Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Suzuki Street Magic

14.5.2011 13:44

Tosta selvittää -> Roxin sähkökaavio.

Re: Suzuki Street Magic

14.5.2011 13:49

Reetuhai2 kirjoitti:Tosta selvittää -> Roxin sähkökaavio.

nämä on jo nähty, toi on käsittääkseni uudemman mallisen roxin kaavio.

Re: Suzuki Street Magic

15.5.2011 12:29

Kysytään nyt viel kerran että onko kukaan mägicin omistajat ottanu variaattorin hihnan alta sitä holkkia pois? ja käsittääkseni siel ei muit prikkoi ole?? paljo vaikuttais?

Re: Suzuki Street Magic

15.5.2011 12:35

Tarkoitat siis sitä holkkia mikä on osaks rullakupin sisällä? Kyllä sen olen ottanut pois (tyhmä kun olin) ja se ei kiihtyny mihinkää, piti potkii liikkeelle ja tuulettimesta meni hampaat. Hyvä ettei kampurasta mennyt. Jostain kyllä luin että sen poistamisesta sais 5km/h lisää huippuja, mutta en usko, en koittanut huippuja kumminkaan.

Eihän se ole prikka, vaan se pitää sen rullakupin suorassa. Joten jos vain on vähänki järkee päässä ni älä ota sitä pois, se vaan tuhoo paikat. Koska vakiovarissa, kun laitat sen holkin pohjaan asti, ni huomaat että se on ihan sen rullakupin pinnan tasalla, joten se ei rajota mitään.

Tietenkin sitte jos se ei oo sen pinnan tasolla, ni voit hioo siittä sen verran pois että se on siinä pinnan tasolla, se vois ehkä auttaa hiuppuihin, koska se olis niinku prikka, mikä olis kiinteenä siinä holkissa.

Tuli taas paljon selitystä mutta toivottavasti käsititte että sitä EI saa poistaa.

Re: Suzuki Street Magic

15.5.2011 12:44

Et kai menny poistamaa siis variaattorin liukuholkkia? :eek:

Re: Suzuki Street Magic

15.5.2011 12:47

Olin joskus tyhmä ja tietämätön....

Se oli taas sellanen kantapään kautta opittu juttu: ÄLÄ POISTA!!

Re: Suzuki Street Magic

15.5.2011 16:27

Minkäs pultin alta tonne perävälitykseen lisätään öljyä? Kokeilin samasta reijästä lisätä mistä sitä valui pois, mutta vituiks meni: Tippa sisään, loraus ympärille.

EDIT:
http://www.cmsnl.com/suzuki-tr50-1999-s ... /FIG2.html

Pultti nro17 on täyttöreikä, öljyn yläraja, pultti nro19 on tyhjennysreikä?

Re: Suzuki Street Magic

15.5.2011 19:00

Otin kans sieltä variaattorista hihnat alta/vierestä prikan niin ei vaikuttanut mihinkään kulki ihan normaalisti sen 70kmh, laitoin takas ja kulki 45km/h

Re: Suzuki Street Magic

16.5.2011 17:13

Noniin taas näis putki hommissa omasta next R:stä alkukäyrä halennu (Tänään hitsaammaan)
sitten vielä että mikä putki ois ala vääntönen / ala kierroksille hyvä ? Tossa reilusti ylä kieroksille tehoa http://www.opvoeren.nl/shop/onderdeel.a ... lidas_1123 (tutulla tollanen oli speedfightissä ääntä ja tehoa löyty kyllä :) )

Re: Suzuki Street Magic

16.5.2011 17:16

Taitaa leovicen putket olla kaikista alavääntöisimpiä ja sitte seuraavana teghnigasin.

Re: Suzuki Street Magic

16.5.2011 18:03

Leot on kyllä kaikkein alavääntöisimpiä, mutat niistä kyllä lähtee ääntäkin. Turbokitit on tehokkaita muta myös äänekkäitä ja niissä tehot on aina todella korkeella. Mutta mihi tarviit alavääntö putkee?

Ja miten sä onnistuit saada alkukäyrän halki, mulla ei oo menny halki, mutta kerran meni ihan pytyn juuresta poikki.... :s Ja sillon tietenkin kun olin menossa kylille ja kappas kappas, siellä on harvoin poliiseja, mutat tietysti sillon oli :x .

Re: Suzuki Street Magic

17.5.2011 17:25

Reetuhai2 kirjoitti:Leot on kyllä kaikkein alavääntöisimpiä, mutat niistä kyllä lähtee ääntäkin. Turbokitit on tehokkaita muta myös äänekkäitä ja niissä tehot on aina todella korkeella. Mutta mihi tarviit alavääntö putkee?

Ja miten sä onnistuit saada alkukäyrän halki, mulla ei oo menny halki, mutta kerran meni ihan pytyn juuresta poikki....
Mulla juurinkin samalla tavall mennyt rikki. :( Mutta nyt kunnossa :) Alavääntöstä keulimiseen jos sitä ees alkaa keulimaan tolla xD
Mutta seuraavaan asiaan Katutaika olisi menossa näillä näkymillä HTS 2011 Näyttelyyn :) kunha kateet maalauksesta niin päästään ilmoitautumaan :)
Nyt alkaa vitutaa tää netti oon kirjottanu tän saman paskan tänne jo vähintään 5:dettä kertaa :paha:

Miksi ei kulje?

20.5.2011 15:57

Suzuki Streetmagic. Olen korjaillut sitä myyntiä varten. Talven säilytyksen jälkeen ei suostu kulkemaan kahtakymppiä kovempaa, edes alamäkeen. Kiertää kuitenkin normaalisti. kaiken olen irrotellut ja puhdistanut, mutta vikaa en keksi/ löydä. Onko se sitten kytkin vai hihna vai mikä?

Re: Suzuki Street Magic

20.5.2011 17:17

Kato missä kunnossa on hihna. Mutta miks aiot myydä magicin pois??

Re: Suzuki Street Magic

21.5.2011 14:34

Kelläänkö ei ole ylimääräsiä cdi boxeja?