Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Keeway-skootterit

12.5.2022 12:12

Muistaakseni mittasin tuon joskus herran vuonna 2011 tai 2012 omasta keewaysta ja määrä oli melkoisen vähän, jotain 1-1,5% välillä. Se oli tosin mitattu melko lyhyeltä matkalta joten en pitäisi tuota hirveän luotettavana. Tuo riippuu myös ajotavasta ja virityksistä koska näissä on kaasun asennon mukaan säätyvä pumppu. Viritetyllä voi yleensä ajaa tasaista nopeutta pienemmällä kaasun asennolla jolloin öljymäärä vähenee.

Minä en päässyt keewaylla tankillisella kuin 130km maksimissaan. Eli se säiliöllinen öljyä olisi lähempänä 20 tankillista tuossa tapauksessa. En kyllä muista kuinka pitkään säiliö riitti kun tuli poistettua se systeemi käytöstä melko aikaisessa vaiheessa.

Re: Keeway-skootterit

12.5.2022 13:08

Palezu kirjoitti:Muistaakseni mittasin tuon joskus herran vuonna 2011 tai 2012 omasta keewaysta ja määrä oli melkoisen vähän, jotain 1-1,5% välillä. Se oli tosin mitattu melko lyhyeltä matkalta joten en pitäisi tuota hirveän luotettavana. Tuo riippuu myös ajotavasta ja virityksistä koska näissä on kaasun asennon mukaan säätyvä pumppu. Viritetyllä voi yleensä ajaa tasaista nopeutta pienemmällä kaasun asennolla jolloin öljymäärä vähenee.

Minä en päässyt keewaylla tankillisella kuin 130km maksimissaan. Eli se säiliöllinen öljyä olisi lähempänä 20 tankillista tuossa tapauksessa. En kyllä muista kuinka pitkään säiliö riitti kun tuli poistettua se systeemi käytöstä melko aikaisessa vaiheessa.


Tämä on tehtaan vakio!
Täytyy koittaa ite mittailla myös!

Keeway-skootterit

17.5.2022 0:30

Nyt poijjaat auttakaa miestä mäessä, asensin tosa stage6 streetrace 70 kiiwiin, ja nyt oli todella vaikia löytää oikeita kaasarin säätöjä, kaikkia suuttimia tuli kokeiltua mutta sopivin suutin olikin kokoa 70, eli 5 kokoa pienempi kun mun vakio 50 pytyn kanssa? miten tää on mahollista? 8)

Re: Keeway-skootterit

21.7.2023 15:42

Mitä tarviin keeway f act evo tangon vaihtoon riittääkö vaan uus adapteri ja se tanko ite? En tiiä mopoista paljon mitään mut siis haluisin sen pelkän tankojutun et se etujuttu ja mittaristot pois. Ja käykö jonkun muun merkin adapteri ku en löyä oikeeta
Sori jos epäselvä ja kiitos jos auttaisit oon ihan ulkona