Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

13.5.2005 14:53

ok kiitos! tietää että ton uskaltaa pestä fairyl... :)

13.5.2005 15:44

Itse en kyllä fairyllä pesisi. Jotain miedompaa saippuaa mielummin.

13.5.2005 16:22

no kerpele. ohan fairy jo ph:ltaan 7 eli neurtaali. mut mikä ois sitten semmosta saippuaa?

13.5.2005 17:14

Ei ne visiirit sokerista ole tehty, ainakin omat visiirit on ihan kivasti pysyny kasassa fairyllä ja millon milläkin pestynä.

14.5.2005 23:39

Ei kyllä tolla mun visiirillä paljoa pimeellä ajella. Eilen ajelin yöllä kotia ja kokeilin visiiri kiinni,niin nähny just mitään. :D
Toi on paljon tummempi,kun mun entisen kypärän tummennettu visiiri,josta näki edes jotain. Ja vielä kun nopeudet nousee pyörän vaihtuessa,niin tarvii enemmän tarkkaavaisuutta eli ois hyvä nähdä jotain. :)

16.5.2005 11:05

Mulla on kanssa AGV:ssä sininen iridiumi. Oli pakko koittaa sitä yks ilta pimeellä, mutta ei siitä oikein mitään tullut. Ei nähnyt mitään. Päivällä se sitten on paras. Voiko poliisit muuten valittaa, jos on peilivisiiri ja ajelee sillä vaikka yöllä? Visiirissä ainakin lukee, että for day use only.

16.5.2005 18:27

Tuossa AGV:ssa on se huono puoli vaan,että ei kyllä kehtaa joka illaksi ruveta visiiriä vaihtamaan. Nimittäin niin huono tuo kiinnityssysteemi. Peilivisiiriä kun yrität laittaa,niin saa säätää,kun ei näe yhtään että mihin kohtaan pitäis mennä. Ja kaiken lisäksi niin tyhmästi,että tuli kypärään jälki (palanen pois maalista),kun otti kiinni että sai visiirin laitettua/otettua pois. Tai sitten vaan hölmöilin itse.

16.5.2005 20:34

Mistä saisi Bayardiin halvalla tummennetun-, tai pielivisiirin?

17.5.2005 12:50

Jombe kirjoitti:Tuossa AGV:ssa on se huono puoli vaan,että ei kyllä kehtaa joka illaksi ruveta visiiriä vaihtamaan. Nimittäin niin huono tuo kiinnityssysteemi. Peilivisiiriä kun yrität laittaa,niin saa säätää,kun ei näe yhtään että mihin kohtaan pitäis mennä. Ja kaiken lisäksi niin tyhmästi,että tuli kypärään jälki (palanen pois maalista),kun otti kiinni että sai visiirin laitettua/otettua pois. Tai sitten vaan hölmöilin itse.


Toi on kyllä harvinaisen totta. Ite laitoin sitä visiiriä siihen kiinni ainakin 30min, kun piti varoa, eikä tosiaan tiennyt mihin reikiin se piti laittaa. Harjottelin eka läpinäkyvällä niin sitten vasta rupesi onnistumaan. Liikkeessäkin kaveri laittoi n. 15min sitä paikalleen.

26.4.2006 18:43

Onko nämä peilikalvot laittomia Suomessa, olisin ostamassa semmosen hopean peilikalvon. jotku sanoo että vakuutus ei maksais jos kolarissa on ollu tollasella kalvolla, tiedä sitten meneekö noin..

7.5.2006 14:30

hei miten olis. mulla on tommonen agv syncro potta ja siihen olis tarkotus ostaa joku tummentava visiiri. eli kumpi olis halvempi, tommonen savuvisiiri vaiko peili. Ja kumpi olis viel parempi tai käytännöllisempi.

7.5.2006 18:03

Killalot kirjoitti:hei miten olis. mulla on tommonen agv syncro potta ja siihen olis tarkotus ostaa joku tummentava visiiri. eli kumpi olis halvempi, tommonen savuvisiiri vaiko peili. Ja kumpi olis viel parempi tai käytännöllisempi.


Suosittelisin iridium visiiriä, jos semmosia tai vastaavanlaisia löytyy. Ne eivät ole kauhean tummia, mutta peilaavat hyvin, näkee vaikka naiset meikata visiiristä ;) . Savuvisiireitä on monilla voimakkuuksilla luultavasti, tummemmista ei oikein tahdo nähä hämärällä mitään, mutta ne kyllä sopivat hyvin joihinkin kypäriin.

8.5.2006 16:53

Kävin juuri hakemassa Allrightilta Shoein hopean peilivisiirin, maksoi törkeän ryöstöhinnan 95e, mutta oon silti ihan tyytyväinen. Tummennus on sopivan vaaleasävyinen, hyödyllinen aurinkoisella kelillä ja luultavasti käyttökelpoinen pilvisenäkin päivänä.

Ja tietysti se katu-uskottavuus... :D

15.5.2006 8:47

Mul on Hjc kast zf-9, saaks tohon sinisii peilivisiirei
ja mistä ?

15.5.2006 9:52

Derbi xtreme 06 kirjoitti:Mul on Hjc kast zf-9, saaks tohon sinisii peilivisiirei
ja mistä ?

http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?t=34640
http://www.allright.fi