Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Piaggio NRG Power DD

16.4.2010 1:14

nrv800 kirjoitti:Kellään kokemuksia miten saisi parhaiten irrotettua tarrat katteista. Lämmitys kuumailmapuhaltimella ja irti?


Meitsi otti tarrat miedolla tärpätillä ja jollain pyyhkeellä :) niin ne minun ainakin irtosivat ja eikä tullut minkäänlaisia vaurioita maalipintaan

16.4.2010 17:53

Misähä nyt o vika? Edelline saatii korjattua nii toine ilmenee, TAAS!

Nyt tekee semmosta että tietyillä kierroksilla kuuluu varista jotai kolinaa ja sitte ku käytän poljinta alhaalla, se loppuu. Sitte ku uuestaa lähtee ajelee nii kuuluu samoilla kierroksilla taas. Ja tätä jatkuu jatkuu ja jatkuu...

16.4.2010 19:43

Käpälän jousi ilmeisesti löystynyt ja se käpälä osuu lautaseen.

16.4.2010 19:46

No sanotaanko näin: MIKÄ ON KÄPÄLÄ? :OO :D

16.4.2010 20:30

Watch how Google works!

http://lmgtfy.com/?q=k%C3%A4p%C3%A4l%C3%A4+piaggio

Käpälä:

Kuva

Käpälän jousi:

Kuva

Käpälä on se joka tarttuu variaattorin lautaseen kiinni kun poljinta polkaisee ja näin ollen kone pyörähtää.

17.4.2010 12:46

Aaa just toi.. No käytin auki kopan ja sehä oli ihan päi persiitä siellä. Laitoin sitte sen oikein takas ja hyvi pelittää :)

18.4.2010 9:49

Terve taas.. Tässä oon nyt katellu tuota Giannelli Next - putkea tuolta easypartsilta. (http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010631603X/0-121-88-809/3744/Uitlaat-Giannelli-Next-Gilera-Zip-Sp.html) Ei oo ees pahan hintane (65€ + postit). Paljonko mahtais kulkea tuolla putkella ja jos laittaa prikan paikallee. Tässä aattelin että jos menee liikaa, nii mitehä sais sen nopeuden puotettua tuohon 55-60 km/h? Elikkä haen siis enemmän kiihtyvyyttä kuin tehoa..

18.4.2010 10:04

Jesdd kirjoitti:Terve taas.. Tässä oon nyt katellu tuota Giannelli Next - putkea tuolta easypartsilta. (http://www.easyparts.nl/showarticles_info/010631603X/0-121-88-809/3744/Uitlaat-Giannelli-Next-Gilera-Zip-Sp.html) Ei oo ees pahan hintane (65€ + postit). Paljonko mahtais kulkea tuolla putkella ja jos laittaa prikan paikallee. Tässä aattelin että jos menee liikaa, nii mitehä sais sen nopeuden puotettua tuohon 55-60 km/h? Elikkä haen siis enemmän kiihtyvyyttä kuin tehoa..

Ei ole kyllä omasta mielestäni järkevää ajella teharilla ja prikan kanssa ennemmin vaikka ostat rajoittimen. :)

18.4.2010 11:21

Tosiaan. Mutta tästäki asiasta voi olla montaa eri mieltä. Itteä ei pahemmi kiinnosta noi rajottimien kans värkkäämiset.. Tai saako kiihtyvyyttä muuten kuin ostamalla putkee jne.?

18.4.2010 13:28

ei kiihtyvyyttä saa lisää ilman putken vaihtamista tai hukkaputkien pois ottamisella.. :|

18.4.2010 13:32

No pitää kai sit kattoo tota putkee..

18.4.2010 14:18

oks nää piaggion ilmakoneella niin lussuja ettei kule teharin ja säätö osien kanssa vain noin 75 mittariin suoralla, eli mulla on nää osat kiinni: tecnigas next-r, vihreet kytkinjouset, polinin sinine vp jousi, 6.2gr rullat, multivari. jos joku vois kertoo miks on näi lussu. :seko:

18.4.2010 14:40

Uskoisin, että näin on. Ei siinä muuta kuin nestepeliä kehiin, ohjeet löytyvät tietopankista. ;)

19.4.2010 16:17

oon tässä just vaihtamassa tota suutinta niin onko mun silmissä vikaa vai mikä on kun en löydä sitä.. Otin penkin alta sen kopan pois ja katoin mut en nähny ja sit jalkatilan takaa sen josta näkee tulpan niin saisko jotain neuvoja että missä se sijaitsee? Miten ootte ite saanut sen? Oletteko ottanut katteet pois ja sieltä jotenkin? Onko se jossain kaasarin sivulla vai alapuolella.

19.4.2010 17:01

Jyrsija kirjoitti:oon tässä just vaihtamassa tota suutinta niin onko mun silmissä vikaa vai mikä on kun en löydä sitä.. Otin penkin alta sen kopan pois ja katoin mut en nähny ja sit jalkatilan takaa sen josta näkee tulpan niin saisko jotain neuvoja että missä se sijaitsee? Miten ootte ite saanut sen? Oletteko ottanut katteet pois ja sieltä jotenkin? Onko se jossain kaasarin sivulla vai alapuolella.

Kaasarin alapuolella eikä se suutin ylos päin näy sun pitää ottaa kaasari ainakin osittain irti ja sit kohokammio avata.. ;)