Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Kymco Super Fever ZX

27.4.2011 20:57

-Heikkis- kirjoitti:Moro

Ei kukan sattuis tietää mistä voisi tilata (suomesta) kymcon cdi-boksin tai vastaavan sopivan?
Tai olisiko kenelläkään myynissä? Käykö esim tämä? Melkeimpä ainut jonka olen löytänyt http://www.moposport.fi:8080/workspace. ... de=314-256

Ja sitten vielä mikä suunitin olisi paras muuten vakio kymcoon paitis, että siinä on leonvince zx tehari?

Kiitos jo etukäteen jos nyt vihdoin sais kymcon taas toimimaan :D

Vakiosuutin 75 eikö? Jos on nii mulla tais olla leovincen kanssa 85 ja hyvin pelitti...

Re: Kymco Super Fever ZX

27.4.2011 23:52

Juppe- kirjoitti:Ainoa CDI, mitä voin suositella, löytyy saksasta http://www.scooter-center.com/scoweb/pa ... AT&lang=en . Suomesta sitä taitaa saada ainoastaan Mascolta hintaan 170-180e :(
Kait se on laitettava toi tilauksee ja toivottava et cdi-boxis vika on, jos ei kellää oo vihii mistä vois vika johtua!

Re: Kymco Super Fever ZX

28.4.2011 13:08

kalouu kirjoitti: Kait se on laitettava toi tilauksee ja toivottava et cdi-boxis vika on, jos ei kellää oo vihii mistä vois vika johtua!


Kyllä tuo pahasti CDI-vialta vaikuttaa. Kymcon boxit kun on tehty suoraan sanottuna päin peetä, sinne pääsee vettä liian helposti sisään :/

Re: Kymco Super Fever ZX

28.4.2011 15:59

Mahtaisko Kymco super 8:n cdi-boksi sopia zx:ään? Kun tuli tuossa tilattua wandamotorilta cdi-boksi (75e) puhelimitse ja myyjä kyllä sanoi että toimisi, mutta ei ollut 100% varma. Olisiko teillä jollain kokemusta kyseisestä boksistä? Kun ei oikein nappaa tilata 30e boksia Saksasta kun postikuluihin menee sen saman verran -.- Paljos tuo kulkisi kun minulla on leonvince zx ja ostan siihen 85 suuttimen ja ohitan boksin.

Re: Kymco Super Fever ZX

28.4.2011 22:33

Jos on rajotettu holkki niin eipä sen pitäs kovin kovaa mennä. Sitten jos on rajottamaton nii kai tuokin riippuu pytyn kunnosta... mulla kulki rajottamattomalla holkilla, leovincellä, 85 suuttimella ja cdi boksin ohituksella gepsiin 84

Re: Kymco Super Fever ZX

29.4.2011 13:51

Semmosta taas kyselesin että mikäköhän mahtaa kymcossa olla kun n. 3km ajon jälkeen rupiaa aina pätkimään. Tulpan vaihdoin eilen, toimi vähän aikaa mutta nyt taas sama ongelma.

Re: Kymco Super Fever ZX

14.5.2011 15:00

Paljonkohan tuo ZX kulkisi jos laittaisi rajoittamattoman holkin, muttei ohittaisi kierrosrajoitinta?

Re: Kymco Super Fever ZX

14.5.2011 17:49

Kiesma kirjoitti:Paljonkohan tuo ZX kulkisi jos laittaisi rajoittamattoman holkin, muttei ohittaisi kierrosrajoitinta?

Eipä siinä hurjaa merkitystä pitäs olla. Kyllä voi sen kierrostenrajottimen ihan huoletta ohittaa ilman et verot tulis jos poliisit kiinni saisi.

Re: Kymco Super Fever ZX

14.5.2011 18:11

SämSäm kirjoitti:Eipä siinä hurjaa merkitystä pitäs olla. Kyllä voi sen kierrostenrajottimen ihan huoletta ohittaa ilman et verot tulis jos poliisit kiinni saisi.

Tilanne on sellainen, että tällä hetkellä Kymcossa on kierrosrajoitin ohitettu, asennettu konkkarajoitin, joka pitää kytkeä pois, jos tahtoo liikkua rivakasti sekä sorvattu holkki.

Tavoitteeni on mahdollisimman helposti saada Kymcon huippunopeus tippumaan mahd. lähelle 45km/h uhraamatta kiihtyvyyttä. Konkkarajoitin päällä ajaminen ei ole mahdollisuus, Kymco ei liiku silloin minnekään.

Skootteri on menossa broidille käyttöön, eikä hänen ole tarve mennä yli viittäkymppiä (minun päätös :D)

Re: Kymco Super Fever ZX

15.5.2011 0:15

Osta multa tehari ja pidä se rajotin mopossa niin kiihtyy tarpeeks ja ei tuu veroja.

Re: Kymco Super Fever ZX

22.5.2011 18:55

Morjes.

Kertokaas mistä seuraavaksi alan etsiä vikaa kymcooni!
Olen ostanut kymcooni tähän mennessä jo uuden tulpan,puolan,uuden akun ja tämän Cdi-boksin Saksasta mitä olette monet suositelleet, mutta kipinää ei vain tule! Mistä vikaa voisi etsiä? Löytyiskö joltakulta sähkökaaviota kymcoon? Tämän kymcon piti olla parinkympin pika projekti, mutta nyt on rahaa jo kulunut moninkertaisesti vaihtohintaan nähden! Jossei kukaan keksi mikä vika voisi olla olisiko joku halukas myymään kymcoon täysin toimivat sähköt?

Re: Kymco Super Fever ZX

24.5.2011 19:17

Minulla on kokonainen kymco myynnissä osina, voin myydä mitä haluat.

Mutta joo, kuulosta normaalilta kymcon vialta.. Ei näin äkkiseltään tule mieleen kun kattoo kaikk johdot läpi yms. Tuleeko muuten virtaa mittaristoon ja valoihin kun käännät avaimen?

Re: Kymco Super Fever ZX

24.5.2011 23:01

Vika löytyikin yllättäen magneetolta tulevista johdoista. Olivat sulanneet poikki :O
Vihdoin saa kipinän kun vähän sähköliitoksia tein. Jos sinulla on osia myynnissä niin löytyykö sitä akun suoja katetta sekä etulokaria, variaatorin holkkia ja kaasaria imukauloinenne

Re: Kymco Super Fever ZX

25.5.2011 23:06

Pistin yv:tä tulemaan.

Mutta te muut, ostakaa nyt herranen aika halvalla minulta osia! Löytyy rengasta, kumeja, katteita, valot, tankoa.. Ihan mitä vaan haluatte! Nyt lähtee nimittäin todella halvalla osia, koska pitäis saada autotallia siivottua.

Re: Kymco Super Fever ZX

26.5.2011 15:17

Ja multa viriosat kymsoon. Tehari, suuttimet, pipecrossi ja 70cc airsal.