Kokemukset, mielipiteet, mallikohtaiset kysymykset yms moposkoottereihin liittyvä...

Alueen säännöt

Apua löytyy myös tietopankista!
Jotta keskustelussa vältyttäisi samojen asioiden toistamiselta, katsothan aluksi mitä tietoa tietopankista löytyy!

Re: Kymco Agility

24.3.2012 12:27

Kuinka iso sisähalkaisija on kymcon vp jousessa? tai minkä mopon vp jousi edes siihen menee? ja entä kytkinjouset? :D pitäs siskon skootterii tehä keväthuolto.. Kuuloostaako tää hyvältä, +7% vp ja kytkinjouset, vähän kevyemmät rullat? viriä on se että suuten vaihettu vissii 82 kokoon ja kuria avarrettu jonkin verran?

Re: Kymco Agility

12.4.2012 16:38

Oiskoos mun -08 agility fat mallista menny sytytyspuola?? Startin aikana ei anna kipinää, on ollu jo viime syksystä asti vika, pikemminkin kesästä. statrttia painaessa antaa kerran kipinän, mutta ku alkaa pyörittään starttimoottorii nii kipinä on hukassa. käymään lähtee 5 minsan tappelulla, en tiedä lähteekö enään. uus tulppa, ja tulpanhattu kunnolla kii. kokeilin myös narakun cdi boksia, anto startin aikan kipinää mut ei ottanu kierroksia. oisko kysees sit cdi boksi joka ois enny, mut oon vaa tilannu väärän mallisen ilmeisesti??

Re: Kymco Agility

12.4.2012 18:59

tilaat virijavaralta semmosen cdin missä lukee et menee kymco agilityyn. Ite tilasin ja toimis oma mopo sitten

Re: Kymco Agility

15.4.2012 17:29

Itseasiassa mää tilasin kymcon maahantuojalta kymco agilityyn menevän narakun rajoittamattoman cdi boksin, mut ei silti toiminut. siä ennen tilasin saman sparewheeliltä, maksaa 90euroo. Ja en tiedä, onko cdi bokseissa eroa, esim vaikka pelkän kymco agilityn tai kymco agility fatin cdi bokseissa. Ittekki aattelin että vika ois cdi boksissa, niinku varmaan on mut en viittis kolmatta kertaa turhaan tilata cdi boksia, ja meil on pienkonekorjaamo täs lähellä mistä saa tilattua osia, nii jos sieltä vaikka sitten lähtis kyselemään cdi boksia. Mutta oiskos siin yhtään toivoo et puola ois menny? Ite kl uskon kans et cdi boksis on vika koska kipinää syöttää mut ei startin aikana, ja ku ajaa täydelkaasul vähä matkaa nii se pätkii aina ihan ku ois suutin tukossa, mutta suuttimetki puhdistettu kaasarista! kokeiltu onko putsari tukossa viime vuonna, mikään ei auttanu.

E: Katoin virijavara sivulta, siel on paljon kymcon cdi bokseja mut siel lukee et on ac ja dc cdi bokseja, ja en tiiä et kumpi mun agilityssä on, onko se vaihto vai tasavirta. kyseessä on siis fat -malli. vuosimallia 2008, 4 -tahti.

E2: Täs ois yks cdi boksi, mutta ennen tilasin narakun boksin ja se ei toiminut, anto kyl kipinää startin aikana mut ei ottanu kierroksia, luvattiin että kävis kymco agilityyn. http://www.virijavara.fi/kauppa/product ... .php?p=275 täs ois virijavaran cdi boksi, mutta en tiiä käykö toi siihen, jos tekeekin saman virheen :P

Re: Kymco Agility

22.4.2012 21:44

Mulla kymco agility kusee öljyä tai bensaa :D veikkaan että tulee siitä koneen päällä olevasta " reiästä" mikä sen "reiän idea on ja kuuluisiko siitä lähteä jokin letku tai joku liittyä siihen ?

sori sekavaa tekstiä

Re: Kymco Agility

22.4.2012 23:59

joku reikä siel tosiaa on mut en muista missä :D siin on letku ja mul on kussu sielt kans öljyy pihal.

Re: Kymco Agility

23.4.2012 11:38

mitä sitten teit et sait kusemisen loppumaan ?

Re: Kymco Agility

23.4.2012 18:06

Tukkimalla sen tai, jos olisi vaikkapa kuvaa tms. näyttää niin osaisi paremmin neuvoa.

Re: Kymco Agility

23.4.2012 20:12

Mikähän pituinen hihna sopisi mun kymco agilityyn (2007)??
Kahta pituutta löytyi:

http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... cts_id=877
ja
http://www.moto-hame.fi/index.php?main_ ... cts_id=880

Kumpi??

Re: Kymco Agility

23.4.2012 20:19

743 ainakin mulla on kiinni

Re: Kymco Agility

23.4.2012 20:27

_Sylin_teri_ kirjoitti:743 ainakin mulla on kiinni

Ja skulaa hyvin?
Kiits!!!

Re: Kymco Agility

23.4.2012 20:29

FlatLander kirjoitti:
_Sylin_teri_ kirjoitti:743 ainakin mulla on kiinni

Ja skulaa hyvin?
Kiits!!!

Kyllähän tuo 70 silloin uudella hihnalla ja 70cc pytyllä kulki :)

Re: Kymco Agility

24.4.2012 19:00

mmkko kirjoitti:mitä sitten teit et sait kusemisen loppumaan ?


pistä siihe joku letku jos siit puuttuu ja on oikee nippa letkua varten.

Kymco agility sammui ajossa kuin seinään ja ei tuu kipinää.

30.4.2012 14:45

Johan ny skode myrkyn lykkäs...
Eilen töihin päin mentäsessä skode yhtäkkiä sammui, aivan kuin joku olisi ottanut avaimen pois virtalukosta. Hetken asiaa ihmetellesä, koitin että saako kipinää ollenkaan ja eihän sinne tulppaan mitään kipinää tule. Noh ei auttanut kun lykkiä skode takas kotiin ja pyytää muijalta kyyti töihin.
tänään sitten vikaa etsiessäni koitin seuraavat:
- toinen tulppa--> ei kipinää
- toinen tulpanjohto--> ei kipinää
- toinen AC-bokksi--> ei kipinää
- dc-boksi--> ei kipinään
Sinä kun olet todella hyvin perillä näissä 139qmb koneissa, niin viitsitkö valaista missä voisi olla vielä vika?

Itse eipäilin staattoria, mutta ono asiassa mitään perää? kaapista löytyisi kaksi staattori, mutta kumpikin ovat dc staattoreita ja en tiedä onnistuisiko niitä kytkeä tuohon moperiin. Alkuperäisestä lähtee 3- piuhaa (valkoinen, keltainen ja sininen). kaapissa olevista staattoreista lähtee 4-5 piuhaa.
Kipeästi tarvivisin sun apuasi

Re: Kymco Agility

30.4.2012 15:35

Sama oli kaverilla alkutalvesta ja vaihdettiin cdi boksi, puola, tulppa. Ei kipinää näkyny. Kaipa se staattorissa on vika.