Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

23.2.2008 17:27

siihenkin pitäis toimii toi säämiskä ohje.

22.3.2008 13:30

Moi, mistäköhän sais Takachi kypäriin SUOMESTA tummia visiireitä? Oon ettiny jo vaikka kui monesta paikkaa muttei löydä...

MDS kypärä

25.3.2008 22:28

aaattelinpa tässä kysästä tämmöistä...mulla MDS:ssän kypärä ja siihen AGV:n sininen peili visiiri,silloin ku aurinko paistaa suoraan "silmiin" näkyy vähäsen naamaa ku kattoo mopon peilistä? mun käsityksen mukaan ei pitäs? vai onko tää normaalia? vai luuluenko vaan ... help mee ... -kiitos etukäteen! ja oon sen kerran puhdistanu jollain suihkejutulla millä puhdistetaan tietokone näyttöjä plasma teeveitä jne. ja pyyhin sen liinalla. (iskä suositteli)

26.3.2008 0:52

Ihan normaalia :D Aikamoinen visiiri saa olla jos ei mistään kulmasta auringon paisteessa näy.

27.3.2008 19:06

Tää ei nyt visiiri ole mutta kalvoja visiiriin. Eli onko kellää kokomusta 4mc:n visiirin kalvoista, että onko ne peilikalvoja vai ei? Aattelin tilata ku on aika edullinen mutta eihä se hyvänäköne ole jos ei oo peili :D Tuossa on vielä linkkiä kalvoihi --> http://www.4mc.net/index.php?cPath=1_19

E: Kertokaa jos tiedättä mistä sais halvalla peilivisiirejä tai kalvoja ja kypärähän on HJC:n FS-10

27.3.2008 20:57

^kammo^ kirjoitti:Tää ei nyt visiiri ole mutta kalvoja visiiriin. Eli onko kellää kokomusta 4mc:n visiirin kalvoista, että onko ne peilikalvoja vai ei?

Ainakin se jonka ostin joskus muutama vuosi sitten(?) oli peilaava.
Kuva

Ei kuitenkaan ole peilivisiirin veroinen, suosittelen peilivisiirin ostamista. Täällä on peilikalvoista ennestäänkin juttua, kun vähän etsii. Saattaa olla ihan tässäkin topicissa.

27.3.2008 22:26

Okei kiitti Sami vastauksesta ja sitte ois vielä yks kysymys. Eli mulla ku on tuo HJC:n FS-10 potta ja sille mallille ei ole erikseen esim. FC-Motossa visiirejä enkä ole muuallakaan nähnyt, niin käykö muiden esim. HJC FG-14 potan visiiri tuoho minun kypärään? Lukitus nyt ainakin pitäisi olla samammoinen molemmissa mutta voikohan niillä olla joitain eroja muodossa sitten, kun on joka mallille omat visiirit? :)

27.3.2008 22:59

^kammo^ kirjoitti:Okei kiitti Sami vastauksesta ja sitte ois vielä yks kysymys. Eli mulla ku on tuo HJC:n FS-10 potta ja sille mallille ei ole erikseen esim. FC-Motossa visiirejä enkä ole muuallakaan nähnyt, niin käykö muiden esim. HJC FG-14 potan visiiri tuoho minun kypärään? Lukitus nyt ainakin pitäisi olla samammoinen molemmissa mutta voikohan niillä olla joitain eroja muodossa sitten, kun on joka mallille omat visiirit? :)

Allrightin (HJC maahantuoja) kuvastossa on varmaan HJC kypärien visiirien sopivuustaulukot. Vaikka ei olisikaan, niin Allrightilta selviää kyllä mikä sopii, ja myyvätkin sellaisen.

27.3.2008 23:27

Sami kirjoitti:
^kammo^ kirjoitti:Okei kiitti Sami vastauksesta ja sitte ois vielä yks kysymys. Eli mulla ku on tuo HJC:n FS-10 potta ja sille mallille ei ole erikseen esim. FC-Motossa visiirejä enkä ole muuallakaan nähnyt, niin käykö muiden esim. HJC FG-14 potan visiiri tuoho minun kypärään? Lukitus nyt ainakin pitäisi olla samammoinen molemmissa mutta voikohan niillä olla joitain eroja muodossa sitten, kun on joka mallille omat visiirit? :)

Allrightin (HJC maahantuoja) kuvastossa on varmaan HJC kypärien visiirien sopivuustaulukot. Vaikka ei olisikaan, niin Allrightilta selviää kyllä mikä sopii, ja myyvätkin sellaisen.
Joo no pitää siitä katella ku on se tuolla hyllyssä jossai.. kiitti

4.4.2008 16:55

mulla on tuommonen hjc zf-9 kypärä nii tietääkö kukaan mistä siihe sais peilivisiirin mielellään suomesta..

tossa on viel kuva http://www.wp1052628.wp084.webpack.host ... 081275.jpg

4.4.2008 18:04

maikh kirjoitti:mulla on tuommonen hjc zf-9 kypärä nii tietääkö kukaan mistä siihe sais peilivisiirin mielellään suomesta..

tossa on viel kuva http://www.wp1052628.wp084.webpack.host ... 081275.jpg

Allrightilla näyttäs olevan visiiriä tuohonkiin mallii.. siihe saa hopean, kirkkaan tai tumman muita ei näytä oleva ainakaan allrightilla.

IXS visiiri

6.4.2008 17:58

Onko kellään tietoa mistä saisin ostettua/tilattua sinisen peilivisiirin IXS HX245 kypärääni.

Kiitos jo etukäteen sille joka osaa neuvoa.

7.4.2008 8:49

Duellin katalogistahan löytyy, 34 ¤.

Kuka tahansa IXS myyjäliike tilaa sulle sellaisen, tuskin kuitenkaan kellään sitä varastossa suoraa.

asdff

7.4.2008 14:17

Varmaan jo kysytty mutta onkos kellään kokemusta ton visiirin tummentamisella sellasella tummennuskalvolla, eli samalla millä amikset päällystää Nissan Sunnyistään joka ikisen ikkunan ja peilin ja valon kopan? :D

7.4.2008 17:29

Onko tietoo, että mistä sais peilivisiirejä suomy red spark kypärään. Ei ole vielä toista tullu vastaan.