Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!
Lähetä vastaus

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 11:26

-mutiainen- kirjoitti:oon laittamassa piaggioon stage6 pro replicaa niin tarviiko tehdä mittään säätöjä esim. suuttimen vaihtoa? tällä hetkellä 60 suutin.


Kyllä, isompi suutin n.10 numeroa.
Vari puolelle saat vaihdella kytkin jouset, vastapaine jousen ja rullia.
Jos siis haluat että se toimii oikein.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 11:28

mattimoi kirjoitti:APUVA
laitettu uusi mäntä, 60 suutin, kurit pois.
vika (sama ennen männän vaihtoa)
Ei ota kierroksia.
lähtee hyvin käyntiin, ottaa hetken kierroksia niinkuin pitää
parin minuutin päästä ei ota enään kierroksia, eikä jaksa mennä eteenpäin.
Kaasutin puhdistettu useaan otteeseen, tankki puhdistettu, ns. bensapumppu tarkistettu, läpät tarkastettu, imukaula tarkastettu, laitettu isompi suutin 53->60
mikään ei auta..
jos pitää kaasua päällä sammuu..(ei saa bensaa)
Jos päästää kaasusta, jaksaa käydä tyhjäkäyntiä ok.

olisko vinkkiä mikä mahtaa olla vialla?


Eli kylmänä toimii kun ryyppy on päällä? auto imu?
Eli ei saa bensaa, koita isommalla suuttimella, puhdistithan myös tyhjäkäynti suuttimen?

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 13:39

rupes toimiin kun laitettiin 90 suutin..
vähän ihmetyttää kun ennen ollut 53
nyt pitäis saada lähtemään liikkeelle pikkasen pienemmillä kieroksilla, tarvii pirusti kaasua ennenkun lähtee vetämään

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 14:26

mattimoi kirjoitti:rupes toimiin kun laitettiin 90 suutin..
vähän ihmetyttää kun ennen ollut 53
nyt pitäis saada lähtemään liikkeelle pikkasen pienemmillä kieroksilla, tarvii pirusti kaasua ennenkun lähtee vetämään


Vakio vari hilppeet?
löysemmät kytkinjouset nii silloinhan se kytkee aikasemmin, mutta jos vakiot nii sitte ei voi.
Rullien kunto?
Ookko millo viimeks putsannu varin

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 14:48

Vakio vari
En oo viel purkanut, mut pitää aukaista ja laittaa ainakin prikka takas kun kulkee nyt yli 80

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 20:55

Mittariin vai gepsii? 80

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 21:04

mittariin 86-88, mut kuitenkin liikaa polis-miehille

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

23.10.2014 21:10

juujuu.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

1.11.2014 16:06

Minkä kokoinen suutin kiinni variaattorin prikan, hukkaputkien ja messinkilevyn poiston jälkeen? Paljon kulkee noin? Entä samat kysymykset jos jätän hukkaputket?

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

1.11.2014 22:20

Vakio tai 5 numeroa isompi.
Jos jätät hukkikset nii vakio

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

3.11.2014 22:32

Kyllä se suutin pelkän messinkilevyn poiston jälkeen pitää suurentaa sinne 58-60 kokoon asti. Hukkikset tukittuna +5 numeroa, eli 65.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

3.11.2014 23:20

Entä huippunopeus näiden jälkeen?

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

9.11.2014 14:12

Parta779 kirjoitti:
-mutiainen- kirjoitti:oon laittamassa piaggioon stage6 pro replicaa niin tarviiko tehdä mittään säätöjä esim. suuttimen vaihtoa? tällä hetkellä 60 suutin.


Kyllä, isompi suutin n.10 numeroa.
Vari puolelle saat vaihdella kytkin jouset, vastapaine jousen ja rullia.
Jos siis haluat että se toimii oikein.


Rullat gramman kevyemmät? ja mitkä vp- ja kytkinjouset?

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

9.11.2014 15:36

Pro replican kans löytyy kyllä säädötki jos viitsii vähän googlettaa, mutta heitetään ne nyt tähän vielä kerran.
Eli siis Malossin punaset kytkin jouset ja punanen vp.
Rullat vehkeestä riippuen, minarellissa 4.5-5.0g n.1.0-1.5g kevyemmät entä vakiot.

Suosittelen myös multivaria tai s6 sport pro varia.
Ja jos vielä haluat tehoa niin lasikuitu/hiilikuitu läpät.

Re: Piaggio NRG Power DD / DT

12.11.2014 18:13

Jos haluatte virittää pikkasen NRG POWER DD tä niin vaihtakaa rikan paikkaa rullakupin ja rullakotelonn väliin se rikka että se on rullakupin sisällä ja ei kule yli 63 mittarii kylläkin 74 mut siin on semmonen homma että varikuppi ei ota heti (3tonnin kierroksilla eteenpäi ja sit ku on 4-5 tonnia kierrokset nii ottaa piikin n. 8 tonnin kierroksiin ja kulkee)

Oisko kellään myyä nrg power dd silver bulletin oikeanpuolen valkoista sivukatetta
Liitteet
rikka.jpg
sanokaa jos tuo on haitallinen mopolle
Lähetä vastaus