Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

5.5.2004 20:43

ihan hakoteillä oot raukka parka... :)

8.5.2004 20:18

Zeus 990 ei taida löytyy mistään peilivisiiriä.. ?
vai tietääkö joku missä vois olla..

9.5.2004 1:13

jaakko512 kirjoitti:onkohan noista 4mc:n iridium/peili kalvoista mihinkään eli onko yhtä hienon näköinen kuin oikea peilikalvo kun tohon suomy boosteriin ei näytä saavan noita iridiumeja vai oonko vääräs... :|

itelläni on peilikalvo sieltä tilattu, vitun hieno. monet ovat kehuneet hienoks.. ;) näyttää samanlaiselt ku tavalline peilivisiiri

24.5.2004 21:09

Niin onko sellaisia visiirin ulkopuolelle laitettavia kalvoja?

24.5.2004 21:54

Sisäpuolelle liimattavia kalvoja on, mutta en näe järkeä moista ulkopuolelle liimata.

26.5.2004 17:09

ehkä hieman topicin vierestä menee mut sellanen kalvo visiirin edessä olis toisaalta kätevä varsinkin jos siihen tarttuu paljon hyönteisiä.. niin vois sitten vaan vaihtaa kalvon.

26.5.2004 20:20

.
Viimeksi muokannut dmz päivämäärä 25.9.2017 5:35, muokattu yhteensä 1 kerran

27.10.2004 18:31

Minulla on tämmöinen Grexin G06 ( http://www.hubler-motos.ch/Bilder/G06.jpg ) Ja täsmälleen samat värit elikkä kokonaan mattamusta. Tiedättekö mistä näihin voisi tilata noita peilivisiirejä (mieluiten suomesta). Niin ja mikä teidän mielestänne väriltä sopisi tuohon parhaiten? :D

20.11.2004 0:14

Niin siis miten ois paras pestä peilivisiiri ? Ku itse yleensä oon ikkunanpesuaineella pessyt visiirini.... :D
Eli poistaako se jotain "juttua" siitä visiiristä jos ikkunanpesunesteellä pesee peilivisiirin ?

26.12.2004 13:49

Mä olen pari vuotta pessy mun peilivisiirii ainakin Fairylla ja hyvin on tullu puhtaaks ja näyttää ihan uudelta vielläkin!

15.1.2005 12:29

KekeRuusperi kirjoitti:Minulla on tämmöinen Grexin G06 ( http://www.hubler-motos.ch/Bilder/G06.jpg ) Ja täsmälleen samat värit elikkä kokonaan mattamusta. Tiedättekö mistä näihin voisi tilata noita peilivisiirejä (mieluiten suomesta). Niin ja mikä teidän mielestänne väriltä sopisi tuohon parhaiten? :D


Perkele, eikö todellakaan ole missään peilivisiirejä tähän?

visiirejä

31.1.2005 18:30

mä ostin mun shoein kypärään all rightista kultasen peilivisiirin (kypärän malli on joku gxr-800 tai joku tollanen, en muista niitä kirjaimii ulkoo) siel oli aika paljon niitä visiirejä...

31.1.2005 21:01

Mun visiirin ohjeissa ainakin luki että ei saisi käyttää mitään pesuainetta. Luultavasti voi jättää raitoja tai tehä hallaa pinnotteelle. Ite oon pessy aina lämpösellä vedellä ja lähtee aivan hyvin puhtaaksi.

1.2.2005 20:24

Näkeekö tollasella esim. Iridium Blue visiirillä iltaisin mitään? Monet on sanoneet, että on ollut turha hankinta kun ei näe iltaisin mitään, varsinkaan syksyisin.

1.2.2005 20:32

No eipä sillä oikeen näe, taajamassa illalla nyt voi jotenkin ajella. Esim autojen takavalot ynnä muut näkyy hyvin, mutta siihen siihen se jääkin. Minnekkään ek-pätkälle on turha mennä, voi käydä nopeesti hassusti. Ite ainakin vaihdan visiiriä jos tiedän et oon menos ajelee pimeellä.