Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Suzuki Street Magic

15.6.2011 16:53

Mullaki on joku aprilian pehmee kuminen imukaula.

Re: Suzuki Street Magic

18.6.2011 14:21

Huhujen mukaan PV:n imukaula menee ja olisiko Katana AC:n imukaula? En tiedä, kun en omista.
Elikkäs kaveri aikoo laittaa mägän kuntoon ja suurin ongelma on repeytynyt variaattroin tuuletinlevy joka vääntyny ja siitä pari isompaa palaa pois. Kaveri sitten eilen kysäsä multa että tarviikos sitä tuuletinlevyä siihen ja en osannut vastata tähän mitään. Nyt sitten kysyäsen täältä jotka tietää näistä jotain, itse suosittelin ostamaan Multivarin kun sinä se olisi mukana mutta kaverin mielestä liika kassis.

Re: Suzuki Street Magic

18.6.2011 21:37

Eiköhän se multivari ihan hyv vaihtoehto olis... Eikä se nyt kovin kallis ole

Re: Suzuki Street Magic

18.6.2011 22:45

Kumpeli kirjoitti:Huhujen mukaan PV:n imukaula menee ja olisiko Katana AC:n imukaula? En tiedä, kun en omista.


Eikä ole vain huhu. Paitsi että Katana LC:stä oli kyse.
Kuva

Mites kun mulla tuo Katana työn alla, sopineeko tässä topicissa siitä jutustella, kun en Katana-topiccia nähnyt pikasella haulla..?

Multivaria miettinyt, onko suurikin vaikutus?

Re: Suzuki Street Magic

19.6.2011 10:39

Kuva
Atalan vesipytty kiinni!

Re: Suzuki Street Magic

19.6.2011 10:44

OAHH!!! Nyr kuumottaa. Onkos mikä putki sulla tossa?
Onkos toi Atala jokseenkin sama kuin Malossi koska oon ite saanut sellatteen vaikutuksen netissä pyörittyään. :eek:

Re: Suzuki Street Magic

19.6.2011 11:01

Atala hacker on skootterimalli mistä on tehty ilma- ja nestejäähdytteistä versiota, kummankin version pytyt käyvät streettiin ja tietääkseni kukaan ei ennen ole laittanut atalan vesipyttyä vakiolohkoon :)
Tosin atala hackerin lc pyttyjä ei ole kovin paljoa, malossi sport, atalan vakio ja airsal
Hyvinhän tuo tehoa antoi, nostaa keulaa pintakaasulla :D

Re: Suzuki Street Magic

19.6.2011 11:58

SellYourSoul.90 kirjoitti:
Kumpeli kirjoitti:Huhujen mukaan PV:n imukaula menee ja olisiko Katana AC:n imukaula? En tiedä, kun en omista.


Eikä ole vain huhu. Paitsi että Katana LC:stä oli kyse.
Kuva

Mites kun mulla tuo Katana työn alla, sopineeko tässä topicissa siitä jutustella, kun en Katana-topiccia nähnyt pikasella haulla..?

Multivaria miettinyt, onko suurikin vaikutus?

Kyllä se varmasti sopii.
On multivari kuulemma aika merkittävä kiihdytyksessä, vaikka itellänikään ei vieläkään ole sitä :D
Meinaakko laittaa jotain isompaa pyttyä katanaan?
Sakasanmaalta saa suht halvalla noita vespyttyjä.

Re: Suzuki Street Magic

19.6.2011 18:18

Teurastaja2 kirjoitti:On multivari kuulemma aika merkittävä kiihdytyksessä, vaikka itellänikään ei vieläkään ole sitä :D
Meinaakko laittaa jotain isompaa pyttyä katanaan?
Sakasanmaalta saa suht halvalla noita vespyttyjä.


Juu, sitä ois kiva saada - joskin en tiedä miten tuo nykyisin kiihtyy kun en oo kertaakaan konetta käyttänyt tuossa. Pitää kattoa eka nykyisessä kunnossa että miten kulkeepi.

Näillä näkymin mennään tolla 43mm viilatulla vakiopytyllä. Rahalla tätä en rupea virittämään tai rakentamaan, joten ei tästä mitään pommitehoista ole tulossa. :D
Kuva Kuva

Re: Suzuki Street Magic

19.6.2011 21:18

Vihdoin ja viimein se kipinä löytys :P , mutta kaasarin pohja kiero joten vuotaa sieltä joten uusi hankintaan. Eli mitäs kaasareita teilt löytyy 14-17,5 väliltä ja käsiryypyllä. Oon täs lorttoja phva katellu mutta mikä malli us vai ed??

Re: Suzuki Street Magic

19.6.2011 22:47

Sitten vähän järkeä noihin lainauksiin. Kuvia ei lainata ollenkaan ja edelliseen viestiin vastatessa ei tarvitse käyttää quotea. Editoin lainauksia.

Re: Suzuki Street Magic

20.6.2011 12:58

Mulla on Arreche Amal 17,5mm kaasari käsiryypyllä.

Re: Suzuki Street Magic

20.6.2011 16:36

Meneekö se amali siihen alkuperäseen imukaulaan suoraa, onko tuorevoitelu nippaa, ja löytyykö mite suuttimia??kauhee tenttaus taas :lol:

Re: Suzuki Street Magic

20.6.2011 21:50

Menee suoraan, tuorevoitelunipasta en oo varma mutta mihin sitä nyt tarttee ja suuttimia saa ihan arrecheen tarkoitettuja oliks mc-scatterilta, mutta niitä saa kyllä, ja myös Mikunin kuuskantti suuttimet on samanlaisia ja hiukka halvempia.

Re: Suzuki Street Magic

21.6.2011 19:54

Okkei, kaveri käski kysyä kysymyksen hänen variaattoriinsa koskien ja täsä se ois lyhykäisyydessään: Onko variaattoriin tuuletuslautanen pakollinen vai voiko sen ottaa pois, koska se on vääntynyt ja pari isompaa palasta pois? Kaveri käski kysyä, älkää lyökö!! :s