Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
Lähetä vastaus

YAMAHA AEROX TAKAJARRUN TIIVISTEET

16.12.2019 22:04

Moro!
Yamaha Aeroxissa mulla on Brembon takajarrusatula.
Pitäisi uudet tiivisteet vaihtaa koska takajarrusta puuttuu se pieni pyöreä tiiviste ja jarrusatula vuodattaa nesteen ja paineen ulos.
Kun korjaussarjan ostan niin ne 2 isoa tiivistettä on männille, mutta mihin se pieni tiiviste kuuluu? ;)

Wandamotor myy kyseistä tuotetta

https://www.wandamotor.fi/jarrusatulan- ... fSrc=36085

Re: YAMAHA AEROX TAKAJARRUN TIIVISTEET

20.12.2019 16:28

make78 kirjoitti:Moro!
Pitäisi uudet tiivisteet vaihtaa k5

Saitko jo vastauksen. Itse en ole purkanut pitkään aikaan jarruja, mutta tuo tiiviste voi kuulua myös muihin samalla männän koolla oleville jarruille. Sillä jossain Aprillian jarruissa tuo pieni o-rengas tulee ilmausruuvin alle, mutta ei Aeroxin jarruissa...

20.12.2019 17:35

J Ros kirjoitti:
make78 kirjoitti:Moro!
Pitäisi uudet tiivisteet vaihtaa k5

Saitko jo vastauksen. Itse en ole purkanut pitkään aikaan jarruja, mutta tuo tiiviste voi kuulua myös muihin samalla männän koolla oleville jarruille. Sillä jossain Aprillian jarruissa tuo pieni o-rengas tulee ilmausruuvin alle, mutta ei Aeroxin jarruissa...

Okei... katselin vähän mistä se vuotais... nii näytti vuotavan sieltä ylhäältä pultin ja ilmausruuvin luolta.. :|

20.12.2019 21:13

make78 kirjoitti:Okei... katselin vähän mistä se vuotais... nii näytti vuotavan sieltä ylhäältä pultin ja ilmausruuvin luolta.. :|

Onko vuoto Banjo pultin luota? Koska siinä kupariprikka molemmin puolin...jos ilmausruuvi kunnolla kiinni ja vuotaa edelleen ilmausruuvista tai kierteistä, voi olla, että ilmausruuvin tai jarrusatulan kierteet vialliset tai korkannut pohjaan ja tiivistepinta entinen :itku:

21.12.2019 3:30

J Ros kirjoitti:
make78 kirjoitti:Okei... katselin vähän mistä se vuotais... nii näytti vuotavan sieltä ylhäältä pultin ja ilmausruuvin luolta.. :|

Onko vuoto Banjo pultin luota? Koska siinä kupariprikka molemmin puolin...jos ilmausruuvi kunnolla kiinni ja vuotaa edelleen ilmausruuvista tai kierteistä, voi olla, että ilmausruuvin tai jarrusatulan kierteet vialliset tai korkannut pohjaan ja tiivistepinta entinen :itku:

Joo pitää avata jarrusatula ja ostaa mahdollisesti korjaussarja...kiitos avusta :)
Lähetä vastaus