Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

20.4.2012 15:38

Mihin kytken nappirajoittimen trekkerissä ?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

21.4.2012 12:07

Minne vain keksiliäisyys riittää. :nörtti:

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

21.4.2012 12:42

Veikkaan et eetu-` tarkotti et mihin johtoihin :D
Mut paljo veikkaatte mun Trekkerin menevän Tecnigasin Next-R putkella ja +15% kytkin ja vp jousien avul?
Pääsiskö 70km/h?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

21.4.2012 18:36

Aika lähelle.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

24.4.2012 19:46

eetu-` kirjoitti:Mihin kytken nappirajoittimen trekkerissä ?

CDIn sini-keltaiseen piuhaan.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

25.4.2012 0:58

Löytyis tuolta tallista yhden ylimääräiset mustat, ehjät takakatteet jos jotain kiinnostaa..
Maalattu silkinhohtomustalla.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

3.5.2012 18:48

Mikäs mun Trekkeris on vikana, ku pätkii isoil kierroksil ajettaessa? Ite veikkaa tulppaa, mut minkä tulpan suosittelisitte ostamaan?
Ja sit lisää kysymyksii, mitä kaikkee kurei tos Trekkerin putkes on? Onks isoki tehoero vakiol ja kurittomal? Kuinka paljon huippunopeutta tulee lisää?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

7.5.2012 20:03

käykö trekkeriin ja speedfight kakkosee samat puket?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

7.5.2012 20:04

Kyllä käy.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

7.5.2012 21:21

Zanddu kirjoitti:Mikäs mun Trekkeris on vikana, ku pätkii isoil kierroksil ajettaessa? Ite veikkaa tulppaa, mut minkä tulpan suosittelisitte ostamaan?
Ja sit lisää kysymyksii, mitä kaikkee kurei tos Trekkerin putkes on? Onks isoki tehoero vakiol ja kurittomal? Kuinka paljon huippunopeutta tulee lisää?

Osaaks kukaa vastata ? :s

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

7.5.2012 21:34

Noista kureista en tiiä, mutta vaihappa tulppa. Vakiotulppa on paras. Vakiotulppa irti ja kauppaan.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

8.5.2012 13:48

missä vika kun trekker ei lähe käyntii on puristuksia, kipinää ja vaik laittaa tulpan reiäst bensaa nii ei ees lupaa, pytyn ku ottaa irti nii kampikammion pohjal on reilu 5cm bensaa :S

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

8.5.2012 15:05

Katso stefat + läpät ny aluksi

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

8.5.2012 21:08

Joo tota, taas ois pientä "onkelmaa"
eli mun Trekkeri ei lähe sähköllä käyntiin, eikä pysy tyhjäkäynnilläkään ku jonku minuutin ja sit se sammuu. Missä vika? Tulppa uusittu (en käyny kunnol testaa, nii en tiiä pätkiikö vieläki)
Ja sit se kulki vaan jonku vähä yli 60km/h omaan mittariin vaik ennen meni sen karvan päälle 70km/h omaan.....

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

9.5.2012 17:42

nopee joku, trekkerin alempi letku mihin ja ylempi letku mihin ? siis siitä bensahanasta