Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: CPI-skootterit

25.7.2011 10:51

_pav3 kirjoitti:kannattaako tota TNT:n sylinterisarjaa hankkii? vai onko se ihan paska? :D


Mäntä on täys paska, sylinteri ihan jees, eli jos ostat paremman männän siihen niin voit huoletta ajaa. Itellä TNT sylinteri ja Meteor mäntä (italialainen) ja hyvin skulaa.

Re: CPI-skootterit

25.7.2011 11:45

ookke, ostan vaa sit uuen männän :)

Re: CPI-skootterit

25.7.2011 11:53

paljo maksoit siitä italialaisesta männästä?

Re: CPI-skootterit

25.7.2011 12:17

Jotain 30 euroa, ostin hollannista, mutta meteor ei tee cpi:hin mäntiä. En tiedä edes että mistä noihin kiinalaisiin saa laadukkaita mäntiä. :|

Re: CPI-skootterit

25.7.2011 21:08

Siinä olisi Barikitilta mäntä Ceppoon: http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... s-CPI.html
Postikulut EP:ltä vain 12e ja toimitus viikossa.

Löytyy tietysti myös koko sylinterisarja jos et ole vielä ehtinyt sellaista ostamaan:
http://www.easyparts.nl/showarticles_in ... uro_2.html

Re: CPI-skootterit

25.7.2011 22:15

ehin jo tilaa sen tnt sylkkysarjan... :s mut kiitos vastauksista, päivittelen ku oon saanu kaikki osat kii :)

Re: CPI-skootterit

25.7.2011 23:05

Onko noi jotain "tehopyttyjä" vai miks noita on miljoona samanlaista ja kuitenkin eri tuotenumerolla kaikki?

Re: CPI-skootterit

26.7.2011 9:25

Se on vaan heidän tapansa. Nuo ovat tehokkaampia kuin vakiot.

Re: CPI-skootterit

3.8.2011 0:19

antaako teholäpät yhtään tehoo? ja meneekö roxin läpät bolttiksena ceppoon? :o

Re: CPI-skootterit

6.8.2011 21:14

nooni, sylinterisarja saapu, paitsi että tuli motofoecen eikä tnt.n sarja :D mut oon tyytyväine :) sylkky ja mäntä on kii ja toimii loistavasti MUTTA ilmeni suuuri ongelma. virinähän on pelkkä tehari + orggis ilmanputsarista on kuri irti. noo, eilen laitettiin kaverin kaa osat kii (ennen sitä KAIKKI toimi erittäin hyvin), sen jälkeen skopa ei meinaa lähtee paikoiltaan... uus pytty toimii erittäin hyvin mut sit variaattorin puolella säädöt kusee aivan totaalisesti, vaikka niitten pitäs toimii moitteettomasti... eli mul on 4,5g rullat ja +15 vp-jousi. oon kokeillu rullia 4-6,3g rullia, ja +22 vp-jousta, MIKÄÄN ei kelpaa :s kaikil näil säädöil on kulkenu enintään 20km/h.... ehkä syy kaasarissa? neulan säätö ehkä? vai onkohan syy sytyksessä? mut sit sen pitäs pätkii, mutta se ei pätki? oon valmis luovuttaa jo, ku prkl ei meinaa onnistuu tän paskan viritys >:( ihmiset, yrittäkää ymmärtää nää mun selitykset, mut toivottavasti joku pystyy selittää nää cepon sekoilut...

_pav3

Re: CPI-skootterit

7.8.2011 9:04

Oot sä vaihtanu suuttimen tuon uuden sylkän kanssa? Oothan sä myös vaihtanu kytkinjouset?

Re: CPI-skootterit

7.8.2011 11:22

Sudee kirjoitti:Oot sä vaihtanu suuttimen tuon uuden sylkän kanssa? Oothan sä myös vaihtanu kytkinjouset?

Suutin on kokoa 80, mutta kytkinjousia en oo vaihtanu (ne ei anna mitn, ja en muutenkaa oo löytäny cepon orggis kytkimeen jousii mistään ).

Re: CPI-skootterit

7.8.2011 16:16

Oothan sä puhistanu kaasarin ja ilmanputsarin?

Re: CPI-skootterit

7.8.2011 21:05

Saako toho vakioo 14mm Mikunii käsi- tai vaijeriryyppyy sähköryypyn tilalle? Rupee vituttaa toi sähköryyppy ku ei koskaa tiedä toimiiks vai ei

Re: CPI-skootterit

8.8.2011 22:22

Puhtaat ne on. Koitan laittaa isomman suuttimen ja säätää kaasarin neulaa. Veikkaan, että se tepsii ongelmiini :) .