Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

18.4.2010 13:36

mikä on variaattorin hihnan koko?

18.4.2010 14:39

Tuota noin, uutta hihnaa vartenko tarvitset sitä?

18.4.2010 21:08

joo

18.4.2010 22:06

Ei siihen tarvitse tietää kokoa, riittää kun sanot mikä merkki, malli ja vm. johon hihna tulee.

Popit

17.5.2010 15:47

onks kellää kokemust popeist boksis? kantsiiks tilaa easypartsist vai scooter-attackist? http://www.easyparts.nl/showarticles/0- ... aiutinle... kummat noist keskimmäisist on paremmat? vai onks scooter attackis paremmat?

19.5.2010 8:58

Ne on SA:lla ja EP:llä aikalailla samanlaisia noi popit. Eipä noissa nyt hirveätä eroa ole, vain värit ja hinta ovat erilaiset.

19.5.2010 14:59

no. oletan et easyparts on parempi. kiertääkö runneri muuten liikaa jos mul on 4.7 rullat ja hukkaputki tukittu. tuntuu et kiertäis. kannattaako hankkii jotkut 5 - 5-6 grammaset?'

19.5.2010 18:06

veikko- kirjoitti:no. oletan et easyparts on parempi. kiertääkö runneri muuten liikaa jos mul on 4.7 rullat ja hukkaputki tukittu. tuntuu et kiertäis. kannattaako hankkii jotkut 5 - 5-6 grammaset?'


On liian kevyet, minulla toimi teharin kanssa 5,3 gr. ~6gr voisi toimia hyvin

19.5.2010 21:57

Mikähän pelissä vm '06 on nyt vialla, kun tyhjäkäyntikierrokset on itsestään pudonneet mukavasti ~1000 rpm tasolle, mikä teettää koneelle välillä vaikeuksia pysyä käynnissä ja ajon aikana kun päästää kaasun irti niin tuntuu ettei kone toimi ihan priimasti. (Seos ei ikään kuin pala normaalisti, ei kuulu selvää käyntiääntä)
Kaasari/ilmanpuhdistin vuotaa?

20.5.2010 13:11

Vaikuttas, että seos on rikastunut hieman. Kokeiles auttaako ilmansuodattimen putsaus mitään.

20.5.2010 13:50

Joo täytyy hommata painavemmat rullat. ainaku painaa kaasun pohjaa ni kone huutaa hoosianna. ei kiva

20.5.2010 13:52

Onko gilerassa rajotin siellä takaata katsottuna vasemmalla katteet alla. siinä penkin kohdalla? sellainen harmaa mötikkä? ku eilen yritin pistää siihen rajotinta kiinni ja ei oikeen toiminut. mihinkä johtoihin rajoitin pitää pistää kiinni. siinä on kaksi punaista, yks vihree ja kaks mustaa jotka lähtee samast liittimes. oisko kellää mitää idistä?

20.5.2010 14:22

veikko- kirjoitti:Joo täytyy hommata painavemmat rullat. ainaku painaa kaasun pohjaa ni kone huutaa hoosianna. ei kiva

Voithansa kokeilla vaikka laitaa joka toinen kevyt ja painava rulla, olettaen että sulla on vakiot tallessa.

20.5.2010 14:24

Ei Gilerassa ole vakiona rajoitinta. Se mihin yritit rajoittimen laittaa, on starttirele. Sun pitää laittaa se rajoitin CDI-yksikköön menevään impulssikäämin punaisen johtoon, eikä starttireleen johtoihin. Eli seuraa tulpanhatusta johtoa pitkin semmoselle mötikälle, johon tulpan johdon lisäksi menee suojakuoren sisällä punainen, vihreä ja valkoinen johto. Kytke rajoittimen punainen johto (jos kyseessä on normaali 16-as. konkkarajoitin) CDI-yksikölle tulevaan punaiseen johtoon ja rajoittimen musta johto maahan.

Rajoitin ei välttämättä enään toimi ollenkaan, kun laitoit sen kiinni starttireleeseen.

20.5.2010 16:59

Shape kirjoitti:Ei Gilerassa ole vakiona rajoitinta. Se mihin yritit rajoittimen laittaa, on starttirele. Sun pitää laittaa se rajoitin CDI-yksikköön menevään impulssikäämin punaisen johtoon, eikä starttireleen johtoihin. Eli seuraa tulpanhatusta johtoa pitkin semmoselle mötikälle, johon tulpan johdon lisäksi menee suojakuoren sisällä punainen, vihreä ja valkoinen johto. Kytke rajoittimen punainen johto (jos kyseessä on normaali 16-as. konkkarajoitin) CDI-yksikölle tulevaan punaiseen johtoon ja rajoittimen musta johto maahan.

Rajoitin ei välttämättä enään toimi ollenkaan, kun laitoit sen kiinni starttireleeseen.


No, täytyy kokeilla. Mutta kiitos paljon tiedosta. oon pistäny sitä iha johki toisee paikkaa. oon vähä käsi näis hommis..