Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Suzuki Street Magic

30.5.2011 9:19

no siinä kävi niin että takavalossa oli oikkari ja oli liian iso sulake nii sen takii palo...... käytettii sitä korjaamossa mutta ei ne osannu tehä mitään... työt alkaa kohta ja pitäs löytää se boksi äkkiä

Re: Suzuki Street Magic

30.5.2011 10:44

Eikä tullu maksaa paljoo...

Rajoittamaton boksi.

Toinen rajoittamaton boksi.

Ja vielä kolmas samanlainen.

Tossa kaikki mitä mä oon löytäny.

Re: Suzuki Street Magic

31.5.2011 15:21

Nytkun on rajotettu cdi ym. muuta herkkua kiinni niin tarvitaan tietysti pytylle hiukka uudistusta:
http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=31+9747
Tämmösen tilailin, pitäisi sopia streetin lohkoon ongelmitta, morini tämäkin.
Vesipumppu tulee tod. näköisesti toimimaan sähköllä ja syylärille on hyvä tla tankin alla, kun on alakauttanen putki.

Re: Suzuki Street Magic

31.5.2011 21:10

Siis rajoittamaton? Entäs haluutko vielä niitä kuvia siitä boksista/sen johdoista?

Re: Suzuki Street Magic

31.5.2011 23:21

Hei teurastaja kerros vähän miten aijot toteuttaa nestejäähdytyksen laiton lohkoihin . :) Katos ku ite oon aatellu et, jos en myy vuoden pääst suskaa niin rakennan nestejäähdytyksen tai sovitan toiset lohkot esim roksin :lol: :lol:

Re: Suzuki Street Magic

1.6.2011 11:43

Hookkuup kirjoitti:Hei teurastaja kerros vähän miten aijot toteuttaa nestejäähdytyksen laiton lohkoihin . :) Katos ku ite oon aatellu et, jos en myy vuoden pääst suskaa niin rakennan nestejäähdytyksen tai sovitan toiset lohkot esim roksin :lol: :lol:

Aika simppeli hommahan toi on, ei muutakun vesipytty kiinni ja sopiva sähköpumppu + syyläri

Re: Suzuki Street Magic

1.6.2011 11:44

Reetuhai2 kirjoitti:Siis rajoittamaton? Entäs haluutko vielä niitä kuvia siitä boksista/sen johdoista?

En tarvi enää, mutta lisää toki galleriaasi jos tulee jatkossa tarvetta.

Re: Suzuki Street Magic

1.6.2011 12:58

Saat kyllä kirjotella tänne saatko toimimaan ja kuinka helposti! :) Magicci on mulla muuten kunnossa, mutta kun pitkästä aikaa kokeili ajaa niin huomasi, että on siinä tanko vähän kierossa. Koropalaa ja imukaulaa ei oo vieläkään. :|

Re: Suzuki Street Magic

1.6.2011 13:07

SuZuKi!1! kirjoitti:Saat kyllä kirjotella tänne saatko toimimaan ja kuinka helposti!
Kyllä olisi ihan hyvä tietää miten onnistuu jos ite rupean rakentamaan :D tällä periaatella liikkelle ?? :) http://www.motot.net/wiki/Ilmajäähystä_vesijäähdytetyksi

Re: Suzuki Street Magic

1.6.2011 13:11

Mut SuZuKi!1! miks et pitäny suskaa käyttömopona? Ja teurastaja2 miks et vaan pistä ilmajäähdytteistä malossin 70cc sporttia?

Re: Suzuki Street Magic

1.6.2011 13:13

Vähän tuommonen liian pieni ja vaihteelllinen virkistää. :) Reetu laitas jo kuvia nosliwin ex suzukista! Kaikki patentit on mielenkiintosia ja onhan nestejäähy kovilla vireillä kestävämpi.

Re: Suzuki Street Magic

4.6.2011 9:43

Moposport taas perseli, tuli piaqion jo valmiiksi halki oleva vesipytty! :paha:
Toivottavasti ensviikoks saavat mulle sen Atalan vespytyn.

Re: Suzuki Street Magic

4.6.2011 11:13

SuZuKi!1! kirjoitti:Vähän tuommonen liian pieni ja vaihteelllinen virkistää. :) Reetu laitas jo kuvia nosliwin ex suzukista! Kaikki patentit on mielenkiintosia ja onhan nestejäähy kovilla vireillä kestävämpi.

Jaa, voishan siittäki laittaa kuvaa. eipä siittä oo muuta muuttunu kun peili on rikki (kaveri oli tottunu siskonsa 4-t kiinanpaskaan ja keulas yli :D ) Ja sitte vakio musta valomaski, kun se tyyppi oli myyny sen toisen maskin. Ja kyllähän se vaihteellinen virkistää, mutta talvella ainaki tykkään suskasta, aika hyvän kokonen talveen, ja kun on automaatti. Mutta onhan se kesällä vähän pieni...

Mut pistäs sä sitte siittä koropalastas kuvia!
Teurastaja2 kirjoitti:Moposport taas perseli, tuli piaqion jo valmiiksi halki oleva vesipytty! :paha:
Toivottavasti ensviikoks saavat mulle sen Atalan vespytyn.

Varmaan todella mukava yllätys.. :roll:

Re: Suzuki Street Magic

4.6.2011 11:21

Meneekö tähän muitten skoottereitten vari esim. roxin?

Re: Suzuki Street Magic

4.6.2011 11:43

No tuskin, osta ihan tähän tarkotettu.