Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

18.5.2011 16:49

tossa gurtnerin kaasarissa ei taida mitään seosruuveja/neulan asennon säätömahdollisuuksia?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

18.5.2011 18:08

On siinä. Seosruuvi vasemmalla (ilmanputsarista päin katsottuna) alempi. Neulaakin pystyy säätämää.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

18.5.2011 19:05

Kysyisin sellasta että jos vaihan vakio ilmanputsarin tilalle powerfiltsun ja prikan pois niin minkä kokosta suutitan kantsis laittaa vai pysyä vain vakiossa? :D

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

18.5.2011 19:10

Ei kannata vaihtaa. Varsinkaan powerfiltteriin, menee kaikki alle nyrkinkokoinen siitä läpi. Jos joskus vaihdat pistä pipercross/muu vaahtomuoviputsari.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

18.5.2011 19:16

juu mut pysynkö vakio suuttimessa vai vaihanko isompaan?
sit viel ku ens viikolla on tulos tehari, malossin multivari, ja uus kytkin?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

18.5.2011 19:30

Prikan kanssa pysy vakiosuuttimessa. Teharin kanssa noin 10 nro isompi suutin, gramman kevyemmät rullat, +15% vastapaine ja kytkinjouset. ;)

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

18.5.2011 23:26

Eikö vakio kaasari ole laipalla kiinni imukaulassa? Joten 17,5:lle tarvitsee ostaa uusi imukaula?

E: ja ehdottakaas parasta tapaa avata kytkinpakka, ruuvipenkkiä tai pulttipyssyä ei löydy tähän hätään. Mikä muuten mahtaa olla stage6 mustan vp-jousen jäykkyys?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

19.5.2011 12:20

Vakiokaasari on laippakiinnityksellä. Joo pitää ostaa uusi imukaula tai sitten ostaa/tehdä tämmonen.
Tai sitten laippakiinnitteinen kaasari.

Pulttipyssyllä en lähtis kytkinpakkaa avaamaan, kun tulee kytkin silmille luultavasti :). Ite etsisin varmaan sen ruuvipenkin jostain.

Jousen jäykkyys on +15%-22%.

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

19.5.2011 15:26

Kaverin puolesta kyselisin..

Eli -01 trekkeri, pitäs saada kulkee vähän kovempaa. Ilmeisesti variaattorinprikka ja hukkaputki tässä kuristuksina? Mites muuten sais kulkeen kovempaa? Jos äkkiä sais vastaukset niin pääsis heti hommiin. ;)

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

19.5.2011 16:42

Jatkoa tein kuidutus projektiin tuossa linkkiä:
http://www.youtube.com/watch?v=9NNutLCKPgM
http://www.youtube.com/watch?v=Sge_pIXg ... ideo_title
;)

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

19.5.2011 20:43

Nyt joku vois kertoo mulle minkä kokosia laakerikuulia menee keulan alapäähän?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

19.5.2011 22:01

Tuolla kuvia popeistani kypärä boksista,kun niitä pyydettiin. :D
http://www.motot.net/galleria/albumi9692/

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

23.5.2011 5:26

Moro!

Hei, minulla olisi tällainen pulma.
Omistan Peugeot Trekkerin, jossa on Stage 6 Pro Replica Tehoputki (Kuri poissa), Malossi Multivar yms.
Trekkeri kulki mittariin n. 85-90km/h, kunnes kone leikkasi kiinni.

Nyt on kone vaihettu ja rauhallisesti sisäänajo ajettu ajat sitten.
Mutta laite kulkee enään mittariin n. 70-75km/h.

Aluksi epäilin laitteen saavan liian vähän ilmaa, mutta iskin paremman putsarin, tuloksetta.
Voisikohan olla kenties liian pieni suutin kyseessä? Suutin on 72.

[EDIT] Tossa muuten hoksasin ettei ole kiinni Multivarin vastapainejousta, vaan vakio. Miten tämä vaikuttaa kiihtyvyyteen/nopeuteen? Onko vastapainejousi helppo laittaa? Mitkä ovat hyvät rullat kun tällähetkellä 8gr? Olisiko 5gr?

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

23.5.2011 17:44

Missäs trekkerissä sijaitsee runkonumero? :)

Re: Peugeot TKR/Trekker/Squab

23.5.2011 17:57

15% vp eli se Malossin keltanen, mikä tuli mukana ja vakiosta poiketen n. gramman kevyemmät rullat.