Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

23.5.2011 19:48

Mites muuten onko trekkerin vakio kaasaris seosruuvia?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

23.5.2011 21:09

Katsoppa edellisen sivun ekat viestit.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

24.5.2011 21:33

Pesin pösöni äsken siististi ja samoin irrotin ilmanputsarin ja putsasin sen.Sitten laitoin paikalleen niin ei lähde käytiin millään,samalla ku poljin käyntiin nii käynnistyspoljin ei palaudu takaisin? akkuki tyhjeni samalla ku vitkutin sitä,myös tulpan katsoin,että antaa kipinää.Alkaa menee hermot ton trekkerin kanssa,aina hajalla tai joku vika AINA :x !

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

25.5.2011 22:50

Osaisko joku kertoa mistä vois saada takavaloja? :s

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

26.5.2011 0:41

Kopisto kirjoitti:Pesin pösöni äsken siististi ja samoin irrotin ilmanputsarin ja putsasin sen.Sitten laitoin paikalleen niin ei lähde käytiin millään,samalla ku poljin käyntiin nii käynnistyspoljin ei palaudu takaisin

Katsoppa ettei se vuoda ilmaa mistään raosta. Todennäköisin syy on se, että kasasit putsarin jotenkin väärin. Käynnistyspoljin kuivaa jos sitä käyttää paljon, rasvaa mekanismi varinkopassa. Itse olen käyttänyt litium-molybdeenirasvaa, ja hienosti toimii. Ihan normaali vassukin luulisi käyvän.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

26.5.2011 20:26

Kopisto kirjoitti:Alkaa menee hermot ton trekkerin kanssa,aina hajalla tai joku vika AINA :x !


Hahhah, miten voi olla? Mulla Trekkeri on ainut peli mikä on aina toiminut. ;)

eetu-` kirjoitti:Osaisko joku kertoa mistä vois saada takavaloja? :s


Scatterilla pitäis olla.

Mistä sais noita imukauloja tolle 17,5:lle Suomesta?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

26.5.2011 22:39

Mitkä vanteet, jossa on levyt, menee suoraan trekkeriin? Menisikö esim speedfightin vanteet ja levyt? Ja eikö trekkerissä ole takana paikka jarrusatulalle?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

26.5.2011 23:24

Taakse menisi speedfightin rumpujarrullinen vanne, jos levyn haluat niin pitää vähän lohkoa veistää että satula mahtuu, kiinnikkeet siellä kyllä on vakiona. Eteen et saa speedfightin vannetta ilman keulan vaihtoa.

Vivacityn vanteet menee tietääkseni suoraan? Mutta siinä on rumpujarru takana.

Minumix kirjoitti:Mistä sais noita imukauloja tolle 17,5:lle Suomesta?

Esim. sieltä scatterilta. :)

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

27.5.2011 11:18

Jep, Vivan vanteet menee suoraan. Galleriassani on kuvia.. Ja Malossin jarrupaloilla en edes kaipaa levyjarrua, sillä rengas menee lukkoon muutenkin liian helposti.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

28.5.2011 16:13

s4mU kirjoitti:
Minumix kirjoitti:Mistä sais noita imukauloja tolle 17,5:lle Suomesta?

Esim. sieltä scatterilta. :)


Eipäs saakkaan. ;)

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

28.5.2011 17:28

Vaikka ei luekkaan että trekkeriin mutta sama konehhan noissa on kun speedfightissä.

http://www.mc-scatter.com/imukurkku-peu ... -1156.html

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

29.5.2011 12:32

Mites mun trekkeris ku siinä on takajarru erittäin heikko ei ota yhtään kiinni vaikka jarrukengät on vahdettu justiin, edellinen omistaja oli ajanut jarrukengät ihan loppuun eli onko siinä vika?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

29.5.2011 17:51

Katso etteivät ole lasittuneet tms. Kokeile myös kiristää sitä jarrua.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

30.5.2011 0:03

Alkohan se toimii loppujen lopuski,mutta kaasari vuotaa :paha: Mulla on ollu aika paljo ongelmaa Trekkerin kanssa,joten uus mopo tulossa ;)

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

31.5.2011 21:23

Lopultaki perän kuidutus operaatio suoritettu loppuu! :D
tuolla video materiaalia teosta:
1. http://www.youtube.com/watch?v=9NNutLCK ... ure=relmfu
2. http://www.youtube.com/watch?v=Sge_pIXgVW4&NR=1
3. http://www.youtube.com/watch?v=TwvfzMFt ... ideo_title

Itse ihan tyytyväinen loppu tulokseeni. Vielä led takavalo ja vilkut kiinni. Sen jälkeen perä täysin valmis.
Vielä lisää kuvia valmiista perästä ja itse treksusta löydätte galleriastani.