Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keeway-skootterit

12.4.2012 22:22

Stage 6 proreplica
Vapaavirtaputsari(hebo)
86 suutin
neula (ylin 1 alin 5) tasolla 2
788hihna
Hebo ng keskimmäiset rullat
malossin keltaiset kytkinjouset(+15%) ja hebon vastapaine(+50%)

Kulkee alle 60, kiihtyy ihan ok..
pistää silti vihaiseks...joku +70kmh noil osil pitäs saada irti..

Kokeiles jotaa vapaavirta putsarii. Vois kulkee viel vähä kovempaa:)

Re: Keeway-skootterit

12.4.2012 22:32

Kyllä sen pitäis aika kovaa mennä tollakin putsarilla, tuon itsetehdyn teharin historia ulottuu siis jopa viime kesään jolloin olin saanut sen nopeasti raavittua kasaan (et halua tietää miltä se silloin näytti) ja kävin nopeasti testaamassa sitä (silloin oli +7 vp, multivari 6g rullat ja luistava hihna) ja se otti 84 (tosin vakio(digi) mittariin) ja ois vielä kiihtyny :D. Pitää nyt joku päivä testata huippuja uudestaan kun nyt on paremmin säädöissä. Ois kyllä hauska kokeilla parempaa putsaria mutta en pidä imuäänistä ja kaasarin uudelleen säädöstä :s

Moniko grammaiset nuo "hebon keskimmäiset" rullat on? Ootko isommalla suuttimella koittanu? Mulla oli suutin liian pieni jos otti sen putsarin kurin kokonaan pois ja kulki hikisesti 40 tolla putkella :D

Re: Keeway-skootterit

12.4.2012 22:40

Tuntuu, että 86 suutin, neula 2. ylimmällä(>neula alhaalla) röpöttäis vieläkin ja lähtee vasta vähän ajanpääst kunnol eteenpäi...90 ehdottamast liian suuri..

Edit: oisko ne 3.4g
seuraavat 3.9 tai 4.1
Viimeksi muokannut Leevasd päivämäärä 12.4.2012 22:45, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Keeway-skootterit

12.4.2012 22:43

Jaha, yllättävää kun on vapari putsarikin :D Ehkä sitten vika rullissa. Jos mikään ei auta, ehkä pytty on väljä.

Re: Keeway-skootterit

12.4.2012 22:46

En usko pytyn väljyyteen.. Aamul sitte taas 792mm hihna ja raskaammat rullat, kaasari saa pysyä noissa säädöissä:d

Edit: samat säädöt 804 hihna, huiput laskivat:D
edit2: Koht leikkaa sillee kiinni, että tilaan 70cc airsalin ja 17,5/19mm lorton..

Re: Keeway-skootterit

13.4.2012 21:15

Mikä tos keeways taas on ku käyntii lähtee, mutta vähänkii ku laittaa kaasua ni sammuu. Just vaihettu pytty ja kaasari... Kellää mitää ehotuksia :| ?

Re: Keeway-skootterit

13.4.2012 21:20

Putsaa kaasari, suuttimet.

Re: Keeway-skootterit

13.4.2012 23:09

Mitäs teijän kiiwit kuluttaa? Ihtellä nyt vakioputkella, 70 suutin, vakiokassu, putsari vakio ja sisään ajossa niin 140 km pääsi täydellä 5.2l tankilla. E: Prikaton

Re: Keeway-skootterit

14.4.2012 13:49

joo itell jotain siinä 50km 5l ku kikkailee! :D

Re: Keeway-skootterit

14.4.2012 13:50

Vitusti liikaa. Nyt oon päässy tankillisella(4,8l) 102km ja enää sen verran jäljellä että just pääsee tankille.. Tuo tehari vissiin vaan nosti kulutusta kun ois pitäny laskea :D voi kyllä johtua siitäkin kun ei ole kassu säädöissä(käy vähän rikkaalla) ja en oo ajanu kovin säästeliäästi kun vasta sain ton teharin paikalleen, koko ajan tuppi nurin autojen ohi :D joskus aikasemmin vähän tyhjennetyllä vakioputkella, hyvissä säädöissä ja säästeliäällä kaasukädellä tais olla jonkun 4l/100km mutta nyt on 4,7... no ei se silleen hirveästi lisääntyny kun miettii että nyt tuo kiihtyy puolet lujempaa ja pääseekin varmaan 80kmh..mutta lopullinen tuomio pitää antaa sitten kun on kaasari säädöissä.

Re: Keeway-skootterit

14.4.2012 14:01

Aivan liikaa täälläkin.. 5,5 litralla pääsee tuollaista kaupunki rälläystä joku 80km.. Talvella pääsi täydellä tankilla joskus vain 20km kun suditteli :lol:

Re: Keeway-skootterit

14.4.2012 16:11

joo kaupungiss ehkä 70km mutt sieläki tulee keulittua ja leikittyä liikaa.... :D

Re: Keeway-skootterit

15.4.2012 12:22

Ei oo sen kummempi täälläkään 90km pääsee tankillisella. :D

Sama juttu ramba_ varmaan sen 20km talvella pääsi ku sydämenpohjasta suditteli, sun muuta hurjasteli :lol:

Re: Keeway-skootterit

15.4.2012 12:59

Ihte en kyllä ihan heti usko että 20km 5.5l:D Siellähän käy semmonen pyörre että imasee tankinki ruttuu. :lol: vaikka ihtekkin talvella pistelin kahtapuolta poikittain koko ajan nii ei se kyllä syöny lähellekkää nuin paljon. Minäku luulin että mun kootteri syö paljo lörppyä mutta sehä näyttää kulkevan melkee pyhällä hengellä!

Re: Keeway-skootterit

15.4.2012 18:09

mikähän olis vika tos factis? ennen lähti hyvin käyntii yön jälkee nyt ei. Olin 4 tuntii ajamatta ei lähteny käyntii ilman että laitoin bensaa tulpanreijjästä. mulla on silikooni tulpanhattu. kokeilin uutta tulppaa mut ei lähteny sil yhtää paremmin käyntii. tulppa oli vähän kostea ei kauheesti kun olin yrittänny käynnistellä sitä.