Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Piaggio NRG Power DD / DT

7.4.2010 17:30

Tietopankin artikkeli
Maahantuojan internetsivut
Vanhat viestit

Motowikin artikkeli kaipaisi teknisten tietojen lisäksi muutakin sisältöä, eli rohkeasti tekstin kimppuun vain...

7.4.2010 19:58

no miten sitä vaseliiniä sitten lisätään?

7.4.2010 21:45

Puretaan koko helahoito ja levitetään lisää vassua joka paikkaan.

7.4.2010 22:29

miten sen kiksin palautinjousen saa laitettua : O

8.4.2010 14:12

nyt on keula kädessä, mutta en kyllä keksi miten tää pitäis purkaaa. :s
E: nvm sain auki :)
Viimeksi muokannut saaqu päivämäärä 8.4.2010 20:40, muokattu yhteensä 1 kerran

8.4.2010 17:06

Terve.


Ostin juuri ko. vehkeen '09 vm. käytettynä. Ekaksi kannattaa vissiin puhdistaa KAIKKI paikat mitä nyt voi puhdistaa? Kostea rätti vissiin riittääkin. Mitäs muuta kannattaa tehdä uudelle skootterille ennen kun alkaa ajamaan?

8.4.2010 17:43

bensal ja hammasharjal saat viel paremmi kaikki kurat pois :)

10.4.2010 1:43

pitkästä aikaa tänne kirjottelen. Eli kesä on tullu taas ja mopo lähteny käyntii. joo alko vähä vituttaa toi 60km/h vauhti ja tarvis vähä enemmä. Eli nouseeko paljo nopus ku otan sen messinkilevyn pois? 5-10km/h? ja mikä suutin 60?

10.4.2010 2:12

Sen messinkilevyn poisto antaa sen max. 5km/h nopeutta lisää ja kiihtyvyyttä ihan vähän lisää mutta sen verra että huomaat sen. 60 suutin on hyvä

10.4.2010 10:55

HOX HOX!

Tietopankista löytyvät nykyään ohjeet prikan ja messinkilevyn poistoon! Lähipäivinä ohjeisiin tulee myös kuvat!

tarrat vexs

12.4.2010 21:55

Kellään kokemuksia miten saisi parhaiten irrotettua tarrat katteista. Lämmitys kuumailmapuhaltimella ja irti?

12.4.2010 23:11

Shape kirjoitti:HOX HOX!

Tietopankista löytyvät nykyään ohjeet prikan ja messinkilevyn poistoon! Lähipäivinä ohjeisiin tulee myös kuvat!
Kuvat ilmestyneet ja prikan poistoon oma artikkeli.

http://www.motot.net/wiki/Variaattorin_ ... oistaminen

15.4.2010 7:35

Onko kellään ohjeita miten asennetaan vaikka lediputket? ootteko laittanu suoraan cdi-boksiin vai akkuun? oon aika tietämätön näissä sähköasioissa nii jos ois jotkut ohjeet mielutien kuvalliset nii linkkiä tulemaa

15.4.2010 16:04

Tietopankki on pop!

http://www.motot.net/wiki/Neon-valot

Vooeeha

16.4.2010 1:13

Joo tota mul kävi sillee et ku mul on ollu prikattomana jo jonkin aikaa ja se on kulkenu mittarin mukaa sen 73km/h... mikä on jo sinänsä aika hyvä vauhti... mutta tarvitsen lisää kiihtyvyyttä.. joten otin messinkilevyn pois tänään ja käänsin tuttia niin että se ottaa hieman enemmän happea... vaihdoin suuttimen 65. Kumminkin nyt se ei starttaa millään.. :/ tarkistin tulpan ja se on kondiksessa. Ensimmäiseksi kun starttasin niin kaasari lykkäsi bensat suoraan uimurikammiosta ulos.. Ihmettelin vikaa joten avasin kaasarin uudestaan ja laitoin tiivisteet huolellisemmin takaisin. Sen jälkeen kone ei ole edes pöhissyt kun yrittää starttaa -.-. Niin voisiko joku selittää minulle että mistä moinen johtuu? VähäC ärsyttää ku ei saa selkoo :paha: