee kuin satasen pari vuoteen ( mummon markkoja), eikä ihan sitäkään..ja kilsoja niillä on ajettu 50-80t ...ja edelleen ketjua riittää..

22.1.2004 9:32

Mulla on Sievin ihan uudet turvakengät rautakärjellä ja halpis kypärä(50mk serkulta).

Sitten kun ostan jonkun isomman pyörän niin kyllä mä rahaa laitan ajovarusteisiin. On se henki sen verran kallis.

22.1.2004 9:40

Ei se henki kovin kallis näytä olevan, kun se lähtee ihan yhtä helposti piikilläkin.

22.1.2004 9:43

wert kirjoitti:Ei se henki kovin kallis näytä olevan, kun se lähtee ihan yhtä helposti piikilläkin.


Kuten sanottu, ei ole rahaa. Köyhä opiskelija olen.

edit: Uuden kypärän kyllä hankin kesällä. Ton nykyisen saa vahvempi mies hajotettua käsillä jos vääntää kunnolla.

24.1.2004 10:18

Suitza87 kirjoitti:
wert kirjoitti:Ei se henki kovin kallis näytä olevan, kun se lähtee ihan yhtä helposti piikilläkin.


Kuten sanottu, ei ole rahaa. Köyhä opiskelija olen.

edit: Uuden kypärän kyllä hankin kesällä. Ton nykyisen saa vahvempi mies hajotettua käsillä jos vääntää kunnolla.


Pilkkua viilaten: Niinhän sen pitääkin hajota, jopa kolarissakin. Silloin ne isku-energiat purkautuu siihen kypärään , eikä pääkalloon. Tietysti sen ei pidä hajota palasiksi, mutta murtua.