Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Suzuki Street Magic

7.7.2011 11:33

Kyllä mulla on se Arreche Amla 17,5mm kaasari, vaijeri kyllä riittää sen kanssa, koska imukaula ei oo pitempi. Joski mulla on toi leveempi tanko ni se vähän joskus haittaa kun kääntää kunnolla.

Re: Suzuki Street Magic

11.7.2011 3:05

oon aatellu pistää teharin magicciin jotta sais vääntöä hiukkasen enempi...
putket mitä oon miettiny:
laser x-pro
leovince zx

eli siis tuo laser x-pro käy suoraan (jos oon oikeen ymmärtäny) ilman mitään modaamisia?
miten taas tuo leovince, tarviskohan paljon modata? vai onko tuo laser parempi putki muutenki, etten tarvis leovinceä vääntöön? :nörtti: p.s. katukortsu kulkee rajottamattomalla cdi-boxilla ja kurittomalla putkella sen 70 km/h joten nopeutta en kaipaa :nolo:

Re: Suzuki Street Magic

11.7.2011 12:18

Suosittelisin Laseria, moriniin tarkoitettu menee vissiin suoraa, kunhan on ne kiinnitysjutut. Myöskin hyvä vaihtoehto olis Technigas Next-R jos et halua ihan niin paljoa tehoa. Mutta varsinkin Laserin kanssa voi mennä aika lailla liikaa jos sulla on rajottamaton boksi, itellä menee jotain 60-65 (todella painavalla kuormalla) Laserilla, 17,5mm kaasarilla, dopplerin ilmanputsarilla ja isommalla imukaulalla.

Re: Suzuki Street Magic

14.7.2011 4:16

ehkä tuo laser... löytys vaan käytetty jostain hiukka halvemmalla. vaikka sillä putkella tulis varmaan vauhtia lisää... vakioputkella, malossin multivarilla, rajottamattomalla cdi-boxilla ja 6 gramman rullilla magic kulukee tosiaan tuon 65-75, niin kuinkahan keviät rullat siihen uskaltais pistää teharin kanssa? :s ois kiva tehä tuosta joku kiihyttely mopo

Re: Suzuki Street Magic

14.7.2011 12:05

Du kewlade ympäri viel sen kanssa. Ittellä ois varmaan käyttämättömänä 4, 75 g 16x13 rullat faittiin kun S-C:ltä tuli eka väärän kokoset ja sitten tilattiin udet aoikeenpainoset, täytyy kattoo että jos ne palauttaa mutta maksettu kuiteskin on ja maksaa vaan n. 7 € niin hmmmmm...... :s

Re: Suzuki Street Magic

14.7.2011 17:59

Jos tietää variaattorin säätämisestä mitään, tietää että ei kannata pistää kevyempiä/painavampia kuin ne, joilla kulkee ja kiihtyy parhaiten.

Re: Suzuki Street Magic

15.7.2011 0:07

ei kellään ois sitä kuvaa niistä vakiputken kureista?

Re: Suzuki Street Magic

15.7.2011 0:08

Tiettekö meneekö roxin vari/kytkin tähän?

Re: Suzuki Street Magic

15.7.2011 1:08

nipsuneekeri kirjoitti:Tiettekö meneekö roxin vari/kytkin tähän?

Todella epärod. näk, täysin eri kone.

Re: Suzuki Street Magic

15.7.2011 8:01

Ei käy Aeroxissa on minarellin kone ja tässä Morinin(?).

Re: Suzuki Street Magic

18.7.2011 14:07

nyt on galleriassa kuvia minun magicista.

Re: Suzuki Street Magic

18.7.2011 15:57

skeblöö kirjoitti:nyt on galleriassa kuvia minun magicista.

Varsin herkullisen näköne.
Kuis toi Leon TT sopii tohon sylkkyyn, pitikö modailla?

Re: Suzuki Street Magic

18.7.2011 15:59

itellä on stage6 alumiini pytty ja piti jatkaa niitä kiinnikkeitä

Re: Suzuki Street Magic

21.7.2011 13:06

Pitää nyt kysellä huvikseen, että onko kukaan löytäny uusia/halvempia paikkoja missä olisi myynnissä kurittomia CDI-bokseja? :D

Miten paljon liikahtaisi: Teknikasi Next-R, Kuriton imukaula, multivari, kuriton CDI. Päästäisiinkö näillä 80km/h?

Tällä hetkellä siis edelleen pelkkä Next-R ja variaattorin säädöt. Kuriton imukaula suunnitelmissa, jos saa tehtyä itse koska tavoite käyttää mahd vähän rahaa.

Millä saisin maalin pysymään putkessa? Tulisi heti näköä suzukiin, kun putki ei olisi ruosteessa.

Re: Suzuki Street Magic

21.7.2011 21:23

Rälläkkään hiomalaikka tai jotain vastaavaa, tai sitte hiekkapuhallutat sen. Ei sitä muuten varmaa jaksa hioo sillee että sen maalin sais pysyy siinä.