Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

30.11.2012 13:19

Tarviit vaakakoneen staattorin, kunhan on ns. vanhemmille sähköille.
Ja tosta koneenkiinnityksestä se verta, että vakio pystykoneessa koneenkiinnikkeet ovat siis lohkon "edessä" kun taas vaakakoneessa siinä lohkon päällä, googlettamalla "Minarelli horizotal" selviää.
Ainoa tapa lienee tehdä uudet kiinnikeet runkoon tai sitten laittaa Kieslerin välirunko, joka on tehty juuri tuohon tarkotukseen, Scooter Attacissa näitä on.

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

22.12.2012 9:23

.
Viimeksi muokannut Henkkai päivämäärä 28.12.2012 16:16, muokattu yhteensä 1 kerran

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

22.12.2012 18:29

Sain just bws:ssään gianellin go putken niin kannattaako mun vaihtaa samalla mitää muuta esin kytkinjousta?:D

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

22.12.2012 23:45

Suutin noin 10 numeroa isommaks, noin 5 - 5,5 grammaset rullat, +15 vastapainejousi, esim S6 Medium tai Malossi keltainen ja +15 kykinjouset, kuten vaikka Malossin 299605 -tuotenumeroisen setin vihreät.

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

28.12.2012 16:15

Mulla on mbk booster track vuosimalli on 98. Minkä kokoinen kytkin siinä on ja minkä kokoinen hihna mun pitäisi tilata?

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

28.12.2012 18:13

Mun muistaakseni se on 105mm

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

28.12.2012 23:11

Tuosta vuosimallista lähtien tais olla jo 107mm, kannattaa tarkistaa mittaanalla kytkinkellon sisähalkasija. 107mm kytkimen tunnistaa myös siitä, että se on kolmikenkänen, kun taa105mm on kaksikenkänen. Ja ostat sellasen hihnan, jossa lukee että sopii Booster/Bws taikka ihan vaan "Minarelli".

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

21.1.2013 22:30

Morjens,
aattelin kysästä tietäskö kukaan mikä on -01 vuotisessa vikana; Lähtee käyntiin ja käy hyvin. Sitten kun antaa kaasua niin rupeaa sammumaan ja lopulta sammuu. Lähtee taas puolen minuutin päästä käyntiin. Tulppa tämän jälkeen märkä. Suuttimia kokeiltu eri kokoja, tällähetkellä 100 ja gianellin extra.
Antaa aika heikon kipinän mutta pitäisi kyllä sytyttää.
Meinaa mennä jo järki vehkeen kanssa :s

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

25.1.2013 20:00

tsekkaa läpät ja neula, jossei toimi nii pistä mulle yv ku täällä keskustelu käy aika hitaasti...

mutta mitäs porukat käyttää tiivisteenä sylinterin ja putken välissä?? mulla ois nytte leovince zx mutta ei oikee ideoit millä tiivistää...

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

25.1.2013 20:15

Mulla oli tiivistepaperistä tehty tiiviste ja tuntu olevan ihan toimiva.

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

26.1.2013 12:16

Mulla on kaks alumiini rengasta siellä tiivistämässä :)

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

26.1.2013 12:53

joo itte yritin kans laittaa alumiinirengast mut en saanu sitä kohille millää:/ mut pitääpä koittaa tuota tiivistepaperia

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

4.2.2013 22:36

oisko 15% vp ja kytkinjouset sopivat leovince zx ja 16ml lorton kans?

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

4.2.2013 22:43

Tiivistepaperi Ei toimi tuola välisä, jos toimii niin ei kestä kauaa..
Oikee tiiviste siihen on sellanen rautanen rengas joka näyttää sitlä että ulkokehällä on iso kierre, pytty ja putki on muotoiltu sille renkaalle, eli muulla sit Ei saa tiiviiksi.
Lisäksi jos joskus on käytetty ihan oikeaa tiivistettä (se rengas), se vetää laippaa kieroon 96% varmuudella, joka taas edesauttaa sitä että "laippamallinen" tiiviste ei pidä.
Kuva

Re: Yamaha Bw's / MBK Booster

4.2.2013 22:57

FrankeeD kirjoitti:oisko 15% vp ja kytkinjouset sopivat leovince zx ja 16ml lorton kans?


Joo, vaikka nämä:
-Vp-jousi
-Kytkinjouset

Noista kytkinjousista laita vihreät tai siniset, tuo putki on kuitenkin niin matala kierroksinen että vihreät luulisi riittävän.