Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

14.10.2010 22:37

No oon porauttanu sylinterin ja uus mäntä sisällä, sen jälkeen ei oo lähteny käymään. Eikä sitä ennen sen jälkeen kun kokeilin prikan kanssa ajaa, tulin kotti ja otin prikan pois jonka jälkeen ei enää lähteny käymään. Sillonku vielä kävi niin oli aika laiska, ja prikan kanssa otti tosi paljon kierroksia.

E: Ja öljypumppu toimii, jos pyörittelee sormilla hammaspyörää niin pikkuhiljaa tulee öljyä letkun päästä.

16.10.2010 11:35

mutta jos puristuksiakaan ei oo nii jokuvikajossakin.
kannentiiviste kunnosa? jos kerkes kuumeta korkeilla kiekoilla ajosta ja palo

16.10.2010 16:47

Kääntä kirjoitti:mutta jos puristuksiakaan ei oo nii jokuvikajossakin.
kannentiiviste kunnosa? jos kerkes kuumeta korkeilla kiekoilla ajosta ja palo

Luonnollisesti laitoin uudet tiivisteet samalla kun porautin ja uusin männän. Ja vanhakin tiiviste oli ihan hyvän näkönen.

18.10.2010 16:45

Kellään tarvetta, polini variaattorille, gianelli extra tehoputkelle tai vakivakiovariaattorille. Laittakaa yv jos kiinnostaa

24.10.2010 13:21

ei ois jollai myynnissä bwssään suunnattua tankoadapteria?pistäkää yvtä

25.10.2010 22:15

En tiiä pitäskö nauraa vai itkee kun bw's ei mittariin yli 50 mene. Nyt on vireinä leovince tt tehari, 5,8g rullat, prikka pois, unifilter ja 105 suutin. Ja menee omaan mittariinsa karvan alle 50 ja Aivan vakiona meni mittariin tasan 50. Nyt tietysti kiihtyy kuin pieni sika, mutta ei kulje. Joku osaako sano mitä pitäisi tehdä?

27.10.2010 12:23

mikkoÖÖ kirjoitti:En tiiä pitäskö nauraa vai itkee kun bw's ei mittariin yli 50 mene. Nyt on vireinä leovince tt tehari, 5,8g rullat, prikka pois, unifilter ja 105 suutin. Ja menee omaan mittariinsa karvan alle 50 ja Aivan vakiona meni mittariin tasan 50. Nyt tietysti kiihtyy kuin pieni sika, mutta ei kulje. Joku osaako sano mitä pitäisi tehdä?


Tuo suutin ainaki minunmielestä kuulostaa aikas pieneltä, kannattaa koittaa isompaa ;D

27.10.2010 12:24

Suutin on ehkä hiukan liian isokin, mutta se pytyssä oleva kuri luulisin että olisi yksi syy? Mutta joku sanoi että se ei paljoa vaikuttaisi?

27.10.2010 18:51

Oothan sä putkesta ottanu kurin pois?

28.10.2010 10:36

Tottakai

30.10.2010 23:11

meneekö roxin keula boosteriin suoraan vai pitääkö muokata?

31.10.2010 12:40

Uoti kirjoitti:meneekö roxin keula boosteriin suoraan vai pitääkö muokata?

Pumput ainakin menee täysin bolt on. T palasta en osaa sanoa.

31.10.2010 16:40

Scaleo1 kirjoitti:
Uoti kirjoitti:meneekö roxin keula boosteriin suoraan vai pitääkö muokata?

Pumput ainakin menee täysin bolt on. T palasta en osaa sanoa.

se täs just ongelma onki ku keula vähä klappaa ni miettisin et roxin keula o korkeempi ja ois hyvä jos se menis suoraa mut kai sitä voi ostaa uude boosteri t-pala ja siihe roxin pumput

31.10.2010 18:29

keula klappaa nii uusit keulan? eikö tulis halvemmaksi tarkistaa esim. emäputken laakeri, tai kiristää sitä..
ja korkeempi keula ei ainakaan komeampi oo, matala sen pitää olla

5.11.2010 23:42

http://www.motot.net/talli/osat/id16102/ siin ois uusi adapteri jollekki ny ja hyvä :seko: boosteriki myynnis http://www.nettimoto.com/mbk/booster/1033876