Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

27.5.2010 17:51

Kipnoob kirjoitti:Njuu muija meinas et ostaa Keeway Hackerin, mut itelle aika nevahööd-skootteri, niin pitäis tietää et onko tuo järkevä ostos? Ku vähä kattelin niin ihan ok:lle näyttää, mut eipä kyseistä skootterista paljoa tietoa ollut netissä.

Ja jos joku on tietoinen niin voitte kertoa vähä kyseisen mallin kuristuksista, kun pikkasen pitäis pistää kulkemaan lujempaa, mikäli aikoo ostaa 8)

http://www.motot.net/wiki/CPI/Keeway_Skootterit
siinä tietoa tyyppiviosta virityksestä yms.

28.5.2010 16:25

Mites, onko tollane Peugeot trekker luotettava vehje, kun aattelin sellasen hommata.

E: Kuin paljo tollanen muuten kuluttaa bensaa /100km

28.5.2010 16:51

Laurelio kirjoitti:Mites, onko tollane Peugeot trekker luotettava vehje, kun aattelin sellasen hommata.

E: Kuin paljo tollanen muuten kuluttaa bensaa /100km

eihän tuommoinen bensaa kuluta ku joku 3,5-5ltr prikka poissa/vakiona.
Ihan luotettava peli, osia saa hyvin ja ei varmasti lahoa heti käsiin.

29.5.2010 1:03

piaggion nrg, aerox, aprilian sr, gilera. mikä on äkäsin vakiona? :P

29.5.2010 4:04

Mikä Gilera, Runner vai? Jos Aprilialta suorasuihkutteista SR:ää meinaat niin laittaisin rahat sille. Tosin nuo Piaggion/Gileran PureJet-mallitkin ovat ihan hyviä kiihtymään vakiona. Aerox ainakin putoaa kelkasta, varsin laiska laitos vakiona.

31.5.2010 22:00

Sain just kortin ja oisin ostamassa ekaa skootteria, käytettynä.
Tarkotus ois, että skootteri ois luotettava, ettei tarvi kokoajan huoltaa ja kärsis vielä ajella. Ja ois hyvä, että ois ihan pirteä vakiona, en aio virittää. Ois muutama vaihtoehto, niin mitä näistä suosittelisitte: ?

http://www.nettimoto.com/peugeot/vivacity/928939

http://www.nettimoto.com/piaggio/nrg/952577

http://www.nettimoto.com/peugeot/speedfight-2/940347

31.5.2010 22:04

Noista kolmesta Piaggio

1.6.2010 13:49

Voisko perustella vähän?
Tuo on vissiin kaasarimalli, nii jaksaako kulkea miten?

1.6.2010 17:10

Itse ostaisin noista Speedfight 2 ulkomuodon vuoksi. Se kyllä kulkee myös tarpeeksi hyvin kun prikka on poissa. SF2 on myös siitä hyvä, että varaosia saat joka paikasta.

1.6.2010 22:10

CruisingFast kirjoitti:Noista kolmesta Piaggio

halvat osat, helppo saada kulkemaan, kestää, vähän ajettu, ulkonäkö, ja ei mikään laiva mutta ei mikään pikkuskotukaan. Ja suht pirteä vakionakin.

2.6.2010 12:43

Joo näköjään joku kerkes ennen mua :(
nyt ois sitte aikalailla 2 vaihtoehtoa:

Tuo Vivacity mikä on tuossa ylempänä ja sitte semmonen speedfight 2 2004 ajettu alle 4000.
samat kriteerit mitä tuossa ylempänä. tuossa speedfightissä lähinnä arveluttaa tuo ikä, että kestääkö se ja muuten, ei oo kyllä ajettu paljoa. Mitä oisitte mieltä ja mielellään vähän perusteluja. kiitos!

2.6.2010 12:44

morojoo kirjoitti:Voisko perustella vähän?

Kulkee ihan kivasti, hyvännäkönen ja Piaggion koneet on helppo laittaa kulkemaan koska osia löytyy paljon.
Näön puolesta eniten tykkään tosta Piaggiosta :).
Se kaasarimalli ei haittaa yhtää. Siitä lähtee ihan tarpeeks tehoa silti ja jos joskus innostut vaikka virittämään niin kaasarimalli on parempi.

2.6.2010 13:31

Juu.. Harmi vaan että joku ehti jo ostaa sen. Mutta sanokaapa mulle kumpi noista kahdesta tuossa ylempämä olevasta mun kannattais sitte ostaa.

2.6.2010 17:26

morojoo kirjoitti:Juu.. Harmi vaan että joku ehti jo ostaa sen. Mutta sanokaapa mulle kumpi noista kahdesta tuossa ylempämä olevasta mun kannattais sitte ostaa.

speedfight sitten, tuo vivacity avuttoman pieni. kakspäällä todella paska ajaa.

2.6.2010 18:10

Niin voipi olla...
Oon kyllä ite melko pienikokonen, että se ei välttämättä oo esteenä, mutta onko sitte muita syitä miks mun kannattais tuo speedfight ostaa? Viva ois kyllä uudempi, mutta onko sillä sitten väliä ku kummallaki ajettu suunnilleen saman verran?