30.5.2007 9:01
30.5.2007 15:01
30.5.2007 15:44
30.5.2007 19:29
30.5.2007 23:54
31.5.2007 22:55
31.5.2007 23:00
Huora kirjoitti:Saako kypärän sisämelua vaimennettua jotenkin helposti vai pitääkö vain tyytyä kohinaan? Mulla on tossa pari kypärää ja toisessa on pinlock ja toisessa ei, mutta pinlockillisessa on toi meteli kovempi, ni ei huvita sen kanssa ajella, mutta olisi muuten kyllä parempi kypärä.
31.5.2007 23:46
7.6.2007 19:33
7.6.2007 21:27
spelare kirjoitti:Mistä tietää mun AGV:n noin 4 vuotta vanhan kypärän mallin nimen? Kypärässä lukee vain E3 ja jotain numerosarjoja. Tarvis ostaa visiirin siihen.
8.6.2007 12:25
Mielestäni liikkeellä on korvaus velvollisuus.astr0 kirjoitti:Tyytyväinen olen ollut omaan kypärääni ja myyjäliikkeeseen tähän saakka, nyt tuli vähän ongelmia kun repes kypärän hihnasta tommonen tekonahkaosa, jossa on nappi kiinni. Takuuseenhan tuon pitäisi mennä, mutta ei kuulemma korvata, koska olen "väkivalloin repinyt hihnan rikki", "eikä se normaalissa käytössä voi revetä", kuten minulla teki. Sain vähän tuommosen käsityksen eukon puheista, kun valitti puhelimessa että on myynyt monta tuommosta kypärää, ja mun kypärä on ensimmäinen jossa on vikaa. Toiseks se sano, että hihna on semmonen osa ettei siitä mee mitään rikki oikeenlaisella käytöllä. Joo-o, ei oikeen vakuuta mua... Liike ei viitsinyt soittaa mulle, vaan mun piti odottaa kaks viikkoa soittoa (ajaen 8v vanhalla omalla muovikypärällä) ja vasta ite soitettuani sekä maahantuojalle että myyjäliikkeeseen sain selvyyden asiasta.
Reklamaatiopaperit lähti jo postissa maahantuojalle, joka ei suostunut kypärää korvaamaan. Jollei asia tällä selviä, niin kuluttajanasiamiehen puheille sitten... Jos takuuaikana kypärä hajoaa TÄYSIN NORMAALIKÄYTÖSSÄ (otin hihnan pois, kuten olen aina ottanut), se pitää mun mielestä myös korvata.
Tässä vielä kuva revenneestä osasta:
http://img113.imageshack.us/img113/1144/jutskariix7.jpg
Nahanpala jäi siis kiinni nappiin. Mitä mieltä puolueettomat on, onko liikkeellä korvausvelvollisuus? Ikinä ei oo mulla ainakaan ollu näin vaikeeta saada korvausta hajonneesta tuotteesta...
11.6.2007 16:47
11.6.2007 16:58
Lonsimiäs kirjoitti:Miten hitossa joku voi tilata ulkomailta hatun kun ei ole mitää hajua sopiiko se päähän?
edit:
ai niin kypärään tuli visiiriin vielä joku "antifog" kelmuviritys, mutta en ymmärtäny sen merkitystä vaan heitin sen muun muoviroinan kanssa roskiin, tietääkö joku olisiko siitä ollut jotain hyötyä?
12.6.2007 17:07