Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Suzuki Street Magic

3.8.2012 11:45

Tuossa kuva sen videon nykyisesssä kunnossa.
Kuva
Ja faktaa:

Suzuki Street Magic LC TD custom
Årgang: 2001
Motor: •Minarelli LC DD.

•Blueprinted til Team Speed.
•Højglanspoleret krumtapshus.

•Malossi MHR Team Speed 47,6 LC.
•Malossi MHR HTQ 13/44 @ 16%.
•Malossi MHR E-prom innerrotor.
•Malossi MHR Over Range System.
•Malossi MHR Delta Clutch 107mm.
•Malossi MHR Wingbell.
•Moto tassinari V-Force 3 primær/ sekundær VL14
•NGK Silicone kabel og hætte.
•Roost V.4.2 Racing
•Doppler Endurance ø12 @ C4 lejer.
•Kiesler Wig m. Malossi 28mm 45 Graders studs.
•Keihin 28mm PWK D-Slide @ Poleret.
•K&N filter
Hestekræfter: Håber omkring de 20+
Fælge: •Bag 13" Kiesler 5" bred.
•For 13" fælg fra Aerox.


Dæk: •For: Continental Twist Sport 130-60-13.
•Bag: Continental Twist Sport 140-60-13.
Styling: Intet på scooteren er blevet overset, har været set alt igennem og lavet stort set alle dele til den på nær enkelte dele.
Alt hvad der ikke er lavet af jern som er forchromet er lavet af aluminium, messing og rustfrit stål.

Sikkerhed:
2x Breaking 4 stemplet i for.
1 Brembo 2 stemplet i bag(bliver skiftet ud med Breaking 4 stemplet, skal blot monteres)
Gold fren og Metrakit bremseskiver.
Furnales gas/ olie dæmper.
Ekstra tilbehør: Mig, min hjelm og et galt sind!
Bemærkninger: IKKE TIL SALG
Mahtavan näkönen laitos. :D

Re: Suzuki Street Magic

3.8.2012 14:44

mahtaakohan kellään olla tietoa käykö minkään muun vehkeen pytyt mäkikkiin?? susuki adress? katana?
ois uuvelle pytylle tarve.. :nolo: eikä oikeen tunnu löytyvän muutakun jotain yli koko pannuja... :eek:

Re: Suzuki Street Magic

3.8.2012 16:33

Katanan pytty pitäs mennä suoraan. Kun ite ostin niin tais olla adress se malli tai ainakin paketissa luki niin.
speedshifter kirjoitti:Itte en viitti mennä tuota runkoo leikkeleen niin yritän kuiduttaa vähä samaan tyylin, kuin esim. tämä tyyppi: http://www.youtube.com/watch?v=pggPa4LjABc
Saa sit nähä että mitä siitä oikeasti tulee :roll:
Ite oon kanssa tollasta mietty jos viittis alkaa tekeen kun aika kova homman siitä tulee. tähän tyyliin kanssa http://street-magic.skyrock.com/photo.h ... e_media=-1

Re: Suzuki Street Magic

13.8.2012 12:31

Sattusko kukaan tietään missä tää street magicin pohjaroppu sijaitsee :D

Re: Suzuki Street Magic

13.8.2012 13:14

Mikä pohjaroppu? Ainoo öljyproppu sijaitsee takarenkaan vieressä jos sitä meinaat?

Re: Suzuki Street Magic

13.8.2012 19:29

Reetuhai2 kirjoitti:Mikä pohjaroppu? Ainoo öljyproppu sijaitsee takarenkaan vieressä jos sitä meinaat?

Joo Thanks! :) ny löyty!

Re: Suzuki Street Magic

13.8.2012 21:55

Miten tota kaasaria pitäs säätää kun ajaa matallilla kierroksilla uuella pytyllä niin meinaa tukehtua, kun lähtee kiihdyttämään. Korkeilla kierroksilla ei mitään ongelmaa. Saa kiihtymään korkeemille kiekoille että houkuttaa vähän kaasua tai välillä menee sillee et vähän meinaa tukehtua, mutta ottaa kiekat nopeetta ylös.

Ja sitten viel et kuinka tiheesti noita peräöljyjä kannataa vaihella/lisätä, en oo omana aikana kertaakaan vielä.

Viel ois sitä että kuinka korkealle cdi doxi on rajotettu kun kone pätkii välillä ja kuulostaa siltä että ottas cdi vastaa mutta sitten kun lisää kaasua, pätkintä katoaa.
Oho tulipa paljon tekstiä taas.... saatta olla kirjotusvirheitä. Anteeksi niistä :D

Re: Suzuki Street Magic

14.8.2012 16:40

Mä ostin tän mun street magicin viime keväänä ja koska poljinta ei ollut paikallaan olen laittanu sen käyntiin aina sähköstartilla :|
nyt oon koittanut katsoa miksi polkimen akseli ei ota mihinkään kiinni vaan killuu paikallaan turhaan...
voisko kukaan lähettää kuvaa street magicin variaattorista tai neuvoa :|

Re: Suzuki Street Magic

14.8.2012 16:43

Saat kuvaa tänään vaikka.

Re: Suzuki Street Magic

14.8.2012 23:51

Morjesta. Mitenkö sais tän kulkee about 55? Vireinä turbokitti

Re: Suzuki Street Magic

15.8.2012 16:24

Laita vakioksi ja myyt turbokitin mulle :lol: jos on yläkauttanen??

Re: Suzuki Street Magic

15.8.2012 22:43

Missäs se öljyproppu nyt sijaitsee? en omasta mäzikistä ainakaa löydä mistään. voisko joku laittaa kuvaa?

Re: Suzuki Street Magic

17.8.2012 8:56

variaattori kopan aukaset nii siellä sit näkyy 12mm pultti niin sen aukaset. jos nyt puhutaan peräöljyistä :D

Re: Suzuki Street Magic

17.8.2012 14:56

Juu no pittääpä kattoa sitte ku jaksaa avata variaattoria :D

Re: Suzuki Street Magic

18.8.2012 15:39

Kuin moni on muuten saanu magicin mittariin kulkeen karvan yli 70km/h rajotetulla cdi:llä? Eikä heitä mulla ainakaan autojen mittariin muutako jonku -+5, gepsiin en kerenny mitata ku meni putki poikki. kiihtyvyys taas on aika surkeeta. Saattaa olla kyllä tuon 70cc airsalin syytä tämä :roll:
Oli pakko pistää, kun ainaki ulkomaisilla sivuilta oon joskus lukenu ettei näitä saa millään kulkemaan yli 50 rajotetulla cdi:llä. Mutta se siitä, kohta tulossa teharia ja sen jälkeen rajottamaton boksi. Kahtoo sitte, että pitääkö vaihtaa perävälitki vielä. :nörtti: