Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Peugeot SpeedFight

11.6.2019 7:36

Otettiin kaverin speed fight 4 kurilevy pois. Ennen sitä kulki gepsiin sen 47-48 nyt kulkee sen 70.

Re: Peugeot SpeedFight

11.6.2019 13:03

Löytyykö kuvaa siitä kurilevystä? Onko se sama asia kuin usein puhuttu prikka? Pitäs kaverin skootteriin saada vähän tehoa muttei tahdo tietotaso riittää variaattorivehkeissä.

Re: Peugeot SpeedFight

14.7.2019 1:19

Mitenkä paljon huiput vähenee jos laittaa 7g rullat, nyt on 9g? Sf2 kulkee nyt 70.

Re: Peugeot SpeedFight

26.3.2020 13:14

Kellään tietoa mikä vois olla vikana. Peugeot speedfight 2 merkiltään. Skootteri on ollut mulla noin vuoden ja kulki alkuun sen 60 kmh sitten alko pikkuhiljaa hiljenemään 25kmh asti. Sitten hetki sitten vähä vikoja korjattiin, kun kaasari ei ollu kunnolla kiinni ja putkesta poistettiin jokin irronnut metalli mölkky (katti vissiin) kulki sen jälkeen noin 40 kmh. Sitten viikko sitten vaihdoin variaattorin rullat ja, kun koitin vaikuttiko mitään nii ei vääntänyt eikä kulkenut mihinkään ja koitin vanhoillakin rullilla eikä vaikuttanu. Käy ainakin vissiin liian rikkaalla, kun putkesta valuu bensaa tai ainakin bensalta näyttä, mutta en usko, että se noin paljoa vaikuttaa. Ja tosiaan ennen tota ei putkesta valunut mitään.

Re: Peugeot SpeedFight

17.4.2020 18:10

Mitenköhän saa tuon gurtnerin 16mm seosputken irti
Peugeot speedfight 2:kkosessa

Ja mitkäköhän olis hyvät vari virit teharille

Re: Peugeot SpeedFight

8.5.2020 20:45

Mulla on speedfight 2 vesikoneella. Olisiko täällä tietoa mikä olisi tehokkain sylinterisarja minkä siihen saa ??

Re: Peugeot SpeedFight

10.5.2020 17:09

jussijussi kirjoitti:Mulla on speedfight 2 vesikoneella. Olisiko täällä tietoa mikä olisi tehokkain sylinterisarja minkä siihen saa ??

Stage 6 70cc on mulla ainanki ja on aika hyvä

Re: Peugeot SpeedFight

10.5.2020 17:10

Mikä on ku pösö kulkee vaan täys kaasulla mutta ihan sama minkä verran muuten ni röpöttää ja ei kulje minnekkään.

Peugeot Speedfight 2 puristuspaineet

8.3.2021 0:44

Yli 15v ollu taukoa mopojen kanssa ja nyt työmatka kulkineeksi hommasin 2kpl speedfighteja... Paljonko täydellisen kone remontin jälkeen kuuluu olla puristukset noin arviolta? Sain mittariin ~9.5bar mikä kuulostaa ihan hyvältä..

Re: Peugeot SpeedFight

4.5.2021 17:24

Mistäköhän mun Speedfight 2 vuotaa öljyä. Takavanne aina ihan öljyssä.

Re: Peugeot SpeedFight

4.5.2021 18:01

Kannattaa putsailla sitä mopoa niin öljyvuodotkin on helpompi paikallistaa. 2T-koneiden pakoputket saattavat tiputella öljyä riippuen hieman seoksen rikkaudesta ja käytetystä öljystä.

Re: Peugeot SpeedFight

4.5.2021 20:48

Ei tule pakoputkesta vaan variaattorin takapäästä. Tiedä sitten onko peräöljyä mutta ei pitäisi ainakaan olla.

Re: Peugeot SpeedFight

6.5.2021 12:11

Variaattorin takapäästä löytyy tietysti alennusvaihteisto ja akselin stefa, joten voipi ollakkin. Koppa irti ja tutkailemaan näkyykö vuotojälkiä. Mahdollisen korjauksen työmäärästä en nyt äkkiseltään osaa mitään tarkempaa sanoa, perän kanssa ei ole tullut koskaan puuhasteltua.

Re: Peugeot SpeedFight

28.6.2021 12:30

Sf4 2018 2t peräöljyn vaihtaminen,niin missä tyhjennys/täyttöproput onko kopan sisäpuolella?

Re: Peugeot SpeedFight

8.7.2021 11:18

Sgf2 ac pösö, kysymys kuuluu miten keskijalka kiinnittyy runkoon? Ostin käytetyn pösön, jossa oli sivujalka, se meni poikki joten tilasin merkkikohtaisen keskijalan. Yllätyin kun koneen alta ei selkeää paikkaa jalalle löydy. Kuuluuko siellä olla ko jalalle jokin asennusrauta vielä erikseen?