Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

27.2.2013 1:45

Sain kasattua osista kokonaan toisen kaasarin ja laitoin kii ja nyt tuntuis toimivan ihan hyvin, tosin sen on 12mm kun taas entinen oli 17,5mm :s noh pääasia että toimii :)

E: Rupes booailemaan tuolla 12mm kaasarillakin :x
Läpät tarkistin ja ei raottanu, ja bensahakaan ei ole tukossa,
voiskohan vika olla cdi boksissa?

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

5.3.2013 0:05

Mitä mieltä ootte pojat ku annoin vähän viilaa piaggio typhoonin pytylle, ihan vähän imuun ja jonkinverran pakoon. No viimeistelin 600 hiekkapaperilla jotenki ja putsasin ja heitin kiinni ja nyt tyhjäkäynnillä männänrenkaa kilkattaam mutta kun antaa vähänki kierroksia niin ihan niinku ois normaali. Mielestäni ei hirveesti varmaan raiskaa renkaita, mutta mitä mieltä te olette? :seko: :seko: :seko: 8)

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

19.3.2013 22:04

Onko kellään myydä taka lokaria? Sellasta joka tulee kiinni variaattorin koppaan!

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

21.3.2013 8:23

Kantsii kertoo et millasee skobaan oot sitä lokaria hommaamassa. Niitäkin taitaa muutama eri kokoinen olla..

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

26.3.2013 20:55

Morjesta! En löytänyt piaggio typhoonille omaa keskustelua joten ajattelin sitten kokeilla täältä. Mulla olis projektina tollanen 2003 typhooni ja pitäis saada selville että minkähän kokonen kaasari vehkeessä alunperin pitäis olla. Tietopankissa lukee että 17.5 dellorto ja 'vanhemmissa malleissa' 12 dellorto. Osaako joku sanoa että mikähän tuossa -03 vuosmallisessa mahtaisi alunperin löytyä?

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

28.3.2013 15:10

Joo'o, tuossa uudemmassa Typhoonissa on juurikin tuo Dell'Orto PHVA 17,5 RD jonka pääsuutin on kokoa 53, pilotti suutin 32 ja startti suutin 50. Neula on kokoa A22.
Niin ja tietysti rekisteriotteessa on myös mainittu kaasarin koko.. ;)

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

28.3.2013 16:09

Juu kyllä rekisteriote vain ei satu vielä olemaan itsellä :D mutta siis tämä on siis niin sanottua uudempaa mallia? (2003 vuosimalli siis) :D

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

30.3.2013 9:24

Let me google that for you. ;)

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

1.4.2013 1:36

morjesta vaan, voisko joku ettii mulle halvimman uuden 70cc nestejäähy sylinterisarjan netistä piaggio nrg 1995 seen? ite oon katellu noita perus scooter attackeja, scootzstoreja ja mopo sportteja yms. Niin mistähän mahtas saaha kaikista halvimmalla?
ja paljonko maksaa? kiitän jo etukäteen :D

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

1.4.2013 18:19

Tästä varmaan edullisin hinta/laatu suhde kohdallaan oleva 70cc lc -pytty.
Sama valmistaja joka tekee Stage6 -pytyt.

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

3.4.2013 10:42

kiitti, mutta voisko joku kuitenki pistää sen kaikista halvimman?

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

21.5.2013 23:35

Löytyykö keneltäkään typhooniin mittarikatetta,takavaloa tai vilkun kupuja (joka kulmaan). Jos löytyy, niin lähettää viestiä. Nyt olisi kiire, jotta saisi tuon skootterin kuntoon.

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

24.5.2013 15:04

Ainakin takavilkkujen tummat kuvut löytyy..
Ilmoituksissa löytyy..

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

24.5.2013 23:41

http://www.ebay.de/itm/Piaggio-Vespa-70 ... 0467241786 Joku todella viisas ihminen kertoo mulle meneekö tuo laitos tähän mun vuoden 97 typhooniin!!?? 8) 8) 8) 8)

Re: Piaggio/Gilera-skootterit

26.5.2013 14:42

TPH=Typhoon, eli menee. Jos isompaa sylinteriä (halvalla) olet ostamassa, niin tilaisin mieluummin tuolta http://www.vsmotoparts.com/brands/piagg ... n/cylinder