Takit, housut, hanskat, kypärät, ulkomailta tilaus... kaikki ajovarusteisiin liittyvä tänne.

Alueen säännöt

Tämä alue on tarkoitettu vain moottoripyöräilijöille ja moottoripyöristä keskustelemiseen. Mopoalueet ovat foorumin etusivun listassa alempana.

11.12.2002 13:27

Era kirjoitti:Olisikohan joku muu kiinnostunut tilaamaan tuotteita tuolta?


Minä ainakin oisin, kun ei suomesta oikein löydy cabergeihin peilivisiireitä. Tosin tuo on tuolla aika kallis nii pitää vielä miettii...

11.12.2002 16:52

Markku kirjoitti:
Era kirjoitti:Olisikohan joku muu kiinnostunut tilaamaan tuotteita tuolta?


Minä ainakin oisin, kun ei suomesta oikein löydy cabergeihin peilivisiireitä. Tosin tuo on tuolla aika kallis nii pitää vielä miettii...


Niin täytyynee. Vissiin meen kysyy kans noista suomalaisista liikkeistä mitä tietävät noista visiireistä.

11.12.2002 18:13

-runner- kirjoitti:postiennakko, huomioi että hinta on puntina, eli yks punta = melkein 2 euroa.


Pulkun nussimista:
Mun käsittääkseni 1 punta on noin 1,5-1,6e. Ei siinä muuta mutta kyllä tuo 0,5e ero tekee jo 15e joka on lähes 100mk ;)

15.12.2002 19:31

onko kellää kokemuksii noista hengityksen ohjaus maski-zydeemeistä? toimiiko ne ja mite ne saa kiinnitettyy vai pitääks ne laittaa aina uuestaa?

entä näkeekö peilivisiiril paremmi ku mustal yöllä?

9.1.2003 22:45

Ootko Era vielä tilaamas?
Jos joskus meinaat tilata sieltä jotain ni voisit vaikka pistää yksityisviestiä mulle.

11.1.2003 4:51

Mietin kovasti tilata vai eikö tilata... Tuolta Tricktapesta vois tilata vähän muutakin tavaraa samalla kuten sellaset tummennuskalvot etuvaloihin jne.

Ja toi visiiri missä on toi ns. "Naama" niin sehän on sellasta todella tiheä/pieni reikäistä muovikalvoa jos joku ei tiennyt.

14.1.2003 23:56

Era kirjoitti:Mietin kovasti tilata vai eikö tilata... Tuolta Tricktapesta vois tilata vähän muutakin tavaraa samalla kuten sellaset tummennuskalvot etuvaloihin jne.

Ja toi visiiri missä on toi ns. "Naama" niin sehän on sellasta todella tiheä/pieni reikäistä muovikalvoa jos joku ei tiennyt.


Niin mietin minäkin. Nyt ovat kai päivittäneet sivustoaan, kun en löytäny enää valikoimasta raceblack eikä savu visiiriä. Nyt siel on vaan black(lienee sama kun raceblack? :-? )
Eivät muuten hyväksy postiennakkoa :paha:

15.1.2003 12:30

Era kirjoitti:Mietin kovasti tilata vai eikö tilata... Tuolta Tricktapesta vois tilata vähän muutakin tavaraa samalla kuten sellaset tummennuskalvot etuvaloihin jne.

Ja toi visiiri missä on toi ns. "Naama" niin sehän on sellasta todella tiheä/pieni reikäistä muovikalvoa jos joku ei tiennyt.
Itse olisin jo ajat sitten tilannut tricktapesta mutta kaksi ongelmaa: pitää maksaa pankkikortilla ja hintojen päälle tulee tullimaksut eu:n ulkopuolelta..

15.1.2003 18:22

Anonymous kirjoitti:
Era kirjoitti:Mietin kovasti tilata vai eikö tilata... Tuolta Tricktapesta vois tilata vähän muutakin tavaraa samalla kuten sellaset tummennuskalvot etuvaloihin jne.

Ja toi visiiri missä on toi ns. "Naama" niin sehän on sellasta todella tiheä/pieni reikäistä muovikalvoa jos joku ei tiennyt.


Niin mietin minäkin. Nyt ovat kai päivittäneet sivustoaan, kun en löytäny enää valikoimasta raceblack eikä savu visiiriä. Nyt siel on vaan black(lienee sama kun raceblack? :-? )
Eivät muuten hyväksy postiennakkoa :paha:


ja minähän olin tämä vieras :wink:

15.1.2003 18:28

No voi ei! :twisted:
En ollu äskenkään kirjautunu :oops:
Ovelalta tuntuu kun tääl ei tarvi olla kirjautunu.

pahoittelen turhaa viestiä

24.2.2003 18:00

Miten noi hologrammit laitetaan visiiriin? Voiko laitaa tummaan tai pelivisiiriin? :twisted:

24.2.2003 22:29

En puhu nyt kokemuksesta mutta veikkaan että noi hologrammit on sellasia "tarroja" jotka siihen pintaan lyödään.

Nixs vois tänne tulla vaikka raportoimaan tuosta tilaamisesta kun on sieltä useampaan kertaan tilannutkin.

24.2.2003 23:08

K hani.

Tricktape on iha luotettava mesta eli sinne voi antaa iskän visan heilumaan. Paketit tulevat 2-3vk ja ne pitäisi tulla kotiovelle, kun ne tulee välitys firman kautta. :retee: Kyllä EU:n alueeltakin tuleville tuotteille lisätään vielä verot, kokeile vaikka tilata redracingpartsist... testattu on sekin.

Toinen paketti kyllä tuli normaalilla postilla, ja heti kyllä tulli pisti kyntensä kiinni siihen, ja sitte mietittiin 54minsaa et mitä helsvettii siel mun paketis oikein olikaan. Tulli on sieltä ja syvältä :wink:

24.2.2003 23:19

Kyllä euroopasta verot tulee, selvähän se on että joudut ostomaahan "alv:n" maksamaan, mutta tulleja ei tule kuten eu:n ulkopuolelta tilattaessa.

24.2.2003 23:53

Zell kirjoitti:Kyllä euroopasta verot tulee, selvähän se on että joudut ostomaahan "alv:n" maksamaan, mutta tulleja ei tule kuten eu:n ulkopuolelta tilattaessa.
Niin, eli esim. saksasta ja hollanista tilattaessa maksat vain sen mitä tuote maksaa...